Známý sportovec Justin Bieber už se ve třiadvaceti letech může srovnávat se světově úspěšnými sportovci. Vyhrál hned několik medailí z tohož je hned několik zlatých. Gratulujeme, Justine a přejeme ti hodně štěstí do budoucna.
Na charitativní akci ani nechyběl světově proslulý sportovec Justin Bieber, který si víc než dobře rozuměl s dětmi. Věnoval jim sto tisíc dolarů. Páni a teď řekněte, že nemá srdce.
Justin Bieber zkolaboval na dráze. Jeho manažer uvádí, že to bylo jen z toho, že byl dehydrovaný, ale my víme, že Justin měl i osobní problémy ze včerejší reportáže, kde ho novináři přistihli jak se slzami v očích opouští stadion.
Po několika měsících se Justin Bieber zase vrací do sedla a včera po dlouhé době se objevil na dráze, kde nezklamal a všem ukázal, že je nejlepší.
Justin Bieber vyhrál.. Justin Bieber šel na charitativní akci.. Justin Bieber byl viděn jak odchází z klubu.. Justin Bieber. Justin Bieber. Justin Bieber.
Povzdechla jsem si a s hlasitým zafuněním jsem vypnula televizi. Ovladač jsem odhodila za sebe na pohovku a začala si masírovat spánky.
Budou to pomalu čtyři roky, co nejsme s Justinem spolu. Po prvním roce, co jsme se téměř neviděli jsem se rozhodla jít na univerzitu, kde budu bydlet na koleji. Přišlo mi to jako dobrý nápad, protože doma mi ho vše připomínalo.
Pořád jsme si volali, skypovali, ale za poslední dva roky to přešlo. Přerušili jsme veškerý kontakt a já o něm slýchávám jen v televizi nebo od Lily – mé spolubydlící, která neví o tom, že jsem s ním něco dávno měla.
Pořád k němu něco cítím, ale je to slabší než předtím. Jak jednou řekl Chaz – na pravou první lásku se nikdy nezapomíná. Jenže to by ani nešlo zapomenout, když jeho ksicht je na všech titulních fotkách časopisů, v televizi se mi zdá, že pomalu nemluví o nikom jiném. Je to prostě šílené.
nebo od Lily – mé spolubydlící, která neví o tom, že jsem s ním něco dávno měla.
Pořád k němu něco cítím, ale je to slabší než předtím. Jak jednou řekl Chaz – na pravou první lásku se nikdy nezapomíná. Jenže to by ani nešlo zapomenout, když jeho ksicht je na všech titulních fotkách časopisů, v televizi se mi zdá, že pomalu nemluví o nikom jiném. Je to prostě šílené.
„Slyšela jsem Justin Bieber, proč jsi to vypla?“ zapištěla Lily, když vyšla z kuchyně a v ruce měla misku s popcornem. Usadila se nade mě na pohovku, sedla si do tureckého sedu a zapla televizi, kde zrovna Justin probíhal cílem.
„Nechápu tě,“ povzdechla jsem si.
„Co?“ řekla zmateně.
„Jak do něj můžeš být tak zažraná?“ i když zažraná bylo slabé slovo, protože ona jím byla naprosto posedlá. Nebyl by den kdyby z jejích úst nevylétlo jeho jméno. V podstatě jsem díky ní věděla o každém jeho kroku.
„Vždyť se na něj podívej, jen při tý představě, že by jsem ho viděla vlhnu.“
Hlasitě jsem se zasmála. „Bože, ty jsi retard.“
„Zajímalo by mě jaký je v posteli,“ řekla zamyšleně.
„Božský,“ vypustila jsem z úst, ale po chvíli jsem si uvědomila, co jsem řekla. „Teda.. myslím si to,“ řekla jsem rychle a nervózně zároveň. „Co John?“ rychle jsem se snažila změnit téma.
„Nic, co by?“ řekla bez zájmu.
„Je to tvůj kluk, ví o tom, že jsi takovej blázen do jinýho kluka?“ zachichotala jsem se.
„Jo ví to, taky ho má rád,“ i když jsem na ni neviděla, protože seděla přesně nade mnou, věděla sem, že pokrčila rameny.
„Vy jste divná dvojka,“ nechápavě jsem zavrtěla hlavou.
Už nic neříkala a dál sledovala televizi, kde mluvili o Justinovi. Sledovala jsem jak s úsměvem na tváři běhá po dráze kvůli tomu, že teď právě vyhrál další zlatou medaili. Vypadal starší, ale ne moc. Pořád jsem v něm viděla toho puberťáka, co se smál každé blbosti a byl ochotná celý den se mnou jen proležet v posteli jen, aby mohl být semnou.
Z přemýšlení mě vytrhl mobil, co mi začal zvonit v kapse. Okamžitě jsem ho vytáhla a podívala se na obrazovku. Kat. Usmála jsem se, postavila a šla k sobě do pokoje, kde jsem se zavřela a posadila se na postel.
Lehce jsem bříškem prstu přejela po displeji a mobil si přiložila k uchu. „Ano?“
„Taky, že se to uráčíš vzít,“ řekla otráveně nad čímž jsem se musela zasmát.
„Promiň, byla jsem v obýváku s Lily tak jsem šla do pokoje, abych měla soukromí.“
„Chystáš se mě svádět?“ řekla takovým tím směšným svůdným hlasem při kterém jsme se obě museli zasmát. Někdy mi hodně chyběla, i když jsme se vídali, ale ne často.
„Možná, ale co potřebuješ?“
„Musím něco potřebovat?“
„Voláš mi a ty mi nikdy nevoláš jen tak, takže určitě něco potřebuješ.“
„Fajn,“ vydechla. „Víš před chvílí jsem si volala s Justinem-“
„Říkala jsem ti ať přede mnou o něm nemluvíš,“ zasyčela jsem.
„Ale tohle je fakt důležitý-“
„Ne, Kat já to nechci vědět ať to je cokoliv společnýho s ním. Nechci se prostě k němu vracet a ty by jsi mě v tom měla podporovat,“ říkala jsem důrazně.
„Dobře, jak chceš, ale potom na mě nebuď nasraná, že jsem tě nevarovala,“ řekla naštvaně a následně se z druhé strany ozvalo jen pípání. Ona mi to položila. Varovala? Před čím? Jen jsem nechápavě zavrtěla hlavou a mobil si zastrčila zpět do kapsy.
Postavila jsem se z postele a namířila si to zpět do obýváku, kde však byla jen prázdná miska. „Ariel?“ ozvala se od dveří Lily.
„Ano?“ trošku jsem křikla, aby mě slyšela.
„Pojď sem prosím.“
Povzdechla jsem si a vydala se tedy za ní. Stála u dveří, které byly jen trochu pootevřené, takže jsem neviděla na osobu, co před nimi stála. „Potřebuješ něco?“
Hned jak jsem to dořekla otevřela dokořán dveře a nechápavě se na mě podívala. „Taky vidíš Justina Biebera nebo jsem totálně zešílela?“
ČTEŠ
Wings
FanfictionS tímhle příběhem jsem začala, když jsem na tom zrovna nebyla nejlépe tak proto to šílenství a depresivní začátek. Je to příběh o tom, že i lidé se špatnou minulostí můžou mít svůj šťastný konec. -Popis autora. Předem chci jen říct, že tenhle příbě...