51.část

558 62 3
                                    

Uběhl měsíc ode dne, kdy se tu Justin objevil. Dál si užíval život sportovní hvězdy, ale podle televizních zpráv nebyl ve své kůži, protože neustále všechno kazil a podával horší výkony než kdy předtím. Nechtěla jsem si namýšlet, ale nějaký hlas v mé hlavě na mě křičel, že jsem to způsobila já. Možná že ano, ale zasloužil si to.

Nějak jsem se do několika dní dala dohromady a spolu s Lily jsem dělala, že se nic nestalo, ale i přesto jsem jí někdy musela vyprávět vzpomínky na dobu, co jsme byli ještě spolu. Tekly mi přitom slzy, ale usmívala jsem se.

Právě teď sedím s Lily a Johnem u nás na pohovce. Donutili mě se s nimi dívat na film, který však ani jednoho z nás nezajímal. Začala jsem potřebovat na záchod, takže jsem se beze slova postavila a ušla několik kroků, když mě Johnovo hlas zastavil.

„Ariel, nechci se tě nějak dotknout, ale nepřibrala jsi nějak?“ Lily ho ihned bouchla do hrudě. Potichu zasyčel a pohladil se místi na hrudi, kam ho bouchla.

Bez zájmu jsem pokrčila rameny a přemístila se do koupelny, abych se přesvědčila o tom co John říkal. Postavila jsem se bokem k zrcadlu a vyhrnula si tričko. Měla jsem takové vypuklé tričko. Nějak jsem to dál neřešila, když mi najednou přišlo strašně zle.

Několika rychlými kroky jsem se přemístila k záchodové míse a vyklopila do ní všechno jídlo, co jsem dneska snědla. A to, že ho bylo hodně. Opět se moje tělo napnulo, ale to už nade mnou stála Lily a držela mi vlasy.

Chvíli jsem to rozdýchávala a potom se pomalu postavila. Děkovně jsem se na ni podívala a přemístila se k umyvadlu, kde jsem si umyla pusu.

„Nechceš radši zajít k doktorce? Poslední dobou zvracíš nějak často,“ ustaraně se na mě podívala v odrazu zrcadle. Jen jsem pokroutila hlavou a dala jí signál, aby šla ven. Věnovala mi poslední pohled a nechala mě tu samotnou.

Vykonala jsem svou potřebu a vrátila se zpět do obýváku. „Asi budu znít hodně jako holka, ale nezdá se ti to divný, Ariel?“ zamyšleně se na mě podíval John.

Trhla jsem jeho směrem hlavou a nechápavě se na něj podívala. „Co jako?“

„Pořád jíš, často zvracíš, teď to břicho.. uvažovala jsi nad tím.. no že by jsi mohla výt.. uhm.. těhotná?“ mezi slovy dělal mezery jakoby jsem ho za to měla umlátit k smrti.

Zasmála jsem se tomu, protože to bylo velice vtipné, ale ihned jak jsem si všimla vystrašený pohled Lily taky mi to doplo. Ihned se můj výraz změnil na vážný. Hlasitě jsem polkla a v duchu se modlila, abych byla jen moc nenažraná a nemocná zároveň.

„Použili jste.. uhm.. ochranu, že jo?“ zamrmlala Lily.

„Počkej.. s kým jsi spala a já o tom nevím?“ zamíchal se do toho John. Od té doby, co jsem přestala s Justinem chodit jsem spala jen asi se čtyřmi kluky, ale většinou to bylo jen na jednu noc, takže celá kolej vždy věděla s kým jsem se vyspala, protože u ostatních co své sexuální partnery střídají jako ponožky to už přestali počítat a zajímat se.

Celou tu chvíli s Justinem jsem si promítala před očima a bohužel v tom nebyla vzpomínka, že by si nasazoval kondom. „To.. já.. nemůžu být těhotná,“ zamrmlala jsem tiše.

„Máš ještě nějaký příznaky?“ nadzvedla obočí.

„Už asi týden mám opožděný krámy,“ zašeptala jsem. Do očí se mi nahrnuly slzy. Ano vždycky jsem si přála mít dítě s ním, ale ne zrovna v takovéhle situaci. On je na mě naštvaný a má přítelkyni, já jsem stále na škole a jsem svobodná. Tohle je konec..

„Mám ti dojít pro testy?“ řekla opatrně Lily a já jen rychle přikývla.

Zvedla se z pohovky a já zrak přemístila na Johna, který se na mě stále zaraženě díval. „Takže už se dozvím s kým jsi spala?“ svrašil čelo. Jeho tvář byla naprosto vážná.

„Když ti to řeknu nebudeš šílet nebo něco podobného?“

„Pokud to není Lucas ze třeťáku tak nebudu,“ koutek úst mi škubl.

„Ne.. je to.. Justin. Justin Bieber,“ zamrmlala jsem potichu a sklopila pohled.

„Počkat myslíš jako ten Justin Bieber, co je do něho Lily platonicky zamilovaná?!“ vyhrkl. Ano, taky by jsem tomu nevěřila kdyby mi to někdo řekl. Zmohla jsem se jen na přikývnutí. „A to jako se pro Boha stalo?“

„Jak jsem byla v té adoptivní rodině, Justin tam byl se mnou a tak jsme spolu začali po nějak chvíli chodit, bylo to prostě dokonalý, ale potom dostal stipendium a já ho nechala jít. Rozešli jsme se  a po čtyřech rocích si sem prostě jen tak nakráčel a prostě se to stalo,“ vysoukala jsem ze sebe, i když těžce. Nechtěla jsem tomu uvěřit.

„A to prostě jen tak přišel ojel tě a zase odešel?“ cítila jsem ten hněv v jeho hlase.

Zavrtěla jsem hlavou. „Ne, prostě to bylo vzájemný, spíš já jsem se na něj vrhla první a on jen spolupracoval. Potom jsme se pohádali a odešel. Vlastně to byla moje vina, protože já jsem ho poslala pryč,“ vysvětlila jsem.

„Páni,“ vydechl. „Jestli doopravdy budeš těhotná, necháš si to vzít?“

Ihned sem zavrtěla hlavou. „Nedokázala by jsem to zabít, vždyť za nic nemůže, byla to jen blbost dvou lidí,“ řekla jsem ihned.

„A řekneš mu to?“

„Nebudu mi kazit kariéru a ještě vztah s přítelkyní, ale nechci předbíhat situaci třeba nejsem těhotná,“ snažila jsem se vyznít optimisticky, ale můj vnitřek se stále přikláněl spíš k té možnosti, že pod srdcem nosím živou bytost.

„Jsem tu,“ ozvala se Lily z předsíně. Ještě, že máme drogerii hned za rohem. „Prodavačka mi řekla ať jich koupím víc, že první nemusí platit,“ podala mi do ruky tři testy.

Jen jsem přikývla a šla do koupelny, kde jsem se zamkla. Vše jsem dělala podle návodu a nakonec se usadila na zavřené záchodové míse.

První test. Pozitivní. Strach.

Druhý test. Pozitivní. Slzy.

Třetí test. Pozitivní. Jsem těhotná. 

WingsKde žijí příběhy. Začni objevovat