41.část

680 65 1
                                    

Justin statečně odolával mému náporu, ale nakonec to stejně vzdal, takže jsme na další den odletěli zpět domů. Celé rodině jsme to museli povykládat, i když Rose nebyla zrovna dvakrát moc nadšená z toho, že Justin udeřil svého otce. Za to Roderig ho v tom ještě podporoval.  

Uběhlo několik dní a pomalu se blížil den, kdy má Justin narozeniny. Aktuálně Justina vytáhl Chaz ven jen tak se projít, ale doopravdy to byla jen zástěrka proto, abych s holkama mohla naplánovat oslavu pro něj.  

Do dvou hodin jsme všechny seděli u stolu a mohli jsme začít plánovat neomezeně, protože Roderig, Rose i kluci odjeli opět na víkend pryč, abychom měli dům volný. Miluju ty lidi.  

„Takže kde začneme?“ podívala jsem se po všech.

„Asi by jsme měli začít u toho jestli to bude mega párty nebo párty jako jsi měla ty,“ řekla Kat.

„Justin má rád párty,“ podotkla Melissa. Všichni jsme se na ni zaraženě podívali. „No co, já je mám ráda taky, takže jsme se na nich.. párkrát potkali,“ nevinně pokrčila rameny.

„Definuj slovo potkali,“ zúžila jsem na ni oči.

„Něco jsme vypili, povídali si, zatancovali a potom jsme se jen rozloučili,“ ten její zapíravý hlas jí prozradil, takže nechápu proč se snažila dál popřít to, že s ním něco měla.

„Rozloučili sexem?“ zasmála se Sienna, ale ihned zmlkla, když si všimla mého výrazu zabijáka.

„Nespala jsem s ním!“ vyhrkla Mel.

„A to ti má věřit kdo?“ podezřivě jsem se na ni podívala.

„Fajn, přiznávám něco málo jsem s ním měla, ale nespala jsem s ním, přísahám!“

„Budu se ti to snažit věřit, jinak měl Justin ještě něco s někým z vás?“ všechny jsem zpražila pohledem a oni jen začali horlivě vrtit ze hlavou ze strany na stranu.

„Myslím si, že on bude rád, když mu uděláme párty jako měla Ariel,“ řekla Hayley a zakousla si do pendreku, co držela v ruce. Ta holka furt žere, ale nic nepřibere.

„Souhlasím,“ přikývla Kat.

„A mě je to jedno,“ řekla Sienna bez zájmu.

„O paní dokážu ukrást boxerky bez toho, abych klukovi sundala kalhoty se ozvala,“ provokovala ji Kat. Všichni jsme se tomu zasmáli kromě Sienny, která ji jen probodla pohledem.

„Ne, ale fakt vraťme se k té párty,“ řekla vážně.

„Takže přijdou stejná lidi jako na tvojí?“ zeptala se Kat a já jen přikývla. „Asi by jsme měli sehnat dobrej alkohol, Justin si na něm potrpí,“ jen jsem přikývla a zapsala to do bloku, který jsem si připravila výhradně pro tuhle situaci.

„Takže pořídíme balonky?“ všichni jsme se podívali na Hayley pohledem ‘to myslíš vážně?‘. „Hele, mám ráda balonky, třeba je má rád i Justin!“ ohradila se.

„Jistě, Justin má rád balónky,“ posměšně jsem odfrkla.

„Jdu objednat to pití,“ vstala od stolu Kat.

„Kam? Co? Jak to chceš udělat? Není ti ještě jednadvacet,“ nechápavě jsem se na ni podívala.

„Holčičko, když tu žiješ tak dlouho jako já, máš kontakty,“ ironicky se usmála a následně odkráčela do obýváku.

„Divila by jsi se na koho všeho má ještě kontakty,“ řekla Mel.

„Dobře, takže-“ přerušil mě zvonek. T8zavě jsem se podívala po všech, ale dívali se na mě stejně jako já na ně. Pomalu jsem došla ke dveřím a nakonec je otevřela.

WingsKde žijí příběhy. Začni objevovat