Chapter - 2

6.7K 422 4
                                    

ညေနအတန္းၿပီးေတာ့ကြၽန္ေတာ့္စိတ္ေတြေလးေနခဲ့တယ္။

"မာန္..ျပန္မယ္သားႀကီး..ဟိုမွာမင္းအိမ္ကကားေရာက္ေနၿပီ''

"ငါ..ဆရာမနဲ႔ေတြ႔စရာ႐ွိတယ္ ႐ွင္းဦး..မင္းအရင္ေအာက္ဆင္းႏွင့္လိုက္''

"ဆရာမနဲ႔ဘာကိစၥ??..စာနားမလည္ရင္Guideေတြ႐ွိသားနဲ႔ကြာ..အတန္းၿပီးေနၿပီဖဲဟာ..အိမ္ဖဲဒိုးရေအာင္။ထက္လင္းပိုင္ေတာင္ ျပန္သြားၿပီ။''

"ဆရာမခိုင္းထားတဲ့ကိစၥတခုေၾကာင့္ပါ...ခဏေလးပါ႐ွင္းဦးရာ..ေနာ္ေနာ္''

Puppy eyesအျပည့္ထုတ္ျပလိုက္မွသေကာင့္သားက 😏

"အဲဒါဆိုလည္းျမန္ျမန္ေနာ္..ငါအိမ္မွာGuideႏွစ္ခ်ိန္႐ွိေသးတယ္''

"ကိုယ့္အိမ္ကကားအၾကံဳနဲ႔သူ႔အိမ္ထိလိုက္ပို႔ေပးမွာကို..မသိရင္သူ႔ကားကပ္စီးတာက်ေနတာဖဲ"
ကြၽန္ေတာ္စိတ္ထဲမွက်ိန္ဆဲလိုက္သည္ကို ႐ွင္းဦးၾကားသြားလားမသိ။

"ေဟ့ေကာင္..စိတ္ထဲကငါ့တခုခုေျပာေနတာမလား??မ်က္ႏွာကိုက..သြားမွာျဖင့္ျမန္ျမန္သြား''

''ေအးပါ..ေက်းဇူး႐ွင္ရယ္''

ကြၽန္ေတာ္လြယ္အိတ္ကိုအသာလြယ္ၿပီး ဆရာမနားေနခန္းဆီအျမန္ေလ်ွာက္သြားလိုက္တယ္။ဒီခ်ိန္ဆရာမ မျပန္ေသးဘူးလို႔ေတာ့ထင္ရတာဖဲေလ။

"ေဒါက္..  ေဒါက္..တီခ်ယ္ သားဟိန္းမာန္ျမတ္ပါ''

"သားဝင္ခဲ့ေလ..တီခ်ယ္အခုဖဲျပန္မလို႔လုပ္ေနတာ။စာေမးစရာ႐ွိလို႔လား..သား''

"ဟို..တီခ်ယ္..တခါေျပာဖူးတဲ့ေက်ာင္းေျပာင္းလာတဲ့ေကာင္ေလး..အိမ္လိပ္စာသိခ်င္လို႔ပါ''

"ေအာ္..ဂုဏ္လား??''

"နာမည္ေတာင္မသိပါဘူး..တီခ်ယ္..ဒီေန႔လည္းအတန္းမၿပီးခင္ျပန္သြားေတာ့...စာေတြကူးေပးမလို႔ပါ''

"သူ့နာမည္က..ဂုဏ္႐ွိန္ထက္ေလသားရဲ႕။အရမ္းသနားစရာေကာင္းတယ္ဆိုတာကလြဲၿပီး တီခ်ယ္လည္းမေျပာတတ္ေတာ့ပါဘူးကြယ္။အဲ့ကေလးက သူ႔ကိုသနားစရာအျဖစ္ျမင္တာမ်ိဳးလက္ခံမယ္မထင္တာရယ္ သူမ်ားမိသားစုကိစၥလည္းျဖစ္ေနတယ္ဆိုေတာ့ကာ..တီခ်ယ္အေနနဲ႔သူ႔အေၾကာင္းအကုန္မေျပာျပတာပါ''

If your love isn't for me..?Where stories live. Discover now