Berk'in Ağzından 🌹
_____________________Lan benden ne istiyor bu çocuk be!Nasıl ordan kurtuldu, yalancı şahit tutmuş şerefsiz.
Polis "Geç bakalım içeri, sapkınlık yapmak neymiş gör bakalım!" diye Mert'i içeri tam yanımdaki demirliklere soktu. Naptı yine kim bilir. Ona doğru dönerek. (Ayağa kalkarak)
- Sen hiç adam olmıcaksın ben sana söyliyim şimdiden.
+ Ha, ona sen karar veriyorsun yani?
- Ben sana söyliyim de şimdiden, ona kim karar verir bilemem tabi.
+ Biliyor musun, sen sadece aciz birisin, sana acıyorum. Çünkü Ceyda korumak istiyorsun,onun her zaman yanında olmak istiyorsun, peki ondan istediğin ne?
- Evet Ceyda'yı koruyor olabilirdim ama ona en azından kötülük yapmıyorum. Ondan bir istediğimde falan yok ben çıkarcı değilim bazı şerefsizler gibi.
+ Biliyor musun, evet adamları ben tuttum, hatta onlara para bile verdim köpeği kaçırmaları için, ama bunu neden yaptığımı asla tahmin edemezsin, o yüzden böyle konuşma derim.
- Tahmin etmek o kadarda zor olmaz. Köpeği kaçıran bir adam köpekten ne istiyor olabilir?
+Ahahah, anlamıyorsun Berk, hayır hayır, benim amacım köpeği kaçırmak değildi.
- Köpeği kaçırmak istemiyordun? öyleyse neden adam tutup hiç bir günahı olmayan köpeği kaçırdın?
+ Ya işte sen bu kadar kötü düşünen bir herifsin!
- Lan oğlum, sen problemli misin lan! Köpekten ne istediğin vardı o zaman?
+ Şu anda bulunduğumuz konumda olmak içindi her şey.
- Ne diyosun sen!
+İşte tamda bunu diyorum, eğer biz burada durursak Ceyda'yı koruyan bir Berk olmaz anladın?
- Biliyor musun Ceyda'da senin gerçek yüzünü gördü artık, ona bir daha yaklaşamzsın'da!
+ Buna sen karar veremezsin dostum!
- Öyleyse neden buradasın?
Bir anda bir suskunluk oldu. Bu tam bir mal lan. Kendini bir şey zanneden bir velet neredeyse! Ceyda kim bilir naptı bu köpeğede buraya geldi.
Aradan neredeyse 1 saat geçti. Köpek uyumuş. Burdan nasıl çıkıcam kim bilir? Bari Ceyda bir şeyler bulsa'da beni kurtarsa şuradan!
Sabah oldu herhalde küçük bir pencere var orada güneş vuruyor.
Bekle, bekle nereye kadar! Lan ben nasıl çıkıcam o değilde?
Beğendiniz mi canlar 💕
Yazım yanlışları olabilir affedin😹
Instagram hesabım=Melikeety😻
Takipte kalın lütfen 🙏