Merak Ettim

13 5 0
                                    

Eve girdim ve üstüme direk Vinny atladı. Demek ki karnı acıkmamış fazla yememiş yemeğinden.

Vinny'yi sevdikten sonra üstüme rahat bir şeyler giydim. Saate baktım daha 22:10 idi.

Acaba Yağmur ne zaman gelicek? Ama bu sefer hiç aramıcam nerde kaldın diye. Ararsam yine ben suçlu olurum falan.

Uykum gelmedi genellikle geç yatıyorum o yüzden galiba.

Aa masanın üzerinde tabak kalmış. Dolaptan pastayı alıyımda götüreyim Berk'e.

Acaba uyumuş mudur ya? En son mayıştım falan diyordu arkadaş.

Neyse ben bi götüreyimde şimdi yarın götürmem tabağı Vinny'yi veterinere götürürsem unuturum.

Mutfağa gidip dolabı açtım ve pastayı kesip biraz tabağa koydum. 3 dilim büyük büyük koydum. Neden büyük koyduğumu tahmin ediyorsunuzdur.

1. Neden, Berk öküz gibi yiyor ondan.
2. Neden, Yağmur çok güzel yapıyor.
3. Neden, evde 3 kişiler.

Ya üstümdede pijamalar var, saçımda dağınık topuz. Neyse ya alt üstü şunu verip gelcem.

"Vinny kapıyı sakın kapatma tamam mı? Hemen dönücem" dedim. Kapı açıktı.

Berk'in kapısına vurdum ve açmadı. Ya of Ceyda çocuk uyudu işte.. Açmıcak kızım işte yallah eve.

Tam arkamı dönerken kapı açıldı. Berk kapıya çıktı. Neyle çıktı bilin bakalım? Bornozlarıyla çıktı.

Tabağı ona doğru uzattım ve gözlerimi kapattım.

- Ceyda napıyorsun?

+ Tabağınız bende kalmıştı getireyim dedim.

- Sağolda gözlerini niye kapattın?

+ Ee çıplak sayılırsın.

- Saçmalama ya. Girsene eve.

+ Yok ben eve gideyim.

Gözlerimi açtım ve benim kapı birden kapandı. Berk galiba bana bakıyordu.

- Ya sizin anahtar bize olur mu ki?

+ Geçen sene kapıyı değiştirdim ben malesef. Ya gir işte Meriç'ler de gelmek üzeredir şimdi.

- İyi gireyim madem.

İçeri girdim ve Berk kapıyı kapatarak tabağı mutfağa koyup geldi.

- Duş almıştım bende şimdi. Çok terledim bugün.

+ İyi yapmışsın.

- Ceyda gözlerini aç artık.

+ Yok yok sen giyin gel o zaman açarım.

- Kızım manyak mısın? Hiç mi bornozlu erkek görmedin? Üstelik ben evde tişört falan giymem haberin olsun.

+ Ya Berk biliyor musun her gün bornozlu erkek görüyorum bende. Manyak mısın nerden görcem be alla alla...

-  Tamam bekle giyinip geleyim.

+ Tamam tamam.

(2 Dakika sonra)

Berk'e baktım ve mutfaktan soda getirdi hem kendine hem bana.

Önümdeki masaya koydum sodayı.

Berk'te karşıma oturdu. Oturdu oturmasınada altında şort üstünde ise hiç bir şey yoktu.

- Berk giyinmicek misin?

+ Giyindim ya Ceyda daha ne giyyim?

- Ya üstüne hani bir şey alsan diyorum.

Zor Komşu Where stories live. Discover now