Berk Anlatıyor....
Berk'in ağzından🌹
____________________Aşağı indim ve koşup etrafa doğru baktım. Ceyda'ya Umut'un üstünde neler vardı diye sordum. Oda "Siyah bir mont, siyah eşofman altı vardı. Ayakkabıları beyaz,uzun boylu biraz geniş omuzlu falan işte, ama çabuk bul lütfen.. "türünden konuştu.
Mahallede bu saattede pek iyi değildir buralar. Karşıya doğru baktığımda birisi yürüyordu. Ceyda'nın anlattığı gibi giyinmişti. Arkasından koşup:
" Heyy! Delikanlı durr! Umut Sen Misin?"dedim. Bana bakıp" Evet, sen kimsin? "dedi. Biraz duraksadım ve 1 dakika diyerek cebimdeki telefonu çıkardıktan sonra Ceyda'ya mesaj attım." Buldum" diye. Umut bana:- Sen kimsin? Beni nereden tanıyorsun?
+Ben Berk. Ceyda'nın karşı komşusu. Otur şöyle istersen. Neyin var?
- Bu kız bir yolunu buluyor beni kızdırmak için!!
+ Hangi kız?
- Ya benim bi sevgili var. Burada değil bizim diğer şehirde. Okuldan işte..
+ Naptı sana kız?
- Yaww. Kızlar işte abi biliyorsun.
+ Bilmez miyim delikanlım.. Naptıda bu kadar sinirlendin?
- Ben okulda bir tane çocuğu dövdüm. Çocukta çok yavşak. Benim çıktığım kızlar ile çıkmaya çalışıyor. Okuldan benden sonra en önemli isimlerden biri. Kızlarda kabul ediyor tabi. Benimde bir manita var. Gel fotoğraf çekinelim demiş. Benimkide salak gibi çekmiş. Çocukta koymuş bunu sosyal medya hesabına. Damla'ya soruyorum niye bu gevşekle fotoğraf çekindin diye. Bana karışmaya hakkın yok dedi. İsteğim ile takılırım tarzından konuştu. Bende aradım telefondan çocuğa "Sen hayırdır dedim" oda bana "senin canın dayak istiyor" diyince ben buna küfürü bastım abi.. Lan yavşak hem geliyorsun benim sevgilime fotoğraf çekinelim diyorsun, birde onu paylaşıyorsun. Ne hakla la bebe? Senin neyine benim manitama yavşamak, gevşeek..
+ Oo hacım bi sakın ol sen.. Tamam kimsede dövemez seni aslanım. Belli ki herkese adını duyurmak isteyen birisi. Niye kafana takıyorsun ki.
- Ya Berk Abi, kız bildiğin gibi değil ama bana " Ay sen beni mi kıskandın" diye söyleniyor, hareketler yapıyor... Valla gıcık oluyorum abi ya! Benim okuldan ayrıldığımı fırsat bildi tabi hemen yavşamış, şerefsiz!
+ Hani şu sosyal medyada pelinsu tipleri var ondan mı seninki?
- O kadarda değil. Neden böyle yapıyor onu anlamıyorum..
+ Bak sizin daha belli ki ergenlik döneminiz bitmemiş..
- Abii..
+ Lafımı kesme yiğenim. Dinle bi.. Bak bu kız sana göre değil belli ki ayrıl gitsin. Şöyle dobra bir kız, kendine güvenen, güzel, tabi yüreği güzel olan ilk başta, gözünden ışık parlayan, merhametli bir eşin olsun istemez misin aslanım?
- Abi sen neymişsin ya? İçimi ferahlattın vallahi.. Ayrılıcam kızdan. Ne b*k yerse yesin,yetti la!
+ Oov, tamam sakin!
- Abi Ceyda bizi bekler, hadi gidelim.
+ Doğru söylüyorsun aslanım, hadi gidelim. Ama bekle o kıza mesaj at kendi gözüm ile görücem.
- Yatmıştır o şimdi.
+ Tamam, sonra söylersin o zaman aslanım.
- Aynen öyle Abi..
+ Hadi bak gidelim de Ceyda bekliyor seni.
- Bak ya ben daha şimdi fark ediyorum. Seni Ceyda yolladı demi?
+ Evet, ama iyi ki de yollamış. Bak seninle tanışma fırsatı buldum.
- Bende seninle.
Yürümeye başladık eve doğru gidiyorduk. Yürürken Umut bana
- Senin sevgilin falan yok mu?
+ Yok, olmasında zaten, dır dır konuşuyor kadınlar.
- Aynı Ceyda ablam gibi.
+ Eh tabi birazcık, fazla konuşuyor o
- Birazcık ne kelime Berk Abi, baya bir meraklı. Ama onun ki öyle bir merak değil. Yani ne bileyim.. Mesela biz eskiden aynı okuldaydık. Benden 1 yaş falan büyük galiba. Derdimi kız kardeşime anlatmak yerine gider ona anlatırdım. Oda hakkını verirdi tabi..
+ Ne gibi hakkını verirdi ki?
- Mesela bir keresinde Ceyda ablam ile ortaokuldayken bende onların okulundaydım. Hani daha demin ki anlattığım çocuk var ya. Ceyda ile daha önceden baya bir kavga ediyordu. Aynı okula düşük onunla yine.
+ Ee napıyordu mesela Ceyda?
- Çocuk bir kere bana laf attı kolidorda. Yani daha doğrusu bebe bisküvisi verdi hıyar. Bende o zamanlar böyle küçüktüm. Dedim Ceyda ablama, olayı anlattım. Oda ertesi gün gitti çocuğun yanına gitti. Herkes Ceyda'ya bakıyor. Ceyda'da çocuğun yanına gidip yaptığı ödevi yırtıp eline vermiş. Sonra bi kutu bebe bisküvisi almışda, çocuk konuşup bağırdıkça çocuğun ağzına bebe bisküvisi dıkıyor. Çocukta kız diye fazla bir şey yapamıyor. Bide bu salak Ceyda'yı seviyordu bi aralar. Ceyda bunları yaptıktan sonra vazgeçti sevmekten.
+ Şimdi ki aklı olsa direk döver çocuğu.
- Onuda yaptı zaten.
+ Hadi be!
- Gerçekten... Çocuk bi aralar bunu seviyor demiştim ya sana..
+ Eee..
- Bu çocuğu okul çıkışında çağırıp, çocuğa yaklaşmış, çocukta öpücek zannetmiş.
+ Ceyda ve öpmek, Hahah..
- Aynen, diyorum ya Ceyda için ölüyordu bir aralar.
+ Ee sonra ne oldu bakalım..
- Sonra Ceyda bunu yaklaşmış, yaklaşmış yaklaşmış ve.. Çocuğa kafa atmış! Ahhahahah..
+ Ulan be, ahah..
- Manyak Ceyda işte, ne yapacaksın..
+ Nasıl beceriyor bu kadar manyak olmayı bu kız?
- Oluyor işte, Doğasında var kızın..
+ Aynen.
Eve vardığımızda Ceyda pencereden bakıyordu. Kapıdan içeri girdik. Kapıyı Ceyda'nın açmasını bekledik. Ceyda'da "ben nasıl açabilirim Umut? Sen gelip üzerine kilitledin.. Cebine bak çabuk.. " Umut cebindeki anahtarı çıkardı ve kapıyı açtı. Ceyda Umut'a sarıldı. "İçeriye geç öküz! Seni ne kadar merak ettim haberin var mı?" diyerek sırtındaki montunu astı. Bana doğru baktı ve sımsıkı sarıldı
" İyi ki varsın Berk, iyi ki.. "diyerek sarılmayı bıraktı. İçeri geçmemi söyledi ama ben eve gidip uyucam diyerek yalan söyledim, rahat etsinler diye. Gülümsedim ve:- Ee yarın geliyor musun Spora?
+ Ev-et..
- Noldu niye duraksadın?
+ Ya Berk, beni Anıl çalıştırıyor.. Sende beni kötü birisi olarak görüyorsun. Ama ben..
- Seni kötü birisi olarak görmüyorum. Sen bu dünyanın en iyi kalpli ve en güzel insanısın. İyi geceler..
Diyerek kapıya doğru yürüdüm ve kapıyı kapatırken bana çok sıcak gözler ile baktı sanki "Hiç gitme, hep kal!" der gibi baktı ve bana gülümsedi ve el salladı bende ona gülümseyerek eve girdim.
Montumu çıkardım. Meriç uyumuş odasında. Bende bugün nasıl uyurum onu düşünmekten bilmiyorum....