Sarışın, mavi gözlü ve yaşıtlarının her daim kıskandığı bir çekicilikte olan, liseye yeni geçmiş olan kız arabada oturmaktaydı. Arka koltukta konumlanmış, önünde dönen büyük savaşı izliyordu. Babası ve annesiyle pikniğe gidecekleri gün önlerini Spider-Man ve dövüştüğü yeşil kostümlü elektrik adam kesmişti.
Caddenin tam ortasında hem de...
Babası da polis olduğundan olaya hemen müdahale etmek için destek ekiplerini çağırıp arabadan inmiş ve durumu kontrol altına alma çabalarına girişmişti. Kız babasını arabanın ön camından izlerken, gözü de bir yandan Spider-Man'e takılıyordu.
Elektrik atan adam resmen yıldırımlar saçıyordu etrafa. Spider-Man ise hepsinden kaçıyordu. Hiç biri ona isabet etmiyordu. İnanılmaz bir refleksi vardı. Gwen de kahramana karşı inanılmaz bir sevgi besliyordu daha öncesinden. Gözleriyle gördükleri de sevgisine sevgi katmaktaydı. Aynı zamanda babası için de korku besliyordu ancak. Çünkü babası, iki tane süper güçlü insanın kavgasında sivilleri olaydan uzak tutmaya çalışıyordu.
Uzaktan gördüğü kadarıyla: Spider-Man bir müddet kaçtıktan sonra adamın dibine gelmiş ve yakın dövüşe girmişti. Spider-Man yüzünden elektrikli adamı göremiyordu. Yumruklarını indiren kırmızılı taytlı adam, fazlasıyla sert vuruyor gibiydi.
O sırada etrafa elektrikler saçıldı.
Bir çok noktaya dağılan elektrik, bazı arabaları patlattı. Dükkan camlarını kırdı. Bir elektrik dalgası da, George Stacy'nin dibinde durduğu binanın tepesine çarptı ve binanın çatısını patlattı. Çatıdan düşen dev kaya parçaları George Stacy'nin yanındaki ufak bir çocuğun üstüne doğru düşmek üzere binadan koptu.
Çocuğun tepesindeki gölgeyi fark eden Yüzbaşı Stacy, çocuğun üstüne atlayarak onu üstüne düşen kayaların altından itmeyi başardı.
Ancak, kendisi kayaların altında kaldı.
Kız çığlık attı arabası içinde. Kalp atışı hızlandı. Kendi gözlerine inanamadı ancak hiç hissetmediği kadar gerçek hissediyordu. Annesi ise sessiz kaldı ve çığlıklarını zihninin içinden attı. İkisi de arabadan indi. Fakat kız koşamadan annesi onu tuttu.
"Kızım dur! O ikisi hala orada savaşırken oraya yaklaşamayız."
Fakat sarışın genç kız ısrarcıydı.
"BABA!"
Kızın bağırması ile Spider-Man arkasını dönüp kıza baktı. Kıza takılı kaldığı için Electro'nun yumruğu ile geriye uçtu. Ardından ise Electro yanındaki para torbalarını alıp hiç beklemeden hızla oradan uçarak tüydü.
Electro gidince Gwen de koşmaya başlayacaktı ki, kızın önünde polis arabası durduğu için kız koşamadı. Arabadan inen memurlar kızı geriye iteledi. Her ne kadar inat etse de polisleri geçemedi kız ve olayın uzağında kaldı.
Spider-Man ise kayaların düştüğü yere gitti. İtfaiye geldi ve yanan yerlere hemen tazyikli su sıkmaya başladı. Fakat Spider-Man kayaların arasından çıkardığı adamı kollarının arasına almıştı. Onunla bir şey konuşuyormuş gibiydi.
Fakat Gwen, ne konuştuklarını duyamayacak kadar uzaktaydı. Sadece babası için çığlık atıyor, ağlıyor ve polisleri geçmek için debeleniyordu.
Babasının bedenini kucağına alan Spider-Man, zıpladı ve binayı tırmanarak çatıya çıkıp insanların gözlerinden kayboldu. Orada bulunan kalabalık ise Spider-Man'in katil olduğu ile ilgili haykırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimlik -- Gwen Stacy || Aranea #1.5
Fanfiction"Aranea Serisi 1.5: Gwen Stacy" "Serinin okuma listesini profilimde bulabilirsiniz." Köprüden düşerek canını vermiş olan Gwen Stacy, şimdi nasıl olduğunu bilmeden hayata geri dönmüştü. İlk olarak hayata geri dönüşünü sorgulayacak, ardından sevdiği...