Bölüm İki: Hedef ve Görev

284 20 34
                                    

Bir Ay Sonra

Gwen Stacy, bir elinde tuttuğu kaleme baktı bir de diğer elinde tuttuğu deftere. Aklına gelen anıları yazmak, kafasındaki sancıyı az da olsa azaltıyordu. Günlerdir aklına yeni anılar yağıyordu ve üstüne gelen her bir anı bir öncekinden daha ağır oluyordu. 

Bir ay içerisinde anılarının acılarını tamamen yok edebilmeyi bulamasa da, vücudundaki değişikliklerin tamamına alışmıştı. Boy, kilo ve fizik haricinde vücudundaki önemli ve anormal bir gelişme olan Örümcek güçlerini bir hayli hızlı kavramıştı. 

 Norman Osborn, ona güçlerini nasıl kullanacağını öğretmişti. Onu eğitmek ve mükemmel bir silah haline getirmek adamın tek amacıydı. Ancak aynı zamanda Gwen'in beyninin ve düşüncelerinin kontrol paneli de adamın elinde olduğu için, bir aydır Gwen ile arasında karşılıksız olmasına rağmen süren bir ilişki söz konusuydu. 

Kızın geçmiş anılarını kullanarak manipüle etmiş ve kontrolü altına almış olan Norman, kızın aklına iki şeyi sokmaya çalışıyordu. 

Birincisi Spider-Man'in bir katil olduğu ve öldürülmesi gerektiği.

İkincisi ise onunla ilişki yaşamasının zorunlu bir şey olduğu.

Bir ay boyuncadır benzer günler yaşayan Gwen, deftere uzunca bir süre baktıktan sonra masaya bıraktı. Kendi odasındaydı kız. İstediğini yapabilirdi. Mor renkli hoş bir elbise giymekteydi. Günlük antrenmanı bitmişti ve yapmak istediğini yapmakta özgürdü.

Yapmayı seçtiği şey ise bir aydır sahip olduğu ve hala ona garip gelen güçleriydi. Spider-Man'i biliyordu. Güçlerini, olayını ve hikayelerini biliyordu. Bir ay içinde hatırlayabildiği ve anılarının üstüne öğrenebildiği kadar biliyordu. 

Fakat Gwen'in, Spider-Man'e nazaran bir kaç fazla gücü vardı. 

Onlardan birincisi organik ağ atmaktı. İkincisi ise ağ attığı yerden kazık gibi kalın ve uzun, ucu sivri iğneler çıkartabilmekti. Üçüncüsü gece görüşüydü. Bir ay içinde bunları keşfedebilmişti Norman ve Gwen. 

Daha ne kadar gücü olduğunu ise, ikisi de bilmiyordu. 

Cam tüpten çıktığı ve gerçek dünyaya geri döndüğünden beridir, Peter'dan ve Spider-Man'den fazlasıyla nefret ediyordu. Ancak Norman'ın ona dediğine göre Spider-Man üç aydır ortalıklarda gözükmüyordu. Adam kaybolmuştu. 

Gwen'in ilk ve tek görevi ise Peter'ı bulmak ve öldürmekti. 

Odasındaki mor renkli yatakta sandalyede oturur gibi oturan kız, kollarını iki yana açtı. Ardından kollarının içinde saklı olan iğneleri dışarıya çıkardı. İğneler, bileğin altını yararak dışarıya çıktı. Kollarını evirip çevirip iğnelerini inceledi. 

"Bunlar...garip," dedi kendi kendine. İğneleri ilk haftanın sonunda keşfetmişti ve keşfi fazlasıyla acılı olmuştu. İğnelerin ilk çıkışı fazlasıyla kanlı, acılı ve sancılı bir süreç oluvermişti kızcağız için. 

Bunları, eskiden sevdiği adamın göğsüne saplayacak, geri çıkaracak ve tekrardan saplayacaktı. Onu şişe geçirir gibi kolundaki iğnelere geçirecekti. Günlerdir bunu aklında kuruyor, yıkıyor ve tekrar kuruyordu. 

İğneleri kollarının içine geri çekti ve saçını düzeltti. Yatağa attı kendini ve sırtı yumuşak yatak ile buluştu. Uyumak istiyordu ancak kabus görmekten korkuyordu. Daha da kötüsü, kötü bir anı daha hatırlayacak olmaktan korkuyordu. 

Uyumak dışında bir şey yapması gerektiğine inanıyordu. O yüzden yatağa uzanmaktan vazgeçti. Yataktan kalktı ve mor renkli odasından dışarıya çıktı. Uzun ve ıssız koridorları geçerek bulunduğu mekanın içini gezmeye başladı.

Kimlik -- Gwen Stacy || Aranea #1.5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin