Bölüm Beş: Kendini Kendinde Kaybetmek

180 19 28
                                    

"Burada mı?" dedi Gwen önünde duran dizüstü bilgisayara bakarken. "Gerçekten bunu yaptı mı?"

Bilgisayarın başına geçmek için sandalyeye oturmuş Fell, YouTube videosunu boşluk tuşuna basarak oynatmaya başladı. 

Gwen de ekranı izlemeye başladı. Peter oradaydı, kostümüyle beraber Electro'ya karşı savaşıyordu. Electro'yu görür görmez kalbinde bir sızı hissetti. Babasını ölmesinin en büyük nedeni Electro'ydu. Onun yüzünden babasını toprağa vermişti. Onun yüzünden bu koskoca dünyada babasız bir kız olarak hayatını sürdürmüştü. 

Peter ve Electro ileriye doğru uçtu ve taş zemin üstünde sürüklendi, izledikleri videoda. Elektrikli adam çocuğun üstüne düştü. O sırada yakın çekime geçen helikopterler, Peter'ın söylediğini kayda almayı başardı. 

"Sen bir suçludan daha fazlasısın Max. Bir katil!"

Ardından Electro ağzından elektrik kusmaya başladı, ejderha misali. Ancak Peter'ın kostümüne bir şey olmadı. Elektriğe karşı yalıtkan gibiydi kostümü. 

Gwen videoyu gördükten sonra elini kaldırdı. Fell ne demek istediğini anlayıp videoyu durdurdu. "Peki, kapışmanın sonunda ne oldu?"

"Electro kendine aşırı yükleme yaptı ve patlayarak yok oldu. Cesedi var olmadığı için Spider-Man'e kimse öldürme suçu yükleyemedi. Max'in bir çok cinayetten aranıyor olması ve aynı zamanda da bedeninin hiçbir şekilde henüz bulunamamış olması Spider-Man'i davalar gelmeden akladı. Ama tam olarak aklanmadı, devlet fellik fellik Spider-Man'i arıyor, aklandığı davayı ona kitleyebilmek için. Gerçi, artık ortaya çıkması pek mümkün değil.

"Onu öldürdü mü?" dedi Gwen ve elini başına koydu. Fell'in son dedikleri duymamış olmayı kabul etti. Aksi takdirde yüreği daha fazla acıyı taşıyamayacaktı.

Elini 'Bilmem' der gibi kaldırdı Fell ve masanın kenarına geri koydu. "Aslında bütün herkes olarak biliyoruz ki Spider-Man, Electro'yu öldürdü."

Gwen bir anlık dengesini kaybetti. Düşecek gibi oldu. Elini alnına koydu ve gözlerini kapadı. Anılar kafasına yeniden geri geliyordu. Dalgalar hararetlenmiş ve fırtınalar başlamıştı kafasının içinde.

Sarışın kız, çocuğun fısıldandığını duydu kendi kendine. "Electro...bir katil,"dedi ve ve şemsiyeyi tuttuğu elini sımsıkı sıktı. 

Peter'la geçirdiği bütün vakitleri kafasına geri getirdikçe, hepsi yavaş yavaş aydınlanıyordu. Sanki yıllardır yaptığı ancak her zaman son parçası eksik çıkan yapbozların son parçaları yığın yığın üstüne geliyordu. Kız da bütün yapbozları tamamlıyordu hızla. Fakat hepsini aynı anda yapmak, fazlasıyla acı vericiydi. 

"Ne oldu?" dedi Fell ve ayağa kalkıp Gwen'i oturttu bilgisayarın önündeki sandalyeye. "İyi misin?" Çocuk, kızın omuzlarına koydu bir elini. Diğer elini ise alnına koydu. 

"Ateşin var." Fell fısıldamış olsa bile Gwen sessizlikten dolayı ne dediğini duyabilmişti. 

"Ben iyiyim." Elini hafifçe savuşturdu ve ekrandaki donmuş görüntüye baktı. "Demek Electro'yu gerçekten öldürdü. Bunu yaptı..."

Fell onun haberdar olmadığı şeylerin olduğunu sezmiş gibi kaşlarını çatmış ve Gwen'in yanına geçip kızı tepeden süzmeye başlamıştı. "Bir dakika..."

O an Fell'de aydınlanmış oldu. George Stacy'nin ölüş şekli, sebebi, zamanı... Hepsi çocuğun aklına birden geldi. Eliyle ağzını kapadı genç adam. "Hass... Çocuk harbiden sözünün eriymiş."

"O gün onun yüzüne ondan nefret ettiğimi söylemiştim," dedi Gwen ve ekrandaki Spider-Man'i temsil üç pikselden oluşan kırmızı nokta kümesine baktı. Güya Spider-Man'in görüntüsüydü ancak yüksekten çektikleri için hiç de Spider-Man gibi değildi. Yine de Gwen o üç noktaya bakarak Peter'ı hatırlamayı başarıyordu. "Eğer onun Spider-Man olduğunu bilseydim asla öyle şeyler demezdim."

Kimlik -- Gwen Stacy || Aranea #1.5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin