Bölüm Yedi: Devriye Turları

117 14 12
                                    

Osborn'un Yeri Bilinmeyen Mekanında

"Bu kostüm.." dedi çocuk ve aynadaki yansımasına baktı. Karşısındaki boy aynasından kendi vücudunu inceledi. Üstüne geçirdiği kostüme fazlasıyla yabancı gözlerle bakmaktaydı. Kırmızı mavi renkli spandex kostümün, göğüs kısmında devasa siyah renkli bir örümcek logosu vardı. 

Örümceğin kolları adamın omzuna ve beline kadar uzanıyordu. Bileklerinin etrafına ise ağ kartuşları dizilmişti. Belinin aşağısı ise, bacaklarının kenarları haricinde tamamen siyahtı. Parmaklarından sadece işaret parmağı, serçe parmağı ve baş parmağı kırmızı renklere bürünmüştü. 

Eline tutuşturulmuş olan maskeye baktı. Beyaz göz kısımları kocamandı ve kenarlarında kalın bir siyah sınır vardı. 

"Bana yabancı geliyor. Bu bana ait olmamalı."

Çocuğun arkasındaki şeytani ise önce olumsuz manasında cıkladı. Ardından söze başladı. "Hayır Peter, bu kıyafet senin. Aylardır uzun bir uykudaydın. Şimdi ise geri uyandın ve bana hizmet etmeye hazırsın. Şu maskeni tak ve görevine başla."

Çocuk maskeyi suratına geçirdi. Başını eğip kendine baktıktan sonra aynadaki kendine yeniden baktı. Kavrama güçlüğü çekiyormuş gibi uzun uzun kendine ve aynaya bakmaya devam etti.

Mor takım elbiseli adamın sabrı ise çocuğa karşı yetmedi. "Git, şehirde suç işleyen kim varsa öldür. Ardından kanlarından duvarlara göğsündeki örümcek işaretini çiz. Şu anda May Parker'ın cenazesini düzenleyen ve Spider-Man'i fellik fellik arayan Avengers'ın ilgisini çekecek bu. Yengenin kaybından dolayı karanlık tarafa düştüğün sanılacak. Şehirde herkes seni arayacak. Sen ise Gwen Stacy'i arayacaksın."

"Emredersiniz," dedi çocuk sadece ve adamın yanından geçip karanlık odanın daha karanlık tarafına doğru yürüyerek gözden kayboldu. 

----

"Bu kanatları nereden buldun?" Gwen eliyle Fell'in sırtındaki mekanik sırt çantasını işaret etti. "Evinizin bir cephanelik olduğunu düşünüyordum ama bu kadar da değil."

Fell ise kollarını iki yana açtı. "Sen uçucaksan benim de sana ayak uydurmam gerekiyordu. Bu yüzden bu bebeği tekrardan çıkardım. Shield'ın içine koyduğu takip devresini sökmem çocuk oyuncağı oldu."

İkisi de bir çatıda karşılıklı ayakta dikiliyorlardı. Evlerinin çatı katındalardı. Kostümü ilk defa giymiş olan Gwen, Fell'in karşısında kostümlü duruyorken adam da kıza bir sürpriz göstermek istemişti.

Ve Fell'in sürprizi de buydu. Mekanik şahin kanatları! Shield'ın depolarından çalınmış olan kanatlı Jetpack. Kanatlar açıldığında gümüş renkli şahin kanatlarını fazlasıyla andırıyordu.

"Çalışıyor, değil mi?" Gwen bir kaç adım atarak adamın yanına yaklaştı. Beyaz ve siyah renklerinin harmanlandığı kostüm üstündeydi. Kapüşonu ise ensesindeydi ve maskesi de sağ elinde sıkışmış şekilde durmaktaydı. "Daha önce denemiş miydin?"

Kanatlar bir anda açıldı. Gwen irkilerek attığı adımları geri attı. Yanlara doğru açılan uzun kanatlara beyaz sprey boya ile kuru kafa çizilmişti. Frank'in yeleğindeki kuru kafanın aynısındandı kanatlara çizilen. 

"Evet, çalışıyor," dedi Fell. "Daha önce bir tur atmıştım. Ancak sadece bir tur. Helikopter uçurmak gibi düşünebilirsin."

"Ben, hiç helikopter sürmedim."

Derin bir nefes aldı Fell. "Ama binaların arasında Tarzan misali süzülebiliyorsun? Harika." Yerdeki pompalıyı aldı ve silahın altındaki kızağı kaydırdı. "Hadi devriye turuna çıkalım. Sen de kostümü denemiş olursun."

Kimlik -- Gwen Stacy || Aranea #1.5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin