Bölüm Dört: Anlaşılmaz Tesadüfler

192 18 21
                                    

"Uyan kızım," diye bir ses yayıldı Gwen'in kafasında. Sesi duyar duymaz gözlerini açtı. Fakat gözlerini açmasıyla ürkmesi bir oldu. Çünkü en son kendini bıraktığı yerden alakasız bir noktadaydı.

Bir Örümcek Ağının üstündeydi. Tam ortasında duruyordu ağın. Etrafı ise turuncu bir gökyüzü ve turuncu gökyüzünü işgal eden mor bulutlar oluşturuyordu. Kızın ortasında oturduğu ağın karşısında ise bir platform vardı.

Platform'un tepesinde de iki insan vardı. Biri, ortasında kırmızı bir örümcek simgesi bulunan siyah renkli uzun bir elbise giymiş olan beyaz küt saçlı yaşlı bir kadındı. Gözlerini ise kırmızı bir gözlük kapatıyordu kadının.

Kadının yanında ayakta duran bir de siyah zırhlı bir adam vardı. Adamın üstünde tamamen metalden olma bir zırh vardı. Onun zırhının göğüs kısmının ortasında da kırmızı bir örümcek simgesi vardı. İkisi de Gwen'i uzaktan inceliyordu.

Üstüne bakan Gwen, örümcek ağlarından bir elbise giyinmiş olduğunu gördü. Örümcek ağının üstünde iki ayağı ile durmak istedi ama başaramadı.

"Sana bir teklif sunmaya geldik," dedi yaşlı kadın.

"Sen kimsin?" dedi Gwen korkuyla.

"Bana Madame Web diyebilirsin. Yanımdaki ise Spider Guardian. Korkunçluğuna aldanma, aslında iyi birisidir," diye tatlı tatlı anlatmaya başlamıştı yaşlı kadın.

Gwen ise kadının lafını, "Ne istiyorsunuz benden?" diye bağırarak kesti.

İşaret parmağını kaldırdı kadın ve sağa sola salladı. "Hayır kızım, yanlış düşünüyorsun. Biz sadece sana yardım etmek istiyoruz. Ne yazık ki Spider-Man'lerden birini öldürdün. Bulunduğun evrenin Peter Parker'ını."

En son gördüğünü hatırladı Gwen. Peter'ın kanından kendi yansımasına baktığı an kafasında canlandı. Evet, süper güçler kazanmıştı ve Spider-Man'i, eski sevdiği ve de nefret ettiği adamı öldürmek için kullanmıştı bu güçleri.

Kullanmaktan daha çok, kullandırılmıştı.

Hiçbir şey diyemedi Gwen. Çığlıklarla üstünde oturduğu ağı koparmak ve yolmak istiyordu ama vücudu hiçbir tepki göstermiyordu.

"Bunun için üzgünüz. Ama sana kendini affettirmen için bir fırsat sunabiliriz."

"Nasıl?"

"Şu anda bir kozadasın. Ya teklifimizi kabul edip evrimleşeceksin ya da öleceksin."

Gwen kısa anlığına düşündü. Şu an kaybedecek hiçbir şeyi yoktu. O yüzden cevabı çoktan belliydi. "Teklifiniz ne?"

"Dediğim gibi, evrimleşeceksin. Norman Osborn'a gerekeni yapacaksın ve cezasını çektirip, öldüreceksin. Evrimleşmen ile kazandığın güçleri Norman'ı öldürmek için kullanacaksın."

"Peki, bu kadar mı?" Gwen'e oldukça kabul edilmesi makul gelmişti. "Bana söylemek istemediğiniz gizli, aleyhime olan bir detay var mı?"

"Evet var," dedi Madame Web ve elini Gwen'e doğru uzattı. "Bu..."

O an Gwen'in kafasında bir görüntü canlandı. Görüntüyü gördü. Yüzü gülümsedi. Gördüğü şey onu büyülemişti. Gözlerinden kalpler çıkacakmış gibiydi. Kalpler çıkmadı belki ama bir damla göz yaşı dökülüverdi. Kabul edecekti. Kabul edecekti ve Peter'ın İntikamını Norman'dan alacaktı.

"Kabul ediyorum. Ödenmeyecek bir bedel değil," dedi Gwen. Bunu der demez arkasında bir tıslama duydu. Kafasını çevirmesi ile çığlık atması bir oldu. Devasa, bacakları ve gövdesi kıllı olan, kırmızı gözlü bir Örümcek ile karşı karşıya geldi.

Kimlik -- Gwen Stacy || Aranea #1.5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin