BÖLÜM 5

2.6K 171 42
                                    

'Bir uçurumdan aşağı bakar gibiyim'🌙

Dile gelipte tutulan her söz için nefese intihar vakti oluşunu biliyordum. Bakışlarımla öldürmek istedim nefesime sebep olan kişiyi. Fütursuzca savurmak istediğim kılıçtan keskin sözleri her yuttuğumda sinirlerimin yandığı ateşe bir odun daha atılıyordu.

Saatlerce ikna peşinde olduğum bu adam ateşi körüklemek için elinden geleni yapsa da kendimi dizginleyerek laf anlatmaya devam ettim.

"Yalan söyleyecek hâlim yok behram!" Gözleriyle kısa bir süre beni süzdü.

"Bu bilgi eline nereden geçti?" Sinirle ellerimi, bacaklarıma vurdum.

"Bu işle yakından ilgilenen sadece sen misin sanıyorsun! Kenarlarda kızla yiyişerek olmuyor bu işler. Süreci hızlandırmak icin, gece onu odama çağırdım. Sarhoş olursa bir şeyler öğrene bilirim diye! Ama tam tersi oldu, hiç bir şey söylemedi. Onu odasına götürmek icin cantasında kartı arıyordum. Paketin icinde uyuşturucu buldum, aynı zaman da babası aradı açtığımda ise teslimat yerinin değiştiğini Rohit khan'ın bir ihbar aldığı zımbırtısından bahsetti. " ellerini saçına götürüp, icinden gecirdi. Gergin gözükuyordu.

"Siktir." Kendi kendine edepsizce mırıldanırken, sordum.

"Ögrenmemiz iyi oldu işte. Sonuç olarak hala teslimat yerini biliyoruz. Bu neyin gerginliği? " dişlerini birbirine bastırıp, seyiren çene kaslarını gözüme gözüme soktu. Onu rahatsız eden bir durum vardı.

"O kız paketteki uyuşturucuyla, üye çoğaltıyor" kaşlarımı kaldırıp, elimi belime koydum.
"Nasıl?" Olduğu yerde tur atarken konuşmaya başladı.

"Tanıştığı, takıldığı kim varsa, onları uyuşturucuyla tanıştırıyor. Dün gece yanımdan koşarak gitmeden önce, bir şeyler iciyorduk. İçkiyle hemen kendimden geçmem mümkün değil. Benim içeceğimede karıştırmış orospu!" Yap boz parçaları gibi, her şey yerli yerine oturuyordu. Ela az buz bir şey değildi.

"O zaman bu görevde büyük rol oynuyor. " Behram hızla kafasını salladı.
"Kesinlikle! Nerede bu kız şimdi?" Sabah erken den uyanıp odasına gitmiştim. Odasında olmadığını görünce, resepsiyondan çıkış yapıp yapmadığını ögrendim. Sabah güneş doğmadan oteli terk etmişti. O kadar sarhoş olduktan sonra nasıl bu kadar erken uyana bilmişti ki!

"O gece senin bahsettiğin otel varya, hani şu ilk teslimat yapılacak olan yer, işte orada. " beni kafasıyla onaylayıp, hızlıca içeriye doğru yürüdü.

"Arkadaşlarına da söyle, sadece 5 dakikanız var! Sonra hemen gidiyoruz. Kaybedecek vakit yok!" Ayaklarımı hareketlendirip, onun gittiği yönün tersine gittim. Elimi cebime atıp, hemen Altemur'u aradım. Açar açmaz, lafı ağzına tıkıp cümlelerimi sıraladım.

"Sadece 3 dakika sonra aşşağıda olun. Olmassanız, kadro dışı kalmışsınız demektir"

*****

İlk teslimat yapılacak alana geldiğimiz de herkesin ifadesi gergindi. Direk olarak baskın yapmayacaktık, teslimat olduktan sonra,Rohit khan otelden ayrılacaktı. O ayrıldıktan sonra bizde burdakileri kapatacaktık. Bundan sonraki adresi de Rohit khan'ı takip eden ekipten alacaktık.

"Ulu orta yerde yapmazlar, gruplara ayrılıp, en ücra köşelere dağılalım." Fikir Behram'dan çıkmıştı. Herkes onu kafasıyla onaylayıp, dağıldı. Bende mecbur onun peşine takıldım.
"Bence senin sandığın gibi öyle kuytu köşelerde yapılmayacak bu teslimat. Çünkü öyle fazlasıyla dikkat çekeceklerinin farkında olduklarını biliyorum." Gülerek yürümeye devam etti.

"Bizde kalabalık çok fazla dikkat çekerdik değilmi? Onlara kendi hallerinde oyalanmaları icin bir görev verdim sadece. " hayretle gülüp kafamı salladım. Düzenbazın tekiydi.

Büyük Vurgun Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin