Vacsoraidő

1.2K 91 0
                                    

Rengeteg varázslatot tanultam meg Friggától, amióta elkezdett tanítani Lokival együtt. Megtudtam, hogy a tűzvarázslat mellett értek a víz-, föld- és levegővarázsláshoz. Az összes elemet tudom irányítani! Eddig elsajátítottam a tűzet és a földet, de a vízzel és a levegővel még nem annyira boldogulok. Loki tovább vitte a jégmágiáját és megtanulta Frigga néhány sajátos varázslatát.

Mi hárman minden nap a csillagfigyelő teremben találkoztunk, amelytől mindig elámultam ahányszor beléptem oda. Imádtam, ahogy hatalmas fényárban úszott a terem, mikor megvilágították a nap sugarai. A leginkább azért tetszett, mert Loki direkt megkérte Friggát, hogy hadd gyakorolhasson velem ott ezekután. Ez melegséggel töltötte el a szívem, ahányszor rágondoltam. Az egyetlen, aki akkor foglalkozott velem csak Frigga és Odin volt, de amikor találkoztam Lokival és ő ennyire a kedvemben járt megmosolyogtatott.

"Nissa, Nissa! Benn vagy? Készülj el gyorsan, mindjárt mennünk kell!" törte meg egy hang a gondolataimat. Az ajtón kívülről jött és úgy hangzott, mint a legjobb barátom. Dörömbölés követte a hangot, mely nem maradt abba, amíg fel nem álltam az ágyamról és sétálni nem kezdtem az ajtó felé. 

Türelmesen, nem sietve megragadtam az ajtókilincset és egy apró mosollyal a számon kinyitottam a türelmetlen látogatónak.

Loki állt előttem. A hollófekete haját megnövesztette és mostmár a füléig leért. A vége enyhén felkunkorodott, de egyenes maradt. Egy zöld vászoniget viselt, rajta fekete mellénnyel. A szokásos bőrnadrágja volt rajta, melyhez rövidszárú csizmát választott.

"Már akkor készen voltam amikor még nem is jöttél." tettem csípőre a kezem, mely kissé felhúzta a szoknyám, mit viseltem.

A ruhám vége egészen a bokámig leért, ahol arany pántos szandál váltotta fel az összképet. Királykék színt választottam mára, melyet az arany lábbeli és arany, gyöngyös nyaklánc tökéletesen kiegésztett. A hajamba két oldalra arany harangvirágokat tűztem, így az is csillogott. 

Rámosolyogtam a hercegre, majd leengedtem a kezem magam mellé. Pár pillanatig ott lengett mellettem, amíg az előttem álló zöld szempárjába bámultam. Ő is visszamosolygott, majd intett a kezével, hogy kövessem. Végig mentünk a folyosón, majd tettünk pár kanyart és végül elértük azt a kaput, amely az étkező helyiségbe vezetett. Loki kinyitotta nekem az ajtót, mint az egy illedelmes és udvarias, jó tanítású fiúhoz illik, majd követett szorosan mögöttem.

Bent, az asztalnál már ülve várt minket az uralkodó család. Odin ült az asztalfőn az ajtóval szemben és ahogy beléptem kedves mosolyt küldött felém. Felemelte a poharát, úgy köszöntött. Amikor a teremben tartózkodók ezt észrevették, odafordultak Loki és az én irányomba. Frigga szemét láttam meg másodjára, mely a szeretettől csillogott. Egy apró integetést küldött felém, majd visszafordult az asztalhoz. Thor ült a két felnőtt között, mellette egy üres székkel. Vigyorogva szemlélt végig, majd intett, hogy menjek felé, de én csak mosolyogtam.

"Szervusz, Nissa." kezdett bele az üdvözlésbe Odin. "Látom még mindig megfeledkezel az időről." mosolygott rám, s a fél szeme még jobban csillogott, mint Frigga szempárja. Lassan már tíz midgardi éve, hogy Asgardban élek és nem tudom elhinni ennek a családnak a szeretetét irántam.

"Nem ez a baj, Mindenekatyja. Csak szeretek időt tölteni ebben a csodás palotában. A gyönyörű szobámról már nem is beszélve." kedves mosollyal fejeztem be a mondatom, melyre válaszképpen nevetést hallottam az asztal végéről.

"Mindig tudod hogyan vegyél rá, hogy mindent elnézzek neked. Igazi tündér vagy, gyermek!" erre elpirosodtam és lassan elindultam az üresen álló székhez. Miután odaértem a három ülő csodálkozva tekintett rám. Mielőtt kihúzhattam volna a széket, hogy leüljek, egy kezet érintettem meg a faragott fa helyett. Megijedve hátrafordultam és a fekete hajú fiúra esett a tekintetem. Mintha szavak nélküli csatát vívtunk volna a nézésünkkel, de Loki elmosolyodott, majd a földre nézve kihúzta a széket, én pedig leültem a bélelt ülésre.

Fight For Love - [ Loki ]Where stories live. Discover now