Ahogy elroppantottam volna a nyakát dühömben, meghallottam egy ismerős hangot és oldalra nézve a szemem visszaváltozott a sugárzó kékjére és mosoly szaladt az arcomra. Elengedtem a kezemben tartott királyjelöltet és odaszaladtam az oszlop mögül előbújó herceghez.
"Loki! Odinnak hála, hogy nem esett bajod! Már azt hittem Thor kárt tett benned, amikor nem válaszoltál!" szorosan magamhoz öleltem, majd az arcát a két tenyerem közé fogtam és sebek után kutattam.
"Nyugodj meg, Nissa, jól vagyok." mondta nyugodt hangon, megállította a fejemet a mozgásában és a szemére irányította, melyből áradt az irántam érzett szeretet, ott csillogott a szemében a vágy tűze is, bár a társaságunkra való tekintettel nem elégíthettem ki sóvárgását.
"Azt tudtam, hogy a kilenc világ egyik legjobb harcosa vagy..." kezdte Thor a nyakát maszírozva. Elléptem Lokitól, aki egy pillanatig fogta még a derekam, de egy mindent mondó pillantással jeleztem neki, hogy nem szabad és elengedett. "...de hogy ennyire erős legyél azt nem sejtettem." fejezte be vigyorogva a szőke hajú.
Közelebb mentem hozzá, majd nyaka után nyúltam. Ő hátralépett, félve, hogy megint megtámadom, de csak kuncogva követtem. Végül elértem a sérült részt és nekikezdtem a gyógyításnak.
Odakísértem a lépcsőkhöz és leültettem egy oszlop elé, hogy neki tudja támasztani a hátát. Így folytattam a tetteim helyrehozását.
"Bocsáss meg, kedves. Nem állt szándékomban." rámosolyogtam, majd ő is vissza rám és a tarkómnál fogva magához húzott.
Egy csókban ért össze az ajkunk, mely átváltott egy kissé hevesebb csókolózásba. Tudva, hogy ezt kell játszanom engedtem neki és egy ideig visszacsókoltam, de éreztem Loki gyűlő dühét ezért pár perc múlva elhúzódtam.
Thor vigyorogva húzódott el, a fejét nekitámasztotta az oszlopnak és kisfiú módjára ünnepelte sikerét.
"Az egyetlen, amivel betudod gyógyítani a sebeimet az az érintésed, Nissa."
Loki időközben leült a bátyja másik oldalára és engem figyelt. Visszanéztem rá és a szemében a féltékenység csak úgy izzott, és a csalódottság is ott petézett. Legszívesebben lesüllyedtem volna a föld legmélyére szégyenemben.
Thot gondolkodóba esett, összehúzta a szemöldökét. De felém pillantva megváltozott. Megenyhültek a vonásai és halványan elmosolyodott. Én is a szemébe néztem, a kezem még mindig a nyakát gyógyította.
"Ma a diadalmam napja lett volna." kinyújtotta a kezét és simogatni kezdte az orcámat. "Egybekelhetünk volna, ahogy az el lett rendelve, drága Nissám."
Halvány mosollyal értettem egyet vele, de nem szóltam.
"Eljön az." terelte magára a figyelmet a fiatalabb testvér. "Idővel."
Ajtócsattanást hallottunk, ahogy kitárultak a szárnyak és beléptek rajta Thor barátai, a három harcos és Sif, akik meglátva engem meghajoltak és egy elsuttogott felség szóval fordultak felém. Fejbólintással jeleztem, hogy megtisztelő a megszólítás.
A férfiak hárman lassan felállították a felborított asztalt, amíg Loki tovább ecsetelte gondolatait.
"Ha kicsit is vigasztal, ugyanazt gondolom." Thor felé fordult, bár így vele került szembe és háttal a többieknek. A szemei a fivére arcát fürkészték, amíg ő előre bámult és hallgatta a tanácsait. "A jégóriásokról és Laufeyról és mindenről. Ha már egyszer sikerült áthatolniuk Asgard védelmén, miért ne próbálnák meg újra? Egy hadsereggel."
"Pontosan!" értett vele egyet Thor.
Kétkedő szemekkel figyeltem a szeretőmet, amint manipulálni próbálja a testvérét. Egy percig még ápoltam Thor nyakát, majd látva, hogy kezd eltűnni a zúzódás nyoma abbahagytam és visszahúzódva hallgatóztam.
Thor egy fejbólintással megköszönte a segítségemet, majd visszafordult öccséhez.
"Ezt nem teheted, Thor." szólaltam fel végül én is. A két testvér rám nézett, majd Lokinak szúrós pillantást küldve a trónörököst magam felé fordítottam. "Figyelj, kedves, ha bármit is lépnél, az felségárulás lenne apád irányába, és mint Vanaheim királynője nem engedhetem meg, hogy ilyesmi történjék. És nem engedhetem, hogy a jövendőbelimnek baja essék." az utolsó mondatnál simogatni kezdtem az arcát.
A szemem sarkából láttam, hogy Loki lesüti a szemét, majd el is fordult a másik irányba.
A szőke herceg kifejezéstelen arccal nézett rám, majd hirtelen felcsillant a szeme és vigyorogni kezdett.
Rossz előérzetem van.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fight For Love - [ Loki ]
Hayran KurguÁTÍRÁS ALATT Torzszülött és Hercegnő. Nissa népe csak így tett említést róla, ha meghallották a nevét. Az emberei, különleges képességei miatt, különcnek tartották és megvetették őt. Féltek megismerni az új jövevényt, aki a királyi családba szület...