A szavaim hallatán még egy heves csókba ejtette rabul ajkaimat. Éreztem a szeretetét, ami belőle áradt, de nem csak azt, hanem egy új, felszínre törni akaró érzést, a vágyat.
Elhúzódtam, majd mindketten lihegni kezdtünk. Egymás szemét fürkésztük tanácsért, vagy ötletért, hogy mit csináljunk most.
Egy huncut vigyor ült ki Loki arcára, amikor már egyenletesen vette a levegőt.
"Mit szólnál..." cirógatni kezdte a vállamat ujjhegyével, és a hajammal játszadozott. "...ha most felkeresnénk egy kényelmesebb helyet?"
Azt a szokásos vigyorát viszonozva incselkedve néztem vissza rá. Rögtön nyugtázta, hogy megértettem, mit szeretne és a kezeinket összekulcsolva elindult maga után húzva engem az ajtó irányába.
"Hova megyünk pontosan?" kérdeztem nevetgélve.
Nem válaszolt csak továbbra is előre nézett és vigyorgott magában.
Nem tettünk meg nagy utat, csak egy két sarkon fordultunk be és máris megálltunk.
A hév hatására neki ütköztem Lokinak és a fejemet a lapockái közé fúrtam. Mosolyogva néztem fel a vállán át ahogy ő is rám nézett a válla fölött. A komoly ábrázata csintalan vigyorba váltott át a tekintetemmel találkozva.
Megkerültem a fiút és mellé léptem. Ahogy körül néztem észre vettem, hogy a szobám előtt állunk.
Egy 'komolyan? Az én szobám?' pillantással néztem rá, majd vigyorogva megragadtam a kilincset és berontottam a helyiségbe. Magam után húztam Lokit, majd amikor belépett a küszöbön felé fordultam.
Huncutul néztem rá. Nem értve mire készülök fürkészve nézte minden mozdulatomat. Hirtelen nekirontottam, felugrottam, a lábaimat a dereka köré, a karjaimat a nyaka köré fontam. Ahogy újra elkezdtem csókolni rögtön visszacsókolt és hátrálni kezdett. A kezei a combomnál tartottak fenn, hogy ne essek le. Az ölelésétől biztonságban éreztem magam. Ahogy a háta hozzáért az ajtóhoz az egyik kezemet felemeltem a nyakából és becsaptam vele az ajtót. Az ujjaimat elforgattam a kilincs felett és az ajtót varázslattal áthatolhatatlanná tettem.
Loki a szoba közepére kezdett lépkedni, ahol az ágyam található. Ahogy érezte, hogy a térde eléri a szélét és neki simul a takarómnak óvatosan lefektetett rá. Feljebb másztam, hogy a fejem a párnáimon legyen.
Loki tekintete csakúgy izzott a vágytól. Az ágy végéből elkezdett felém mászni, a tekintetünk egyszer sem tört meg.
A szoknyám alja kicsit felcsúszott a lábamon, ami nem kerülte el a herceg figyelmét sem. A jobb lábamat a kezébe fogta és a térdemtől kezdve elkezdte apró csókokkal elhalmozni a bőrömet. Ahogy egyre feljebb haladt, úgy tolta egyre feljebb az anyagot is.
Nem bírtam magammal, a vágy engem is elárasztott. Beharaptam az ajkam, hogy ne halasztódjon annyira a nyögésem. Loki nem hagyta figyelmen kívül, s amikor meghallotta, felnézett és a tekintetünk újra egymásba olvadt. Feljebb mászott, a kezeivel a két oldalamon lépegetve. Úgy feküdtünk mostmár, hogy az egyik lába az enyéim között feküdt, amíg feltartotta magát a fejem mellé helyezett kezeivel.
"Ha ez tetszett..." kezdett bele, lehajolt a fülemhez és suttogva folytatta. "...akkor várd ki mi mindent tartogatok még az estére."
Az arcom már nem csak halvány rózsaszínba ment át, hanem mostmár rákvörösen izzott az orcám. Félrehajtottam a fejem, hoyg ne kelljen a szemébe néznem, de ő egyik ujjával visszafordította, hogy újra szemkontaktust létesítsen.
"Ne fordulj el kérlek. Szeretlek, és nem kell szégyenlősnek lenned előttem. Én is izgulok egy kicsit. De szeretlek, bízz bennem." ahogy fürkésztem a tekintetét megláttam a halvány pírt, ami az ő arcát is ellepte. Felmosolyogtam rá, majd lehúztam magamhoz az arcát. Egy lassú csókkal jutalmaztam őszinteségét.
YOU ARE READING
Fight For Love - [ Loki ]
FanfictionÁTÍRÁS ALATT Torzszülött és Hercegnő. Nissa népe csak így tett említést róla, ha meghallották a nevét. Az emberei, különleges képességei miatt, különcnek tartották és megvetették őt. Féltek megismerni az új jövevényt, aki a királyi családba szület...