Meleg vagy nem meleg? Menjünk biztosra!

1.2K 110 3
                                    

A városi fénytől színezett égbolt még enyhe jelét is alig adta a napfelkeltének, amikor megszólalt az ébresztőm. Mondtam vagy nem, de ma, azaz szerdán egy kirándulást szerveztek, szóval nem szeretnék elkésni. (Mint az utóbbi 2 alkalommal)

A fejem hamar kitisztult és szerencséren nem aludtam vissza, ezért vagyok most itt és várok. Addig mesélek nektek tegnapról.

Van egy lány az osztályomban, akivel mindig minden óránk együtt van és idő közben összebarátkoztunk. A tegnap este folyamán érdes beszélgetés zajlott le közöttünk, amiben a melegségről beszéltünk. Az egész onnan jött, hogy rajzórán megpillantottunk egy festményt, amin feltehetőleg két férfi csókolózik.

Ezt a képet lefotóztam és elküldtem neki délután és ezzel beindult a beszélgetésünk, legalábbis ezen része. Ismét megtudtam, hogy apukája homofób. Az anyukája pedig azon aggódik, hogy meleg, mert nagyon elfogadó az LMBTQ közösséggel. Az apja pedig megmondta neki, hogy ha csajt vinne haza, azt vagy vigye az anyjának vagy dugja el, de neki ne.

Ez felvet bennem egy kérdést. Vagyis többet.
Vajon tényleg meleg? Nem mintha számítana, nem?
És a legfontosabb, hogy egy szülőnek nem feltétlenül kell szeretnie a gyerekét?

Ennek kiderítésére indultam el a mai napon. Hátha tudok többet beszélni vele. Azt mondta, hogy az iskolákba sok meleg párt látott már és mivel én is szeretnék már látni, ezért nyitva tartom a szemem és nem mellesleg hozzá láncolom magam, menjünk biztosra.

Hogyan legyél meleg?Where stories live. Discover now