Feladni könnyebb mint próbálkozni (főleg nekem)

125 23 2
                                    

Kedveseim!

Nagyon rég nem jártam itt. Nagyon rég nem írtam már ide, főleg nem hosszabban. (RENDBEN, JÓ. Értem hogy soha nem írtam hosszan. Shame on me)

Az elmúlt év, időszak. Hihetetlenül hullámvasút. Egyszerűen ti is láttátok a néha megjelenő részeken keresztül hogy fent, lent.

Fogalmam sincs hogy kezdődött vagy mitől. Fogalmam sincs hogy pontosan mióta. Csak annyit tudok hogy van és napról napra küzdöm.

Nagyon sokszor érzem hogy csak túlreagálom és nem is igaz.

De amikor napokig nem kelek ki az ágyból. Egyszer max kétszer eszem és maximum telefonozok.. az mind ott van hogy megcáfolja a tényt, hogy minden rendben van.

Gyanakvom, hogy a telefonom okozza mind ezt, minden szenvedést és van rá esély nem is kevés. De eddig nem sikerült letennem, napi 5-8-10 órákat telefonozom, borzasztó.

Nem ígérem, hogy ezután minden jó lesz. Nem hiszem. De amikor csak lesz erőm próbálkozni fogok!

Ez úttal kérlek titeket.

Először is. Tegyétek félre a technikát. Semmi nem fontosabb az életnél! Ha kilépsz a világba és kinyitsz, a világ kinyit neked, ezt sose feledd! Kérlek hallgass rám és ÉLJ!

Másodjára. Ha bármi gond van. Akármi! Kérlek fordulj egy olyan személyhez, akiben megbízol és megbízhatsz. Legyen az szülő, tesó, mama, barát. Segíts magadon és ne hagyd hogy rosszabbodjon akármi is!

Legutolsó sorban pedig.

A remény.

Annyit szajkóztam itt róla. Szerintem van minimum kifejezetten erről szóló kis fejezetfecni. De nem véletlenül.

Néha nagyon erős. Kitölt, szárnyal, vezet, húz!
De néha pedig.. eltűnik. Elhagy. Úgy érzed elveszett és nincs visszaút.

Kérlek. Nagyon figyelj. És vésd az eszedbe.

Sosem veszik el a remény!

Ott van bent. Az mozgat. Az adja az utolsó cseppet, hogy felkelj, pislogj vagy lélegezz.

Akkor is ott van benned ha nem érzed. Ha úgy érzed mindennek vége.. ha trashnek érzed magad.. ha úgy érzed minden szétesett és könnyebb lenne csak itt hagyni.

Kérlek emlékezz. Mindig. van. remény.

Ott van benned.

Akkor is ha a fák már nem okoznak örömet.
Akkor is ha az ötösnek már nem örülsz vagy a kedvenc játékod nem hoz lázba.
De akkor is ott van benned ha a zenéd már nem úgy cseng és hangzik ahogy eddig. Ha már nem úgy szólj ahogy tetszik. Mert azt érzed innentől nem is fog.

Jegyezd meg. A remény sose megy el! Ott van és létezik! Akkor is ha teljesen feladtad és nem hiszel benne többet.

A remény nem adja fel.

Tarts ki! Mert a remény ott van! Ott.

Ott.

Hogyan legyél meleg?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora