Kedveseim!
Eljött az idő.
Nem is számítottam, hogy valaha lesz ilyen, és akarjuk vagy sem, de ez most valahogyan lezárul.
Már jó hetek, talán hónapok óta figyelem, ahogy növekszik a száma a részeknek. Az utóbbi időben pedig még inkább. És amire rá kellett jönnöm, hogy bizony nem lehet a végtelenségig írni egy könyvet az oldalon. 200 a maximum fejezetszám.
Kedveseim, drágák és csodák!
Hetek óta betelt ez a szám, ezért közzé nem tett részeket töröltem. Eddig nem is éreztem, hogy be tudnám fejezni kellőképpen a könyvet, de ma este úgy érzem menni fog, hogy ezt a könyvet lezárjam és másik korszakba billenjünk át!
A középiskola kezdete óta velem vagytok, olvassátok a napjaimat, a heteimet. A gondolataimat, az érzéseimet, hogy mikor rossz és mikor jó, hogy mikor kedves minden és mikor minden csak bú.
Ez utóbbi időben, de a kezdetektől fogva ez a könyv volt a mentsváram, a hely ahol kiadhattam ami bennem volt, művészetté és értékké alakíthattam amit érzetem és olyanoknak mutathattam meg akiket érdekel.
Nem szerettem volna nagy búcsút, mert szeretném folytatni a könyvet, de mégis úgy gondolom, hogy ezt a könyvet le kell zárjam és amiről nem beszéltem, arról beszélnem kell.
Isten tudja mennyi pillanatom van ebben a könyvben. Hihetetlen, hogy néha bele-bele lesek a könyv elejébe és olyan dolgokat fedezek fel, amire egyáltalán nem emlékszem.
Érdekes, hogy nyomon követhető, hogy mennyire jelen van az életben a jó és a rossz. Tőlem főként a negatív, szomorúbb oldalát hallottátok, ezeket az érzéseket írtam ki magamból. Kevesebb, de van pár pozitív hangvételű fejezet is, olyankor erőre kaptam, hogy osszak egy kis tudást és észt, már ha volt miből!
Annó a könyvet a ,,Szex és NewYork'' sorozat inspirálta, pontosabban Carrie karaktere. A mód ahogyan megfogalmazta a gondolatait és feltette a kérdéseit nagyon megtetszett és megihletett. Meséltem a napjaimról, gondolatokról, pillanatokról. Aztán lassan valahogyan gondolatok maradtak és elkezdtek szövegfélék, vers formájú művek születni. A hivatalos verstől ugyan messze állnak, de valamilyen szövegfajtának be lehet sorolni.
Megéltetek velem mindent.
És szavakba nem tudom foglalni, hogy mennyire hálás vagyok mindenkinek minden egyes kedves szóért, olvasásért. Egyetlen rossz szót sem kaptam a könyvem során ide. Köszönöm.
Örökké hálás leszek.
A ,,Hogyan Legyél Meleg?" könyv mindig az enyém marad. A szívemben lesz.
Most pedig az az időszak jön, amikor gondolkozom a második könyven. Nem tudom még, hogy mi legyen a címe, hogy mi legyen a borító vagy a tartalma. Hogy mi legyen a vonala, de az biztos, hogy viszem tovább a legfontosabbat. Magamat!
Nem tudom, hogy ide ki fogom-e rakni a linket. Akit érdekel a folytatás, az lesse a profilomat és egyszer majd fent lesz a következő Én!
Sok, sok szeretet!
A srác❤️
Ui.: Megszületett a második könyv, ezen a linket folytathatjátok a könyvet:
https://my.w.tt/mErkMAo454❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Hogyan legyél meleg?
PuisiMeleg vagyok. Nagyon. De attól még leírom, mit gondolok, érzek és hogy mi történik velem. Második része: https://my.w.tt/mErkMAo454 . ❤️