Buzi egyenlő a sminkkel?

388 41 2
                                    

Találós címünk alapján ki lehetett találni, hogy esetleg talán véletlenül  valahogyan vettem megint pár dolgot. Igazán el kellene már venni a kártyámat.

Ez a hét már most annyira aktív, hogy lassan a szexuális helyzetem átmegy passzívba. *remélem mindenkinek leesett, köszi puszi*

A mai napom tele volt mindenféle dologgal. Mentem vásárolni egy boltba ahol alapból sminkek is vannak. Direkt az önkiszolgálóba mentem, hogy ne kelljen a pénztáron végig menni. Viszont több probléma is adódott. Szóval egy személyzeti emberke többször is látott mindent de az volt a legkevesebb. Ráadásul nem vittem magammal a pénztárcámat. Szuperka. Emellett leszólítottak pénzt kérni, meg utolsó pillanatban írtam be a bérletembe a szükséges számokat egy ellenőrzés előtt.

Az én nagy kérdésem az lenne. Minden "rossz" ami velünk történik az tényleg  rossz? Vagy csak egy tanítás az élettől.

Én hiszem, hogy van olyan nap ami egy jó, szerencsés nap és valamikor tanulós napunk van. Ilyen volt a mai. Mert ha tanulunk ezekből, máris jobb lehet az életünk. Nem szenvedünk hogy mégis milyen szar volt minden és mellette megtanuljuk a helyzetet kezelni.

Nincsen több szavam. Szóval megyek, mert... nem tudom, csak megyek.

Hogyan legyél meleg?Onde histórias criam vida. Descubra agora