Vajon létezik a keveredés? Vagy a szivárvány külön színekből áll?

780 84 5
                                    

Csütörtök este. Forró víz. Lágy zongora. És egy pohár bor.

A forró víz egyre jobban lazította testem és agyamat. Egy relaxáló fürdőzés közben nincs jobb, mint nyugtatni a gondolatainkat. Majd mikor a fejünk már kint van a vízből és szemünk nyitott, na akkor jöhet a töprengés. Töprengés az életen, a hibáinkon és hogy miért relaxálunk itt éppen most.

Hosszú hetem volt.. vagyis inkább hónapom, vagy az elmúlt időszak. Ilyenkor jó, ha csak egy kicsit is, de jó relaxálni. Kikapcsolni az agyad.

Habár a könyvnek a címe "Hogyan legyél meleg?", én mégsem vagyok meleg. Egy leányzóval ismerkedtem meg, akivel mondhatni komolyra fordult, legalábbis komolyabbra, mint számítottam.

A feltevés, hogy meleg vagyok és az, hogy igazából nem vagyok az, változtat azon, hogy milyen ember vagyok? Vajon tényleg ez alapján ítéljük el egymást napjainkban? Carrie Bradshaw-t idézve: ,,Mindenki csináljon amit szeretne, de én már túl öreg vagyok ehhez." ~Szex és New York.

A Szex és New York azon részéhez kapcsolódva, amiből az előbb idéztem, szeretném elmondani, hogy biszexuális vagyok. Tehát mégsem talált senki annyira mellé. De mégis, kellene számítania annak, hogy ki kit szeret? Vagy annak, hogy ki a nő és ki a férfi? És vajon van és lehet keveredés a nemek és a szerelem között?

Minden esetre is én elmerülök a víz hullámaiban és tovább relaxálok és a többire ráérek még.

Hogyan legyél meleg?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora