A szerelem.

244 30 4
                                    

A szerelem egy nehéz dolog. Mindenki aki érzete, átélte valaha, az tudja.

Az érzés amely köt és éltet. Mikor egy személy a részeddé válik. Minden ami előtte létezett, azt ő megváltoztatja.

Az embernek két céljuk van az életben. Szeretni és szeretve lenni. Szeretni könnyebb olyan értelemben, hogy te szeretsz, mondhatni ösztönből, pl: a családod vagy nem tudom. Ismered az érzéseket. De a szeretve lenni egy másik kérdés.

A szerelem előtt el sem tudtam képzelni ezt. Hallottam róla, beszéltek róla, láttam. De nem éreztem.

Miután érzetem és meg volt.. felborított minden eddigi elképzelésem. Különleges. Megértem, hogy az emberek miért vágynak rá.

De mi van olyankor ha összetörik a szívünk? Mi van, ha az a személy, aki eddig gyökeres részünket alkotta, az kilép az életünkből?

Sosem gondoltam volna a szerelemre így, ilyen hamar. De elért. És el is ment. Futó, kezdetleges semmiből gyullad fel erős kötelékké. De még mielőtt elkezdődött volna, vege is szaladt.

Ilyenkor az ember csak fekszik. Nem gondol semmire. Üres. Csak egy test. Csak létezik és semmit nem csinál. Nem érez, nem hall és nem lát. A fizikai valóságot nem. Csak az üres és maró fájdalmat érzi.

Ilyenkor érzem magam mégis legyőzhetetlennek. Tudom, hogy ilyenkor senki nincsen hatással rám. Mert üres vagyok. Nincs mit kiszedi vagy összetörni bennem.

Az idő segít.

Hogyan legyél meleg?Where stories live. Discover now