Tudjátok, rájöttem valamire!
Hogy koliban vagy akármilyen férfi zuhanyzóban miért nem tabu meztelenül járkálni.
Ezt persze én nem érthettem, hiszen Queerségemből fakadóan egyfajta szexuális vonzalom mindig ott volt az ilyesfajta helyzetekben, DE!
A legtöbb fiú/férfi simán járkál a tusoló (vagy egyéb férfi tömeg) terültén. Ezt a férfiak tudják a legjobban. Bennük ez egy teljesen természetes dolog. De az ellenkező nem vagy a más érzést tápláló férfiak számára ez valamikor érthetetlen.
A helyzet az, hogy nekik ez teljesen természetes. A férfi férfinek a barátja, a másik test semmit nem jelent. Hiába látja a másik farkát maga előtt, le se szarja, mert nem érdekli. (Ez nem teljesen van így, hiszen sokunkban él a vágy, hogy összehasonlítgassuk az adottságainkat a szerszám terén, hiszen mindenki az alfahím akar lenni, akinek persze a legnagyobb és a legbüszkébb tud lenne, de ugorjunk) Szóval amíg nekik egymás teste nem érdekes, addig ők a nő testel vannak úgy mint pl. én a férfi testtel.
Lefordítva ez annyit jelent, hogy míg ők normálisan viszonyulnak egymáshoz én úgy viszonyoluk hozzájuk mint ők a női testhez. Az érdekes része ott kezdődik, hogy ugye a nők és férfiak nem zuhanyoznak együtt ezért ilyen dolog nem állt fenn veszélyként de gyakorlatilag engem körülvesznek a farkak. Nincs mit ezen szépíteni (és nem feltétlenül akarok, hupsz)
Mellesleg fogalmam NINCSEN, hogy miket írtam már le ide.
Egyszer az egyik barátom belekukkantott a kis sorozatos, naplós huncutságom elejébe és meglepődve tapasztaltam, hogy elpirulást okozó tartalmakat vittem képernyőre. Egyszóval a szexuális tartalmat sóztam meg még több hülye szexualitással. (NEM MINTHA EBBEN A RÉSZBEN NEM EZT TENNÉM)
De lenne egy kérdésem!
Ki más írja le, ha nem azok akik mernek erről beszélni és írni?!
Sok ember nem beszél az érzéseiről vagy netán a szexuális érzéseiről. De valakinek erről is kell írni, nem? Hiszen a szexualitás fontos az életünkben, akár melyik nemhez vagy akárkihez, akárkikhez, akármikhez is vonzódjunk. (Jó mondjuk azt megnézném ha valaki mind ezt tenné de nem ítelkezem, haha)
Most pedig lehet elmegyek zuhanyozni egy második körre is..
Ki tudja. Hátha valaki nekiáll mászkálni egy szál farokban vagy véletlenül leejti a szappant. :)
BINABASA MO ANG
Hogyan legyél meleg?
PoetryMeleg vagyok. Nagyon. De attól még leírom, mit gondolok, érzek és hogy mi történik velem. Második része: https://my.w.tt/mErkMAo454 . ❤️