Igazán lehetne színesebb a rajz. Mondjuk szivárvány.

407 40 12
                                    

(Megtörtént események alapján.)

Lassa kilesek a polc mögül. Óvatosan kinézek, de nagyon megijedek.. meglátott. Majd elkezdett még jobban verni a szívem. Lépni kell. Gyorsan. Még egyszer kinéztem a polc mögül. Ismét ott volt. Utoljára elmondtam egy imát. Majd amennyire tudtam, magabiztosan kiléptem a polc mögül, többé kevésbé nyugodtan odasétáltam.. és levettem a polcról a sminkterméket.

Sajnos ezen a héten olyan szinten elhatalmasodott rajtam a smink őrület, hogy 3 palettával, 1 folyékony rúzzsal és egy szemöldök zselével megyek haza. Nem is értem miért mondják azt, hogy smink mániás vagyok..

Valaki írta a közelmúltban, hogy nagyon tetszik neki ez a kis napló. Ennek örülök, hogy valaki olvassa ezt a minőségi könyvet. Mellesleg valaki ismeri azt a mondást, hogy szakad a plafon?

Olyan izgalmas napom volt. Az izgalmas egyenlő a szarral. :)
Ha már itt járunk.
Miért van az, hogy sok ember inkább azt mondja, hogy jól van ahelyett, hogy elmondaná az igazat? És miért van olyan, hogy valaki már a kérdezésünk nélkül is panaszkodik?

Hétfő hajnalban egy ismerősöm az iskolából vonat elé feküdt. Innen is részvétem annak a lánynak aki jóban volt vele és olvassa. A kérdésem az lenne, hogy mi vezethet rá valakit arra, hogy véget vessen az életének? Te, aki olvasod, szerinted van olyan ok, ami miatt ezt megteheti valaki? És nincsen kiút belőle, még ha az akkor nem is látszik?

Hétvégén, amikor nekifogok sminkelni, el fogok gondolkodni. Vagy csak bekapcsolok egy lejátszási listát. Sok volt ez a hét. És még nincsen vége. Azért pihenjetek. Én megyek eszek egy kis zabkását!

Hogyan legyél meleg?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora