Zasady i Formularz

276 9 68
                                    

Yay! Jak ktoś się zapisze to będzie cud! Tak więc, co my tu... A, tak. Zasady.

Po pierwsze- Akcja dzieje się w uniwersum steampunkowym. Jeżeli ktoś nie wie, co to jest steampunk, to ja już wyjaśniam. Jest to coś w stylu "a co by było gdyby świat rozwinął technologię parową zamiast zastąpić ją elektrycznością?". Co to znaczy? Zamiast samochodów na ulicach można zobaczyć automobile, samoloty zostają zamienione na dajmy to latające statki i łodzie. Co to oznacza dla was? Postaci nie mogą posiadać w ekwipunku telefonów, laptopów, latarek, tabletów czy innych empetrójek. Można to zamienić na np. lampę gazową czy też... No dobra, telefon komórkowy, tylko bardziej prymitywny i napędzany magią, a nie srajfona lub szajsunga.

Po drugie- można zgłosić kilka postaci, tylko błagam, niech będą one chociaż trochę poważne i realistyczne. Ciężko raczej wyobrazić sobie kucyka pony jako sternika na sterowcu, no nie?

Po trzecie- Magia jest dozwolona, ale nie w tej "Mega efektownej" formie. Telekineza, telepatia, ograniczona władza nad jakimś żywiołem lub komunikacja na odległość za pomocą magii są okej. Miotanie płomieniami na lewo i prawo, przywoływanie potężnych chowańców, wysadzanie wrogich okrętów za pomocą umysłu i zamiana w czarodziejkę z księżyca cy innego Merkurego są be. oczywiście, przyjmę osoby zmiennokształtne, nekromantów i przywoływaczy, ale niech nie będą oni zbyt OP.

Po czwarte- Pani Kai jest miła i daje wam wybór rasy! Konkretnie podzielę je na cztery kategorie- Człekokształtne, demony, roboty i androidy. Na każdą grupę jest oddzielny formularz (poza robotami i androidami, one mają jeden)

Zgłoszenie na istotę człekokształtną:

-Rasa (np. elf, człowiek itd.)

-Imię i nazwisko (Jedno idrugie są wymagane)

-Wiek

-charakter 

-Wady (co najmniej 3)

-Zalety (co najmniej 3)

-Pozycja społeczna, ewentualnie zawód (opcjonalne. Np. Arystokrata, bidok, arystokratyczny wynalazca.)

-Wygląd

-Ubiór (Najlepiej utrzymany w koncepcji gatunku. W razie nieodpowiedniego stroju zmienię go na podobny, aczkolwiek bardziej pasujący, o czym poinformuję w odpowiedzi pod zgłoszeniem)

-Funkcja na statku (np. mechanik, sternik, kucharz, naukowiec, zbędny balast...)

-Zawartość kufra (Po ludzku- ekwipunek.)

-Magia (opcjonalne)

-Umiejętności

-Zdolności bojowe (opcjonalne)

-Czy jest właścicielem/twórcą jakiegoś robota lub androida? Jeśli tak, jakiego?

-Lęki, traumy

Zgłoszenie na demona:

Tak jak wyżej, pomijając pozycję społeczną, i przedostatni punkt, a nazwiska, wady i zalety nie są wymagane. Wygląd powinien być odmienny od ludzkiego.

Możliwe modyfikacje wyglądu: Dodatkowa para rąk, skrzydła, rogi, dziwny kolor skóry, ogon... co tam chcecie

Dodatkowe punkty:

-Przynależność do armii (jakiej? Możliwe są np. armia szatana, lucyfera, mefistofelesa i w sumie każdego potężniejszego demona)

-Nastawienie do ras ludzkich

-Czy zawarł kontrakt z człowiekiem? Jeżeli tak, z którym?

Zgłoszenie na robota/androida

-Android czy robot?

-Twórca (czy jest członkiem załogi?)

-Właściciel (opcjonalne)

-Nazwa (nie może być całkowicie ludzkie, ale np. L1zzy jest już dozwolone)

-Wygląd (forma, wzrost)

-Przeznaczenie

-Wyposażenie

-Czy posiada AI?

-Czy odczuwa emocje? (Opcjonalne, dostępne tylko w przypadku androidów)

-Stan (nowy, stary, uszkodzony, zardzewiały itp.)


Tak więc ten, zapraszam do zgłaszania się! Do kiedyś!

Poprzez światy [PROJEKT WSTRZYMANY]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz