Academia

3.9K 143 3
                                    

La naiba,am intarziat!Imi iau repede uniforma,cheile de la motor si pornesc in viteza spre academie.

- Buna dimineata,domnisoara Grey!Ati intarziat deja din prima zi.

- Ma scuzati nu se va mai repeta si a doua oara.

- Intra in sala,trebuie sa incepi antrenamentele.

Chiat de asta aveam nevoie,trebuie sa fac ceva pt. a uita de tipul de aseara.

Si ce tip,e un bombonel sexi...

- Miriam Grey,unde te gandesti?Trebuie sa faci o tura de teren,ai intarziat o jumatate de ora.Si la antrenamente nu intarzie nimeni.Daca ai venit aici la acadenie,trebuie sa respecti anumite reguli.Spune o voce destul de dura din spatele meu,apropindu-se incet de mine.

Iar ceilalti colegi incep deja sa rada de mine.Cred ca am dat de dracu din prima zi!Ce bine era acasa.Incep sa ma plang deja din prims zi.

Iar Jessica este si ea aici.Se pare ca nu putem sta despartite.Din cauza ei am ajuns aici,nu o suport si se pare ca am cu cine ma juca cat timp stau aici.

- Grey,alergi azi?Sau vrei sa iti mai dau ceva in plus.

- Domnule Will,cred ca trebuie sa o lasati in pace. Nu vedeti ca ea nu este in stare de nimic.E doar o fetita alintata de mami si tati!

- Lasa ca iti dau e tie!Si in secunda urmatoare ma aflu in parul lui Barbie.De cand asteptam sa o pun la punct!Cu mine nu se pune nimeni.

- Terminati amandoua!Ce dracu aveti?
Nu se poate,bombonel e aici si se pare ca cei doi sunt impreuna.
Iar eu ma simt atat de penibil in fata celor doi.

- Amandoua la director acum?Striga antrenorul la noi!Poti sa mergi si tu Edan cu ele.Poate le mai domolesti putin.

- Iar cu tine Miriam Grey o sa vorbesc pe urma?Sunteti liberi,ora sa terminat!Le spune celorlalti sa se retraga.

- La dracu!Nu stiu ce faceti voi doi,dar ma scapati din situatia asta.Iar tu bombonel nu te mai rade de mine.Si tu Jessi ai grija,sa stii ca inca nu am uitat nimic?

- Iubi,de ce iti zice asta bombonel?Va cunoasteti?

Scorpia,lasa ca ii dau eu un raspuns pe masura!

- Ne cunoastem destul de bine.E bun baiatul si arata asa de bine.Iar la pat....uh,e un zeu.Stie sa iti satisfaca orice dorinta.De asta am intarziat azi,am avut o noapte nebuna...cu iubi al tau.Imi place atat de mult sa o enervez pe Jessica si incerc sa ii platesc cu aceiasi moneda.

- Sa te ia naiba Miriam!Si tu ce te razi ca un prost,vorbim noi cand ajungem acasa?Incepe ea sa il certe pe bombonel...

Mergem toti trei spre biroul directorului,iar el este chiar tatal meu.Ce bucurie o sa aiba cand o sa ma vada!Iar Jessica deja ma omoara din priviri,zici ca scoate flacari pe nas.

- Intrati!Miriam ce naiba cauti tu aici? Surpriza,am venit sa te vad imi spun in gand.

- Buna ziua!Spunem toti trei in grup in timp ce intram in birou.

- Imi era dor sa te vad si m-am gandit sa trec pe aici.Am gresit cu ceva?

- Miriam!Ce ma fac eu cu tine?
Voi doua trebuie sa treceti peste tot ce a fost in trecut si sa nu va mai certati.Nu este asa Jessica?

- Nu cred ca se poate,domnule director.Stiti foarte bine cum este Miriam,ea nu uita niciodata nimic!

- Dupa ce mi-ai facut,m-ai vrei sa trec peste.Niciodata!

- Fetelor calmati-va!Nu vreau sa am probleme din cauza voastra.Aveti pedeapsa o saptamana sa faceti curatenie in sala de sport.Iar Edan tu esti liber,dar te rog sa fii cu ochii pe ele in continuare.

- Iar tu Miriam vreau sa imi dai cheile de la motor,trebuie sa stiu ca esti in siguranta?

- Te rog,tati!Stii ca nu pot sa stau fara ea!Imi pare rau!

- Nu se poate,nu sunt toate cum vrei tu. Vou puteti pleca,Mirian tu mai ramai,trebuie sa vorbesc ceva cu tine?

- Chiar imi pare rau.Dar nu pot sa stau locului,nu stiu daca o sa reusesc vreodata.Asa sunt eu si ma cunosti destul de bine,doar sunt fiica ta.

- Nu ma intereseaza,daca nu te linistesti sa stii ca te trimit mai departe.Si iti pun si garda de corp.Nu cred ca o sa iti convina?

- Crezi ca poate tine pasul cu mine.Te iubesc tati,asa sunt eu.Poti sa ma trimiti si la capatul lumii,tot nu o sa fiu cum vrei tu.

- Ai grija ce faci?Oricum i-am avertizat pe toti sa aiba grija cu tine!Nu vreau sa ii spargi capul unui profesor de pe aici.
Ia inapoi cheile si vezi cum conduci?Nu vreau sa ajungi in primul copac de pe strada.

- Multumesc!Mai am o mica rugaminte,daca se poate.
Vreau sa ma lasi in seara la club,o sa inebunesc daca mai stau mult inchisa in camera.Te rog...tati!

- Bine,dar mergi cu fratii tai si inainte treci pe acasa,iar maine dimineata,esti aici la prima ora.Nu vreau sa mai intarzii sau iti iau motorul de tot!

- Te iubesc tati!Esti cel mai bun din intreg universul.

Miryam,inger salbatic(finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum