Muzica bubuie la maxim si iata-ma aici,unde este distractia este in toi.
De ce m-am temut nu am scapat.Gemenii sunt cu ochii pe mine iar Evelin sigur vrea sa plece de aici!
Nu este obisnuita cu galagie si cu atat de multa lume.Norocul meu este Fabian.Doza de care am nevoie ca sa imi fac de cap in seara asta.
- Unde te uiti?Lasa gagicile,in seara esti cu mine.Daca pleci de langa mine te castrez si jur ca nu o sa mai faci copii niciodata.
- Ha,ha...ce gluma buna!Am venit cu tine dar nu inseamna ca o sa te pazesc toata noaptea.Am si eu propria mea viata,nu trebuie sa am grija mereu de verisoara mea.
- Te strang de gat daca pleci.Scapa-ma de astia doi si esti liber.Se tin ca lepra de mine.
- Si Evelin,cu ea ce o sa faci?
- Nu o sa stea mult,uraste sa vina in club.Tata a obligat-o sa vina cu mine.
- Vino sa dansam,pana ma gandesc ce sa fac cu ei?Haide Miriam,nu te mai uita la bar stii ca nu ai voie sa bei.Tatal tau ne omoara pe amandoi daca mai bagam alcool in gura!
- Poate vrea sa ma si calugaresc.In ultima perioada nu prea am voie sa fac nimic.El ce naiba cauta aici!Chiar nu aveam de gand sa-l vad pe bombobel... si deja salivez dupa el.
- Hei,pisicuta ce faci aici,nu trebuia sa dormi la ora asta!Copii mici nu au ce cauta in club.
- Sa te ia naiba bombonel!Am 19 ani si cred ca sunt destul de mare.
Si nu am venit singura,el este iubitul meu.Il trag pe Fabian mai aproape de mine si incep sa ii zambesc tandru.- Eu iubitul tau,nu prea cred.Lasati-ma naibi in pace!Am plecat de aici,baby te descurci si fara mine?
- Nu prea cred vin si eu cu tine.Am venit amandoi,plecam amandoi!Nu vreau comentarii prostesti.
- Pisicuta si motanelul.Combinatia perfecta,nu cred ca mai aveti nevoie de mine.
Si nu am venit amandoi,m-ai tarat dupa tine.
Acum poti sa te distrezi Miriam,au disparut toti,Evelin a plecat.Iar gemenii sunt cam ocupatii cu bondele de acolo!- O sa mi-o platesti!Il amenint pe Fabian,dar nu mai am nici o sansa sa il tin langa mine.
Simt nevoia sa beau ceva,numai pot gandi limpede.
Iar bombonelul sexi este langa mine.
Doamne ce bine arata!
In blugi,care ii vin perfect pe coapsele bine lucrate si o camasa neagra deschisa usor,dezgolind pieptul lui superb,care ma face sa vibrez numai cand il privesc.
Parul usor ciufulit iar ochii albastrii,absolut superbi ma indeamna sa ii sar direct in brate.Iar buzele lui carnoase asteapta sa fie alintate de buzele mele.Ma fascineaza si ma incita in acelasi timp.
- Stiu ca sunt sexi,dar nici asa.Inchide gura!Vreau sa vorbim pisoias,dar nu aici.Vino cu mine pisicuta?
Incepe sa ma sarute iar eu nu rezist si ii raspund .Stiu ca aveam nevoie de acest sarut,mi-l doream.Dar el nu o sa stie asta niciodata si primeste inca o palma de toata frumusetea din partea mea.Nu stiu de ce dar imi face placere sa il lovesc.
- Auch...asta pentru ce a fost.Stiu ca ti-a placut atat de mult incat mai vrei unul.
- Esti asteptat!Intai rezolva-ti problemele cu ea si dupa vii la mine.Eu nu sunt a doua roata la caruta,nu accept asa ceva.Ea este acum in viata ta,nu eu.
In fata noastra este Jessica care ne-ar omor pe amandoi daca ar putea.Ma apropii de ea si ii soptesc ceva incet:
- Doare,nu-i asa Jessi?Dar eu nu sunt ca tine,nu iau ce apartine altcuiva.E a tau!
CITEȘTI
Miryam,inger salbatic(finalizata)
RomanceCine sunt eu? O pustoaica de 19 ani care a avut tot ce si-a dorit.Pana l-a intalnit pe el. Ii da lumea peste cap,dar nu poate sa-si recunosca sentimentele pentru el. Se crede puternica,dar este slaba de multe ori,mai ales in fata lui. El stie cum...