Trairi intense

1.7K 80 0
                                    

Ce este dragostea?
Nu poti stii pana cand nu te indragostesti.

Iar pustoaica din fata mea sigur mi-a furat inima.De cand am vazut-o nu mai pot sta departe de ea,iar atunci cand se supara ma inebuneste cu adevarat.

E atat de vulcanica si atat de dulce in acelasi timp.Ea e fata care mi-a furat inima,ea e pisicuta mea nebuna.

Am adus-o in casa unde am crescut si vreau sa afle totul despre mine.E o casa micuta dar plina de bucurii și de amintiri frumoase,e casa bunicilor mei!

- Aici stai?Ma intreaba pisicuta mea zambind usor.

- Stau aici cu surioara mea.Imi pare mine sau esti putin euforica?O cunosc destul de bine si stiu ca a baut ceva in seara asta.

- Am baut putin,bine putin mai mult.Dar inca stiu sa vorbesc destul de clar.
Cum o cheama?

- Maria,are zece ani.E o fetiță minunata,o sa o cunosti maine.

- Si parintii tai?Nu mi-ai povestit nimic de ei?

- Acum sunt cu Maria la spital.Ei nu stau aici,nu prea se inteleg iar eu nu vreau sa ii mai aud tot timpul certandu-se.Tatal meu a pierdut totul din cauza unei femei care i-a vrut doar banii.Si apoi a dispărut de tot din viata lui.Au fost momente grele pe care părinții mei inca nu au putut sa le depaseasca.

- Imi pare rau!Desi eu am de toate,mama m-a invatat ca nu banii conteaza cu adevarat.Doar ai nevoie de ei,dar nu iti pot aduce fericirea!

O sarut incet pe frunte si o strang puternic in bratele mele,am nevoie de ea.Inima mea o vrea si bratele mele au atata nevoie să o simta aproape.

- Vreau sa fiu a ta.In seara vreau sa ma daruiesc tie.Vreau sa iti dau trupul,sufletul si inima care deja iti apartinte.Te iubesc,bombonel.

- Si eu te iubesc.Ai auzit de dragoste la prima vedere,inima mea s-a indragostit de tine,de cand te-a vazut prima data atunci la restaurant.

O iau in brate  si o duc sus in camera mea.Imi plimb usor mainile pe obrajii ei si ii sarut incet.O asez pe pat,ii dau incet  pantofii jos si ii sarut talpa picioarului,la fel procedand si cu celalalt.Vreau sa fie o noapte speciala,o noapte pe care nu o vom uita niciodata.

Inaintez usor spre coapse si le sarut,apoi ii cuprind fesele in palmele mele și le mângâi ușor.Ii dau jos rochita care îi acoperă corpul superb si ii alint sânii perfecți prin materialul fin al sutienului.

Îl scot ușor și îl arunc jos pe podeaua rece.Ii sărut sânii,apoi încep să ii apas ușor cu palmele pe fiecare in parte, după care îi musc foarte ușor sfarcurile.Sunt atat de  perfecți pentru mine,rotunzi si atat de plini.Se potrivesc perfect în palmele mele.

Pisoiasul meu geme de placere iar eu vreau să îi ofer o noapte de neuitat.Noaptea în care o să fie a mea.

Buzele ei roșii,superbe cer să fie sărutate dar mă abțin cu greu sa nu le simt dulceața,inca.

- Sigur vrei sa continui pisoiaș,nu vreau să regreți nimic mâine. Nimic din ce se poate întâmpla în seara asta aici.Te doresc și vreau să fii a mea,dar vreau să fii tu sigura daca asta îți dorești cu adevărat?

- Continuă...vreau să știu cum este să fii iubita.Ma dăruiesc total tie,vreau să fii primul barbat din viața mea.Te iubesc atat de mult,bomboanel...

Ce poate fi mai frumos decât să fiu primul bărbat din viața ei.Iar eu cu siguranță voi face totul sa aibă o seară pe care sa nu o uite niciodata.

- Te iubesc pisoiaș.Lasa-ma să îți arat ce înseamnă să fii iubita cu adevărat.

- Nu trebuie sa te temi,trebuie doar sa simți și să te lași purtata spre culmile plăcerii.O să îți placă,o să vezi.Te asigur ca nu o sa regreti nimic!

Nu spune nimic,doar mă privește.Zambeste si începe să îmi deschidă usor nasturi de la cămașă,lasandu-mi abdomenul gol.

Mă așez în fata ei,ii dau drumul la par,lasandu-l liber pe spate iar ea se așeza încet pe patul moale.Ii sărut incet pleoapele,nasul si obrajii care înfloresc frumos la fiecare atingere a mea.

Mă simt atât de norocos că este în viața și în inima mea.
Ii ating ușor buzele cu degetul si le mângâi încet.Ma apropii de ea si ii sărut buzele atât de fierbinți.

O sărut încet și pătrund ușor cu limba in gura ei,cercetand cu grijă fiecare colțișor care  deja îmi aparține.Iar cu mâna îmi fac loc încet printre picioarele ei si bata chilotilor aproape invizivili,pătrund ușor cu degetul in vaginul ei miscandu-l usor.Isi arcuieste spatele ușor și rostește numele meu gemând de placere.

Ii prind lobul urechii în buzele mele și îl ling usor.Ma ajuta sa imi dau pantalonii jos și rămân doar în boxeri.

Îmi iau locul din nou deasupra ei si imi îndrept privirea asupra materialului care îi mai acoperă o părticică din corpul ei firav.

Il apuc ușor cu dinții și îl dau jos cat mai repede de pe ea si rămâne complet goală în fata mea.

Scap repede de boxerii care mă incomodează si o ridic ușor în brațele mele.O apuc de fese si o lipesc de peretele rece al încăperii.Ea își pune picioare în jurul abdomenului meu,iar cu mâinile in parul meu mă atrage mai aproape de ea.

O sarut cu pasiune si ii musc buza inferioara ușor.Patrund incet in vaginul ei cu miscari de- du-te-vino si ne umplem de placere in același timp.

Este perfecta pentru mine,iar eu o iubesc atat de mult!

Miryam,inger salbatic(finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum