Mereu tu si eu

2.7K 90 12
                                    

O pedeapsa?Chiar nu m-am gândit la ce pedeapsa sa ii dau.

Stiu ca el ma lăsat sa câștig,putea sa ma întreacă oricând vroia si sa câștige cursa.Dar a preferat sa ma lase pe mine învingătoare.

- Gata stiu!Pedeapsa ta este...sa ma iubești mereu.Ii spun chicotind ușor si ma arunc direct in brațele lui.Chiar nu am nevoie de nimic,doar de el.Atat timp cât este lângă mine totul e perfect.

- Te iubesc pisoiaș si te voi iubi mereu cat voi trai.
Ma strânge puternic în brațe sale,apoi ma săruta încet pe frunte si îmi pune o întrebarea la care chiar nu mă asteptam.Vroiam să o aud dar nu mă așteptam sa fie chiar atât de repede.

- Vrei sa fii sotia mea Miriam Gray?

-Normal ca vreau!Te iubesc atât de mult încât nu aș putea să te refuz.Imi văd viața alături de tine si vreau sa o trăiesc  împreună cu tine.

Sunt cea mai fericita femeie acum când port inelul de logodna pe deget si ca il am pe el lângă mine.

Acum stiu ca o sa fie mereu al meu,iar eu o sa ii aparțin mereu lui.

- Vino cu mine,o sa ne petrecem noaptea aici.

- Suntem la marginea unei păduri,nu vezi Edan?Cum naiba sa dormim aici?

- Uita-te in fata?Suntem la cabana părinților mei,aici îmi petreceam vacanta de vara.

Se apropie încet de mine si îmi șoptește ceva la ureche:

- Nu trebuie sa te temi cat timp sunt eu lângă tine.Tremuri iubiro,haide sa mergem înăuntru.

Intram împreună in cabana din lemn si totul pare deja sa fie pregatit.Focul arde si masa e deja pregătită,se pare ca am fost așteptați.

- Stiu ca ti-e foame,haide sa mâncăm si după mergem sus,nu stiu cat mai pot rezista așa.Ma înebunești pisicuță.

- Mâncăm după....nu prea îmi este foame.

Atât a trebuit să ii spun si nu mai pot să scap din brațele lui.
Nu stiu când am ajuns direct în dormitor si fără haine pe noi.Se pare că ne așteaptă o noapte destul de furtunoasă.

Ne sărutăm cu atâta poftă încât cred că o să ne devoram în câteva minute.Iar dorința de a aparține unul altuia e imensă.

Suntem chiar în punctul în care plăcerea este gata să fie descoperită de noi.Dar suntem întrerupți de soneria telefonului care sună de minute bune.

- Răspunde iubito,poate este ceva important?

- Singurul lucru important este ca trebuie sa nască Evelin.La naiba,Edan!Asta trebuie să fie,mergem direct la spital.

- Si cu noi cum rămâne?Putem merge mai târziu,nu poți să mă lași așa.

- Te descurci tu,haide să ne îmbrăcăm.Suntem așteptați la spital,micuța Reinna e pe drum.

- Nu pot să te conving să mai rămânem puțin aici.Te rog,pisicuță....

- Nici nu te gândi,plecam imediat.Vreau să îmi văd nepoțica si sa fiu alături de surioara mea.Sa hotărât să vină mai repede chiar în seara nunții.

- Se pare că nu am nici o șansă.Sa știi că m-am supărat pe tine.

- Edan plec pe jos de aici dacă nu vrei sa mergi cu mine.

Mă bucur ca totuși m-a ascultat si in decurs de o oră ajungem si la spital,acolo fiind toată familia prezentă.

Alerg spre ei si ii întreb nerăbdătoare ce se întâmplă .

- A născut?De abia aștept să o văd.

- E în sala de nașterii.Imi răspunde mami fiind destul de calmă.
Voi pe unde umblati,ați dispărut de la nuntă?

- Trebuia să ne împăcăm si am hotarat sa ne retragem puțin.Dar să știti ca nu am facut nimic doamna Gray,aveti o fiică foarte încăpățânată.

- Sunt Ross pentru tine,data viitoare o sa te ajut eu.Te asigur că o să fie înnebunită după tine si nu o să mai vrea să plece nicăieri.

- Chiar aș avea nevoie de niste sfaturi,Ross.Miriam e atât de dificilă uneori.

- Auzi dificilă,vrei să mă cert cu tine aici la spital?

Dar nu îmi dă voie să mai spun o vorbă căci gura mea e deja ocupată de gura lui.Stie ca doar așa poate să mă facă să tac.

- Hei copii,aici e spital nu bordel.Faceti-va treburile în altă parte sau vreți să vă închiriez eu o cameră la un hotel.

Suntem intrerupti de medicul de gardă care este si un bun prieten de al meu.Ne cunoaștem de când eram la grădiniță.

- Eric taci naibii din gură.Spune-mi daca a născut?Sau cred că o să nasc eu mai repede daca mai stau mult pe aici.
Ce va uitați așa la mine,Eric este un amic de al meu și ne cunoaștem destul de bine.

- Totul este în regulă.Tatal poate intra sa le vadă .E fetiță și e foarte sănătoasă.Felicitari părinților!

Intrăm toți în salon si facem cunoștință cu micuța Reinna.E atât de firava si atât de dulce încât te topești atunci când o privești.

- E minunată Miriam! Să știi ca vreau sa fiu tătic cât mai repede.Vreau si eu o fetiță care să îți semene în totalitate.Imi spune bombonel fiind cu lacrimi în ochi.Cred ca micuța tocmai la topit.

- Eu nu aș fi atât de sigură.Crezi ca i-ai face față unei mici Miriam?

- Se pare că cu tine m-am descurcat deja.Sa știi ca te iubesc pisicuță,așa nebună cum ești.

- Si eu te iubesc bombonel.Tu ești motanelul meu sexi si frumos.M-ai fermecat de când te-am văzut atunci la restaurant si m-am îndrăgostit nebuneste de ochii tai albăstrii în care eu strălucesc datorită ție.

- Si ce zici pisicuță,o sa ma faci tătic de fetiță?

- Promit bombonel!Te iubesc atât de mult....

- Si eu te iubesc pisicuță mai mult decât îți poți imagina.

Miryam,inger salbatic(finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum