Trecutul se intoarce mereu

1.7K 84 0
                                    

Am ajuns.Iar bombonel m-a lasat singura aici.A plecat dupa ce a primit un telefon important.Iar pe mine ma lasat complet in ceata.Mi-am dat seama ca nu stiu nimic despre el.A plecat destul de suparat dupa apelul primit.

Sper sa fie totul in regula,iar diseara cand ne vom vedea sa clarificam totul intre noi.
Sau as putea sa o intreb pe Evi,ea sigur ar stii ceva.Doar Edan e prietenul cel mai bun al lui Justin.

Am vrut sa merg cu el,dar ma expediat repede spunand sa imi rezolv treburile si ca vine sa ma ia mai tarziu.Si sa fiu cuminte,asta mi-a spus in primul rand.

Eu cuminte,cred ca am fost destul pana acum.Iar cat el nu este in preajma mea pot sa imi fac de cap.
Iar Fabian o sa ma scoata in club in seara asta,daca nu il omor.Oricum mai am doua saptamani din pedeapsa primita iar daca se mai lungeste putin chiar nu imi pasa.

Doar bombonel ma poate cuminti cu adevarat.Iar eu in momentul asta sunt exact ca un vulcan gata sa erupa.

Ma indrept spre cabinetul surorii mele si inauntru se aud rasete de veselie.Ce naiba,oare am gresit si am ajuns in alta parte.Ma uit din nou pe usa si scrie numele surorii mele,Evelin Grey- medic veterinar.

Clar m-am tampit de tot.Nici nu mai incerc sa bat la usa,uit de bunele maniere si intru direct in cabinet.
Iar acolo ce sa vezi,surpriza Sebi si Evelin discutand de zor la o cafea.Simt cum cerul imi cade in cap iar cuvintele incep sa imi iasa din gura,nu tocmai frumoase:

- Ce dracu cauti tu aici?Iar tu Evelin parcă aveai nevoie de mine,nu de nenorocitul asta?

- Iar eu credeam ca o sa te bucuri cand o sa ma vezi.Asteptam un raspuns de la tine si m-am gandit sa trec un pic pe aici.

- Asteapta in continuare.Atunci eram suparata si de aia ti-am raspuns la mesaj.Dar nu vreau sa te mai vad niciodata,imi este scarba de tine.Te-ai culcat cu cea mai buna prietena a mea si acum vrei sa te intorci la mine.Niciodata nu voi accepta asa ceva.

- Si prietenul tau,el nu a facut la fel.

De unde dracu stie el de Edan.Sigur nu de la Evi,ea nu m-ar trada niciodata.Oare de la Jessica,doar ea putea sa ii spuna.

- Ti-ai inghitit....si palma mea face contact direct cu obrazul lui in urmatoarea secunda.
Dispari de aici,am ceva de discutat cu sora mea.Si sa nu mai apari in fata mea,nu vreau sa te mai vad.

- O sa regreti.Nu o sa te las sa fii niciodata fericita cu Edan Miller.

- Pleaca Sebi,nu vezi ca ii faci rau.Ii spune Evi destul de calma.
Iese din cabinet trantind usa cu putere iar eu ma bucur ca nu il mai vad,deocamdata.Sigur o sa apara din nou.

- Esti bine,nu stiam ca o sa vina aici.Si nu am putut sa il dau afara.Imi pare rau....imi spune Evi cu regret si apoi ma imbratiseaza.

- Lasa ,acum spune-mi despre tot ce sa intamplat la ferma.De ce nu m-ai anuntat mai devreme,veneam si te ajutam si eu.Iar Steven ce dracu mai vrea,nu i-a ajuns cat te-a facut sa suferi.De ce nu te lasa sa fii fericita cu Justin?

- Nu stiu,Miriam.Dar tie nu iti placea de Justin,din cate imi amintesc eu bine.

- Nu am nimic cu el,mai ales daca te iubeste cu adevarat si tu esti fericita.

- Ma surprinzi,ce ai patit?Sigur esti asa din cauza lui Edan, începi sa te indragostesti de el.

- Poate,stii ca tie nu pot sa iti ascund nimic.Tu imi stii toate secretele.El ma face sa fiu altfel,o persoana mai buna si cu picioarele pe pamant.

- Nu pot sa cred,surioara mea incepe sa se cuminteasca.Ma bucur pentru tine,Edan este un baiat bun.

- Nu stiu nimic despre el si despre famila lui,voiam sa te întreb pe tine daca știi ceva despre el?

- Trebuie sa vorbesti cu el.Eu il cunosc destul de bine si crede-ma ca merita sa incerci.Dar cu Sebi ce o sa faci,sigur nu o sa te lase in pace?

- Cine e Sebi?Intrebarea lui Edan ne surprinde pe amandoua.Mai ales ca nu stim cand a intrat aici.Eu ma uit la Evelin si Evelin se uita la mine.Nu stiu ce sai spun,sa-l mint sau să-i spun adevarul.

- Sebi e...

- Sebi a fost prima mea dragoste.O intrerup pe Evelin si decid sa ii spun adevarul.Dar sa dovedit ca este un mare nemernic.M-a inselat cu prietena mea cea mai buna,Jessica.Si acum vrea sa ma intorc din nou la el.

- Imi pare rau!Acum inteleg tot piscuta.Tu esti cu mine si nimeni nu o sa se atinga de tine.Promit ca voi sta cat mai departe de Jessica,nu vreau sa suferi din cauza mea.

- Sunt bine,ii soptesc incet.Mergem,trebuie sa trec si pe la Fabian?
Tu esti bine,îmi îndrept privirea spre Evelin?

- Nu va faceti griji pentru mine.Trebuie sa ajunga si Justin in orice clipa,aveti grija de voi.

- Bine,atunci noi plecam.Poate ne vedem acasa.Te iubesc mult Evi...esti si vei fi surioara mea draga m.

Miryam,inger salbatic(finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum