Edan

3.3K 126 2
                                    

Nu stiu ce are aceasta pustoaica dar imi ia mintile.Are ceva special,ceva ce ma atrage.Poate energia pe care o emana,este exact ca un vulcan gata sa erupa.

Iar felul ei de a fi ma amuza intr-un mod placut.Mi-a placut de cand am cazut-o prima data la restaurant si numai la ea ma gandesc de atunci.

Iar cand am vazut-o din nou la academie,inima mea a luat-o razna.Nu imi mai pasa de nimic.Nici macar de Jessi stie ca nu o iubesc.Doar ne pierdem timpul liber impreuna.

E atat de frumoasa,iar in seara asta ne vom vedea cu siguranta la club.

Am auzit toata discutia cu tatal ei.Iar acum numar orele pana diseara.
Ador sa fiu in preajma ei.

- Ce faci aici?Unde iti este papusa?Vrei sa mergi cu mine?Nu pot sa cred,este chiar ea si radiaza de fericire.

- Bine,daca ma lasi sa conduc eu?

- Prinde cheile si haide sa plecam de aici!Trebuie sa ajung acasa cat mai repede.

- Cum te lasa parintii tai sa conduci asa ceva.Sunt uimit cand vad cu ce a venit ea la academie,un motor superb de ultima generatie.Sunt uimit si nu pot sa cred cat este de nebuna,pustoica care conduce o asemenea minunatie.

- Eu sunt baiat iar parintii mei sunt foarte grijulii cu mine.Cred ca inca sunt copil mic,nu am voi sa fac nimic.Daca as avea asa ceva cu siguranta m-ar inchide in casa.

-Nu rade,e adevarat!Pune-ti casca,nu vreau sa patesti ceva!

-Nu rade,e adevarat!Pune-ti casca,nu vreau sa patesti ceva!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Asta depinde de tine!Sunt in mainile tale.Iar in legatura cu parintii tai,intotdeauna vei fi copilul lor.Nu conteaza cat esti de mare.

- Eu am o famile numeroasa iar parintii mei sunt foarte minunati.Cred ca nu au ce sa imi mai faca,s-au invatat cu mine asa cum sunt eu.
Si crede-ma chiar au incercat de toate.

Suntem impreuna,ea este in spatele meu si ma strange puternic cu mainile ei fragile.Atat de micute si atat de puternice.

Maresc viteza iar ea isi lasa usor capul pe spatele meu.E linistita si e atat de dulce!E atat de speciala si are  privirea atat de dulce incat ma topeste.

- Am ajuns!Deci cum m-am descurcat?

- Foarte bine bombonel!Pt. inceput este bine,am ajuns teafara.
Nu vrei sa intri?

- Ma grabesc,poate alta data!
Ma apropii de ea si ii mangai usor obrazul apoi il sarut incet.
Nu stiu ce este cu mine,dar nu pot rezista in preajma ei.
Oare ma indragostesc?Sau este doar o simpla atractie.

- Cum vrei,cred ca te asteapta papusa Barbi acasa.Te-a dat disparut,iti suna telefonul de minute bune...

Nici macar nu l-am auzit,dar nici nu conteaza cine ma suna.Iar pisicuta din fata mea cred ca este putin geloasa.

- E tarziu,cred ca ma astepta.Ne mai vedem!Trebuie sa plec acum.Pa,pisicuta dulce!

- Sa te ia naiba!Eu nu sunt pisicuta nimanui.

- Hei,Edan prinde!Mi-o aduci maine dimineata,doar nu credeai ca o sa te las sa mergi pe jos.
Si nu mai rade ca un prost de mine.

- Esti atat de frumoasa!Abia astept sa ne vedem din nou.

Miryam,inger salbatic(finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum