Nu știam ce înseamnă să iubești și să fii iubita.Iar noaptea ce a trecut a fost fantastica.
Am adormit împreună și încă nu realizez cu adevărat tot ce s-a întâmplat între noi.Iubesc si sunt iubita iar restul nu mai contează.
Bombonel este alături de mine iar inima mea înflorește datorită lui.
M-am trezit în brațele iubitului meu si ma simt atât de liniștită,împlinită si protejată.
Îl sărut încet pe obraz,nu vreau sa il trezesc.Doarme atât de frumos.
Mă ridic incet din pat și intru direct la dus.Dau drumul apei calde și las apa să îmi potolească fierbințeala din corp.
Clipele de aseară îmi vin în minte si tresar ușor atunci când simt ca ma atinge el.
Spatele meu se lipește imediat de abdomenul lui plat.- Ce cauți aici?Te-am lăsat dormind,iar eu am nevoie să fac un dus,singura!
- Lasa-ma,pisoias!Am nevoie de tine, stii ca nu o să îți pară rău.
Si chiar nu mi-a părut rău nici o secundă.A fost cu adevarat minunat!
- Te iubesc,pisoias!Nu vreau sa te pierd acum când ești aici lângă mine.
- Si eu te iubesc,bombonel!Nu ai de ce să pierzi,voi fi mereu lângă tine.Atat timp cât vrei sa ma ai.
- Mereu,iubita mea.Tu esti totul pentru mine!
- Edan, stii trebuie să ajungem la academie.O să ne omoare tata,deja am întârziat destul de mult.Spun îngrijorată,atunci când văd cât este ceasul.
- Eu sunt liber astăzi,trebuie să o luăm pe Maria de la spital.Dl. Edward știe deja că ești cu mine,am vorbit ieri cu el,asa ca nu îți mai face griji.Putem să stăm în continuare în pat.
Asta daca nu vrei sa fugi deja de mine?- Poate o să fug!Dar întâi vreau sa îmi explici cum l-ai convins pe tati să mă lase cu tine,in ultima vreme mă protejează prea mult.
Dar o să vorbim de asta după ce ne uităm la un film.Vreau să stau aici în brațele tale și să uităm impreuna de toate.- Bine,iubire!Alege un film bun iar eu vin imediat inapoi.
- Wow,ce bine miroase.Ai fost să gatesti?De abia aștept să mănânc,burtica mea e goală.Incep eu sa ma plang...
- E gătită cu dragoste pentru tine.Ce film ai ales?Ești foarte frumoasă,pisoias!
- Pe aripile vântului!Sper să îți placă.Acum vino si ia-ma în brate,deja îmi este dor de tine,motanelul meu.Ma alint in bratele lui.
- Iar tu ma inebunesti,pisoias!Am stiu ca o sa fii a mea de cand te-am facut,doar a mea.
- Iar eu nu știam ca pot iubi pe cineva atât de mult cât te iubesc pe tine.Promite-mi ca nu ma vei părăsi niciodată!Nu as putea trai fara tine,tu ești totul pentru mine.
- Niciodată pisoiaș!Îți promit,voi fi mereu alături de tine.
Iubirea te face sa zbori,iar atunci când o întâlnești ești împlinit cu adevărat.Iar eu m-am schimbat datorită iubirii mele pentru Edan.Nu mai sunt acea fetiță alinta si acea adolescenta rebela.Edan ma schimbat fără să vrea,iar iubirea mea pentru el e tot mai puternică.
După ce am vizionat filmul împreună am mers la spital ca să o luăm pe Maria de acolo.
I-am cunoscut si părinții și mi-am dat seama că este o anumită tensiune între ei.Cred ca lui Edan ii este greu si încerc să îl înțeleg în legătură cu părinții lui.
Eu am o familie minunata.Iar părinții mei se iubesc atât de mult.M-au crescut cu dragoste si nu mi-a lipsit nimic,nici mie si nici fraților mei.
Iar Edan se pare că nu prea a avut parte de dragostea părinților lui.
S-a certat cu ei tot drumul de la spital până acasă,iar eu mi-aș dori să îl aduc mai aproape de ei.
Sunt părinții care i-au dat viață indiferent de greșelile lor.Iar Maria e prea mică ca să sufere din cauza greșelilor pe care ei le-au făcut.
- Ești bine,iubita?Îmi pare rău dacă te-am deranjat cu ceva.Ma intreaba bombobel,vazand ca sunt cu gandurile in alta parte si nu prea sunt atenta la ce imi zice.
- Stai liniștit,eu sunt bine!Maria a adormit,părinții tăi unde sunt?
- Au plecat,dar o să vină cineva sa aibă grijă de Maria.Eu trebuie să plec,am un interviu de angajare peste o oră,iar pe tine te las la camin.O să ne vedem mai târziu!
- Ești bine?Nu vrei sa merg cu tine,te astept în mașină până termini.
- Nu pisoias,e în regulă.Nu vreau sa stai după mine.Ne vedem diseară!
- Bine atunci mă duc să vad daca s-a trezit Maria si mergem.Ceva imi spune ca nimic nu este in regula!
CITEȘTI
Miryam,inger salbatic(finalizata)
RomanceCine sunt eu? O pustoaica de 19 ani care a avut tot ce si-a dorit.Pana l-a intalnit pe el. Ii da lumea peste cap,dar nu poate sa-si recunosca sentimentele pentru el. Se crede puternica,dar este slaba de multe ori,mai ales in fata lui. El stie cum...