Este atat de inocenta si salbatica in acelasi timp.
Este exact pe placul inimii mele.Inima mea o adora iar bataiile ei se intensifica atunci cand o vede pe ea.
M-am indragostit de ea de la prima vedere.Nu stiu de ce dar incearca sa fuga intotdeauna de mine.Ma evita.Iar eu vreau sa vorbesc cu ea intre patru ochi despre noi.
O vreau in viata mea caci in inima mea a intrat deja.Ma fermecat cu totul,ea este pisoiasul meu dulce.
Am luat-o cu forta din club dar nu regret nimic,chiar ma amuza situatia asta.Cred ca asa ii place si ei,nu este invatata sa te porti frumos cu ea.
Nu mai rezist si o sarut.Un sarut adevarat din dragoste.Stiu ca ii place,tremura atunci cand sunt in preajma ei si se rusineaza.Obrajii ei rozalii infloresc frumos sub atingerea mea.
- Stiu ca ti-a placut,daca vrei mai incercam odata?Incep sa fiu dependent de buzele ei,vreau sa le gust savoarea in fiecare minut.Ii ating incet buzele cu degetele iar ea tresare usor.
- Vreau sa fii a mea,sunt nebun dupa tine!Tu esti pisicuta mea dulce...
- Iar eu vreau sa dispari din viata mea.Iti place sa te joci,dar de la mine nu o sa obtii mai nimic.
Multumesc ca m-ai adus!- Dar daca totusi mai vrei sa vorbim te astept sus. Sa nu intarzii,pa bombonel...imi sopteste incet si dispare la fel de repede in camera ei.
- Esti nebuna dar mai inebunit si pe mine.Nici eu nu stiu ce esti cu adevarat,ingeras sau dracusor. Esti frumosa si sexi in acelasi timp,esti rea si totusi atat de dulce in preajma mea....
- Acum tu trebuie sa descoperi cum sunt cu adevarat.Te astept sus!
- Cu siguranta o sa vin!Strig la ea cat sa ma auda.
Oare la ce sa ma astept,cedeaza mult prea usor.Dar merita sa incerc, nu pot sta locului cand este atat de aproape de mine.Sunt in fata caminului.Nu stiu ce imi rezerva seara asta dar trebuie sa ma pregatesc pentru orice.
Ma uit pe telefon si gasesc multe apeluri si mesaje pierdute de la Jessi.Nu stiu ce face dar chiar nu ma intereseaza,in momentul asta cea mai importanta este Miriam.
Cobor din masina si ma indrept spre camera mea.Fac repede un dus,imi un tricou pe mine si o pereche de pantaloni de trening si pornesc spre camera pisoiasului meu dulce.
- Intra!Atat imi zice cand incep sa bat incet la usa.
- Wow,vrei sa mor de inima!Ce naiba e cu tine,esti nebuna?
- Ce crezi?Sau vrei sa il dau jos de tot.Nu stiam ca vii exact cand faceam dus.
- Imbraca-te daca nu vrei sa sar direct pe tine.Nu stiu cat ma mai pot abtine,esti aprope goala in fata mea.
- Se vede,imi spune aratand spre umflatura din pantalonii mei.
- Dar se ocupa Barby de treaba asta,nu degeaba e iubita ta!
- Si cine a spus ca am nevoie de ea.Eu am nevoie de tine,doar de tine!
Ma apropii de ea si o mangai incet pe parul umed,apoi o strang puternic la pieptul meu.
- Daca vroiam ceva de la tine,prosopelul asta minuscul care iti acopera corpul era dat jos de mult timp.
Vreau sa fii a mea cu totul.Cu inima,cu mintea si cu trupul.
Vreau sa fii a mea doar atunci cand esti pregatita cu adevarat,restul nu mai conteaza. Noi doi suntem importanti...nici macar Jessi.Tu esti totul pentru mine.M-am indragostit de tine din prima clipa cand te-am vazut la restaurant.De atunci nu te pot uita,inima mea vrea sa fii alaturi de ea.
CITEȘTI
Miryam,inger salbatic(finalizata)
RomanceCine sunt eu? O pustoaica de 19 ani care a avut tot ce si-a dorit.Pana l-a intalnit pe el. Ii da lumea peste cap,dar nu poate sa-si recunosca sentimentele pentru el. Se crede puternica,dar este slaba de multe ori,mai ales in fata lui. El stie cum...