Dezamagire

1.5K 81 0
                                    

Suntem împreună de cinci luni iar nimeni nu a intervenit între noi.

Suntem fericiți iar dragostea noastră creste tot mai mult pe zi ce trece.

Părinții mei sunt bucuroși că sunt cu Edan.Il consideră deja un membru al familie.Iar micuța Maria este tot timpul în preajma noastră.

Pentru bombonel însă este cel mai greu.S-a angajat de curand si trebuie sa se împartă între servici,academie,sa fie lângă mine si sa aibă grijă și de Maria.

Ne vedem la cursuri si atunci când are un pic de timp liber.

Desi îl vreau mai aproape de mine,nu mă deranjează si încerc să îl înțeleg.

Stiu ca situația lui materială nu este foarte buna dar stiu că se descarcă cât de cât.

Evelin si Justin urmează să se căsătorească.Iar eu voi matusica de fetiță în curând.Evelin este însărcinată și radiază de fericire.Justin o iubește cu adevărat și urmează să fie parintii unei fetițe în doar câteva luni.

Noah si Kevin sunt doi neastâmpărați,cred ca mi-au luat locul.Iar Fabian are o noua cucerire,Alexia.

Este mai mică decât mine cu doi ani și este topită după el.Iar de Fabian nu mai zic nimic,s-a îndrăgostit nebuneste de ea.

Iar de Jessica si Sebi nu mai stiu nimic.Ea ne evita de câte ori ne vede împreună,iar el nu a mai apărut de când l-am văzut ultima dată.Iar eu stiu sigur ca nu se vor opri aici,ceva îmi spune că pun ceva la cale.Dar nu vreau să mă mai gândesc la ei,fericirea mea este Edan si restul nu mai contează.

Astăzi este deja miercuri și diseară trebuie să mă văd cu bombobel,a lipsit doua zile de la academie dar mi-a promis că o să ne vedem diseară.

Cursurile s-au terminat de două ore iar eu trebuie sa merg cu Evelin să își ia rochia de mireasa.Pregatirile sunt în toi si mai este puțin până la ziuă cea mare.

Burtica este deja mare si mai are doar trei luni până la naștere.Iar eu de abia aștept să îmi cunosc nepoțica.

- Îți vine perfect Evelin,eu îți zic sa o iei pe asta.

- Si eu cred la fel.Uite Miriam ii place si ei,a început să miște!

- Normal,esti superba!Iar eu de abia aștept să o cunosc,ma bucur atât atât de mult pentru tine.Radiezi de fericire!

- Știi Miriam,eu am tot ce mi-aș putea dori.Dar vreau sa te vad si pe tine la fel.Edan te-a schimbat,te-a făcut o persoană responsabilă și te iubește cu adevărat.Este un băiat bun si ma bucur mult ca sunteți împreună.

- M-am îndrăgostit de el ca o nebună,il iubesc atât de mult.Trebuie să ne vedem diseară nu l-am mai văzut de luni și îmi este atât de dor de el.

- Trebuie să îi acorzi libertate,Miriam.Nu poate să stea mereu lângă tine.Fiecare are problemele lui,iar el cu siguranță are multe probleme.

- La ce te referi,stiu ca îmi ascunzi ceva Evelin.Tu sigur știi mai multe dar nu vrei sa îmi zici nimic?

- Nu am ce sa îți spun!Dar cred că știi și tu la ce mă refer.

- Stiu ca are probleme cu banii si cu părinții lui,dar nu vrea să îmi spună nimic.Nici nu prea ne-am văzut în ultimul timp.Dar lasă asta pe mai tarziu,spune-mi te-ai hotărât?

- O iau!Acum mergem acasă,sigur ne așteaptă mami cu o masă caldă.Cred ca bebelinei ii este foame.Spune Evelin în timp ce își mângâie burtica.

Ajungem acasă după o oră,iar mirosul din bucătărie mamei mă înnebunește,zici ca eu sunt însărcinată și nu Evi.

- Mai încet nebuno,zici ca tu esti aia gravidă?O să te îngrași!

- Ai auzit ce a spus,mami?Este așa de buna încât nu mă pot abține,astept si desertul.

- Ești o mâncăciosa,de asta ești așa de grasă!

- Da sigur,vezi ca te întrec!As vrea eu să mă mai îngraș,macar putin.Incep sa ma cert cu Evelin de la mancarea gatita de mami.

- Terminați fetelor!Nu va mai certați aiurea.Ce ați făcut la cumpărături?Intervine mami intre noi.

- Am luat cea mai frumoasa rochie de mireasă.Stii mami,si bebelinei i-a plăcut.A început să miște atunci când am probat-o.

- Atunci trebuie să o văd și eu,m-ai făcut curioasă.

- Eu am terminat aici,tati unde este?Vreau să îl văd cât mergeți voi sus să vedeți rochița.

- E în birou,Miriam!Îl găsești acolo.

- Bine mami,atunci nu ne mai vedem,eu ma duc direc la cămin după ce vorbesc cu tati..Iar tu Evelin ai grija de tine,va iubesc.

- Si noi te iubim!Spun amândouă în același timp,iar eu mă îndrept spre biroul tatei.

Vreau să deschid ușa dar aud vocea lui Edan.

Ce naiba caută el aici,trebuia sa ne vedem diseară!

Deschid ușa ușor și aud toată discuția ce are loc intre el și tata:

- Uite Edan,aici ai banii pe luna asta.Te rog să îi iei,stiu ca ai nevoie!Iar eu îți mulțumesc că ai grija de fiica mea.

- Va rog,chiar dacă am nevoie de ei nu îi pot lua.Miriam este foarte importantă pentru mine,știți ca nu ma intereseaza banii primiți.

- Stiu Edan,dar sunt banii tai.Si o să te ajute,stiu ca ai multe datorii.

Ce naiba se întâmplă aici?Tati la angajat pe Edan să aibă grijă de mine,iar eu am căzut în plasa lui.M-am îndrăgostit ca o proasta de el.

- Pisicuță,ce cauți aici?Trebuia să ne vedem mai târziu.

- Aici e casa mea!Iar plicul asta este mai important decât mine.Te-am crezut că o proastă în timp ce tu ma mințeai.Am avut încredere în tine iar tu ce naiba ai făcut?

- Te rog,pisicuță asculta-ma?Dă-mi voie să îți explic,atât iți cer.Banii nu înseamnă nimic pentru mine,doar pe tine vreau.Te iubesc!

- Pleacă Edan,vreau să ne despărțim.Aici si acum,trebuia să îmi zici de toate astea.M-ai rănit și m-ai folosit pentru niste amărâți de bani.

- Ce se întâmplă aici?Ne întrerupe tati din ceartă.
De ce va certați copii,el nu este vinovat de nimic.Eu sunt singurul vinovat de toată situația asta.Eu l-am rugat pe Edan să aibă grijă de tine.

- Nu tati,l-ai plătit să aibă grijă de fata ta.Iar eu nu vreau să îl mai văd,nu mai suntem împreună.

Poti sa pleci,Edan.Te urăsc!

Miryam,inger salbatic(finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum