Ce bine miroase?Imi era pofta de mancarea si de prajiturile mamei.
A fost plecata cateva zile de acasa iar eu si fratii mei am plans dupa mancarea facuta de ea.
Este coregraf si este mai mult plecata.Dar nu am simtit niciodata lipsa ei din viata noastra.
Tati a fost putin mai dur cu noi in special cu mine.Sunt mai vulcanica de obicei si o adevarata rebela.
Am doi parinti minunati si ma mandresc cu asta.Iar dragostea lor este ceva cu adevarat minunat.Se iubesc de cand ma stiu si au putut trece peste toate greutatile vietii impreuna.
Oare o sa intalnesc si eu dragostea adevarata?
- Mami ce bine miroase!Am o foame de lup.Fug repede in bratele ei si nu vreau sa imi mai dea drumul niciodata.Ea e mama mea,oglinda sufletului meu.
- Mai incet Miriam,o sa ma strivesti!Cum a fost astazi,te-ai descurcat?
- Da mami,a fost bine.Dar am avut o mica problema cu fosta cea mai buna prierena a mea Jessica.I-am aranjat patul,i l-am facut putin ondulat.Incep sa rad in hohote cand imi amintesc ce i-am facut astazi la academie.
- Ce ma fac eu cu tine,pustoaico?Haide vino si mananca!Te asteapta Evelin sus,stiu ca tatal tau ti-a dat voie sa mergi in club,dar trebuie sa imi promiti ca o sa fii cuminte?
- Promit,mami!
Ti-am spus cat de mult te iubesc si cat de bune sunt spghetele tale
Iam,iam sunt deliciose...imi mai pui o portie?- Imediat!Cine e baiatul care te-a adus?Iti place de el,am vazut cum il privesti.
- Mai nou ma urmaresti?Poate ca da,poate ca nu!Nici eu nu stiu.
E cu Jessica si nu pot sa ma bag intre ei,oricat de mult mi-as dori sa o fac sa sufere.
Ea mi l-a luat pe Sebi,iar eu pot sa il iau pe Edan.- Uf,doare nu-i asa!Nu stiu ce pot sa iti spun.Sa stii ca dragostea doare,dar de multe ori te face sa zbori de fericire!
- Eu am plecat mi-a pierit pofta de mancare.Ma gandesc ca maine o sa fiu la academie...din nou.
- Te iubesc mami.Strig la ea din capatul holului si fug repede in camera mea.Trebuie sa ma gandesc la ce voi face cu Edan, si trebuie sa ma schimb de uniforma.In doua ore trebuie sa fiu la club cu Evelin.
Sora mea merge la club?Chiar nu pot sa cred,ea nu iese din cabinet si din casa cu zilele.
Iar Kevin si Noah pe unde o fi?Daca vor fi si ei cu mine la club,am dat de naiba.Voi fi pazita mai ceva decat o comora ascunsa.
Am nevoie de Fabian,trebuie sa il sun.El este biletul meu spre distractie.Pe unde umbla si asta cand ai nevoie de el?
CITEȘTI
Miryam,inger salbatic(finalizata)
RomanceCine sunt eu? O pustoaica de 19 ani care a avut tot ce si-a dorit.Pana l-a intalnit pe el. Ii da lumea peste cap,dar nu poate sa-si recunosca sentimentele pentru el. Se crede puternica,dar este slaba de multe ori,mai ales in fata lui. El stie cum...