Dezamagire,tristete,gelozie sau poate ceva mai mult.Nu imi place cand ii vad impreuna,dar nici nu vreau sa se desparta din cauza mea.
Nu vreau sa fiu ca ea,ca papusa Barby.Am fost cele mai bune prietene,pana cand sa bagat intre mine si Sebi,prima mea dragoste.
Dar acum nu mai conteaza.Nici eu nu stiu este in inima mea.Sunt confuza si nu stiu ce simt cu adevarat pt Edan.
Ma doare si ma atrage in acelasi timp.Iar seara mea plina de distractie sa dus naibi din cauza celor doi.
Dar nu renunt eu asa de usor.Mai ales acum cand am scapat de fratiorii mei in frunte cu camaradul meu Fabian.
Dar nu scapa el de mine asa de usor,o sa mi-o plateasca,data viitoare.Miriam nu uita nimic.
Las indragostitii in pace,Bombobel si Barby.Si plec spre bar,sa inceapa distractia!
- Da-mi ceva tare!Ii cer barmanului.Am nevoie de tarie sa uit de ultimile zile si sa uit de Edan.Super bombonel,care ma dat total peste cap.Trebuie sa beau chiar daca nu o sa am voie sa ies jumatate de an din casa.
Ultima data era sa ajung la spital impreuna cu Fabian din cauza alcoolului.De atunci tata mi-a interzis sa mai pun bautura in gura.Si cate nebunii am mai facut noi.Iar tati imi spune mereu ca sunt exact ca matusa Amanda in tinerete.
- Nu dau de baut la copii mici!Du-te in alta parte,nu vreau sa am probleme din cauza ta!Imi spune cel care trebuia sa imi aduca comanda.
- Serios...copil mic!Vrei sa il chem pe seful tau aici,pe Ben?Atunci o sa vezi tu cine e copil mic?
- Domnisoara Miriam,puteti sa mergeti unde vreti.Sau ati uitat ce ati facut ultima data cu Fabian in acest club?Erati cat pe ce sa il distrugeti.
- Prostule!Chiar nu ma intereseaza de regulile voastre atat timp cat va fac consumatie.Si cred ca sunt destul de mare.O sa iti inghiti vorbele dupa ce o sa port o discutie serioasa cu seful tau,se pare ca a uitat cat de mult l-am ajutat in trecut.Stiii ca nimeni nu se pune cu Miriam Grey.
- Ce se intampla aici?Se pare ca pisoias iar are probleme!Ma dojeneste bombonel...
- Eu probleme,niciodata!Asa ca lasa-ma in pace motanel.Nu erai ocupat cu papusa Barby,du-te la ea.
Se apropie de mine iar inima mea ia foc,este gata sa iasa din pieptul meu.Ce imi face?Nici eu nu stiu dar imi place atat de mult.- Ti-am spus vreau sa vorbim,Jessi nu conteaza in momentul asta.Se descurca si singura,stie drumul pana acasa.
- Bombonel!Credeam ca te porti mai frumos cu fetele,mai ales cu iubita ta. Iar eu sigur nu am ce sa vorbesc cu tine!
- Mergi de buna voie sau te iau cu forta,tu decizi?Esti atat de frumoasa cand te infurii si esti perfecta pt mine!
Cred ca obrajii mei iau foc in momentul asta si inca nu am baut nimic pentru a prinde curaj,asa ca trec cu vederea si ma fac ca nu aud nimic.
- Cred ca pot sa merg si singura,nu am nevoie de bomboane sexi dupa mine.Cine stie ce se poate intampla toata noaptea!Ii spun razand.
- Tu ai vrut sa fie asa!
In clipa urmatoare sunt ridicata pe sus si directia este masina lui.
- Linisteste-te nu iti fac nimic!Esti atat de mica si atat de salbatica.Imi este asa frica de tine...
- O sa vezi tu ce salbatica sunt!Ridic palma la el dar sunt oprita exact la timp de buzele lui senzuale care ma duc direct in paradis.In momentul asta simt ca deja plutesc de fericire deasupra norilor pufosi!
CITEȘTI
Miryam,inger salbatic(finalizata)
RomanceCine sunt eu? O pustoaica de 19 ani care a avut tot ce si-a dorit.Pana l-a intalnit pe el. Ii da lumea peste cap,dar nu poate sa-si recunosca sentimentele pentru el. Se crede puternica,dar este slaba de multe ori,mai ales in fata lui. El stie cum...