Am reusit sa fiu gata la timp.Nici eu nu stiu de ce asa de repede,de obicei imi iau doua ore intregi sa ma aranjez.
- Mergem,eu sunt gata!Am ceva pe fata,ce va uitati asa la mine?Incep sa strig la cei doi indragostiti,care sunt fix cu privirea pe mine.
- Esti frumoasa!Iti sta bine in rochita.Ce ai patit,tu nu porti de obicei asa ceva?Imi zice Eveline,zambind usor.
- Sunt schimbatoare,ce sa ii faci.Unde mergem?Stau prost cu rabdarea...sa stiti!
- Mergem sa luam cina in oras!Esti bine,ce ai patit Miriam?Imi spune Justin in timp ce isi priveste viitoarea sotie cu ochii dulci.
- Eu,nimic!Vreau sa imi cer scuze pt ca te-am lovit...imi pare rau.
Dar data viitoare ai face bine sa te pazesti!- Miriam,termina!Tu chiar nu poti sta linistita.Ma mustra Evelin.
- Las-o Evelin!Haideti sa mergem,e tarziu.
Dupa o jumatate de ora ajungem si la restaurant.E chiar foarte frumos aici.
O cladire micuta,inauntru sunt asezate cateva mese,frumos aranjate.Iar mirosul este magnific.Deja imi este fomica,burica mea este goala si trebuie alintata cu mancare gustoasa.
Desi am tot ce imi doresc,simplitatea ma defineste.
Iar locul acesta incep deja sa il ador.Parca sunt in bucataria mamei.Este minunata si o gospodina desavarsita.Deja incep sa simt mirosul prajiturilor pe care le face!Sunt atat de deliciose...iam,iam.- Domnisoara,ma auziti?Ce doriti sa comandati?Aud strigand cineva la mine si revin dintr-o data cu picioarele pe pamant.
- Ma scuzati!Sunt numai ochi si urechi.
Imi ridic privirea si raman fara cuvinte.In fata mea sta un barbat superb cu doi ochi albastri exact ca marea.
Ce naiba e cu mine!Trebuie sa imi revin,eu nu sunt asa.
- Cred ca vreau sa te mananc pe tine!Dar la desert,esti prea dulce,bombonel....si continui eu sa visez in lumea mea.- Miriam!Striga amandoi la mine in acelasi timp.Ce au astia doi,doar ei doi m-au adus aici.
- Voi ce vreti?Bine,bine...deja ma sperie privirea lor!
- Vreau ce au comandat si ei?Eu trebuie sa plec pana la baie.Sorry...ma intorc repede!Sa nu fugiti de mine...
Glumesc in timp ce ma ridic de la masa si ajung repede la baie. Dau drumul la apa si incep sa ma spal pe fata.Simt cum imi ard obrajii,fiind deja rosii.
Iar in secunda urmatoare ajung in bratele barbatului,care mi-a furat privirea cu cateva minute in urma.
- Bombonel,ce cauti aici?Baia baietilor este in partea cealalta,iar tu nu cred ca esti fetita.
- De fapt te cautam pe tine,pisicuta mica!Esti superba si m-am aprins putin din cauza ta.Trebuia sa te vad...din nou!
- M-ai vazut!Acum poti sa pleci?
Chiar nu...nici eu nu stiu ce mai vroiam sa zic,cand simt cat de dulci sunt buzele lui pe buzele mele.Iar cum eu nu ma pot abtine sa stau locului,primeste o palma de toata frumusetea.
- Ce naiba am mai facut?Doare...Esti o pisicuta foarte rea si chiar imi place,ma atragi si mai mult.
Nu il bag in seama,imi aranjez rochia si parul.Deschid usa de la baie si vreau sa plec dar ma intorc spre el.
- O sa ne mai vedem.Imi placi bombonel,si inca foarte mult.Te pup...dulce!Atat de dulce incat o sa ma visezi toata noaptea.
Cina a decurs bine,iar eu am stat cuminte in banca mea.Iar cei doi deja ma urmaresc suspicios.
Iar bombonel nu a mai aparut.
Deja imi este dor de el!
CITEȘTI
Miryam,inger salbatic(finalizata)
RomanceCine sunt eu? O pustoaica de 19 ani care a avut tot ce si-a dorit.Pana l-a intalnit pe el. Ii da lumea peste cap,dar nu poate sa-si recunosca sentimentele pentru el. Se crede puternica,dar este slaba de multe ori,mai ales in fata lui. El stie cum...