Aseara am ajuns destul de tarziu la camin.Este deja dimineata si trebuie sa ma pregatesc de cursuri din nou.Aceiasi rutina zi de zi,deja incep sa ma plictisesc.
Norocul meu este bombonel,cu el timpul trece mai repede.
Imi fac dusul ca in fiecare dimineata,imi iau nelipsita uniforma pe mine si plec spre academie.Iar dupa cursuri vreau sa evadez putin,o mica escapada in afara orasului mi-ar prinde bine.
Sunt linistita,chiar nici mie nu imi vine sa cred.Nu am facut nici o tampenie de multe zile si totul i se datoreaza lui Edan,bombonelul meu sexi.
Nu ne-am vazut de aseara si deja imi este dor de el.Verific telefonul si nimic,nici macar un amarat de mesaj.
Incui camera si plec spre academie.Am nevoie de o colega,mor de plictiseala in camera asta din camin.Ideea stralucita a tatei sa ma lase singura aici.Norocul meu ca pot iesi de aici cand vreau,nimeni nu imi pune intrebari.Toti stiu ca sunt fiica lui Edward Grey,directorul academie.
Ziua sunt libera in afara antrenamentelor si a cursurilor,dar seara nu am voie sa ies nicaieri,doar sunt pedepsita.
Intru pe portile academie,iar privirea imi fuge imediat la Edan.Inima mea se frange usor cand il vad in bratele lui Barby.Sunt impreuna iar eu sunt o proasta.Ma mintit iar eu l-am crezut atunci cand mi-a spus ca sa despartit de ea.
O lacrima imi cade pe obraz,dar nu o sa plang.Nu merita nici unul dintre ei.
Cu siguranta le voi arata cine este cu adevarat Miriam Grey.Incerc sa ma linistesc si trec zambind pe langa ei.Telefonul incepe sa imi vibreze in mana si il iau la verificat.
Am primit un mesaj,iar uimirea se citeste pe chipul meu.Chiar nu asteptam ca trecutul sa revina din nou in viata mea.
" Sunt Sebi,am venit in oras si vreau sa vorbim.Stiu ca am dat-o rau in bara,dar nu am putut sa te uit de cand am plecat.Cu Jessi a fost doar o aventura.Vreau sa stii tot adevarul,poate imi mai dai o sansa."
Citesc mesajul de mai multe ori si chiar nu stiu ce sa fac.Sunt dezamagita de Edan si ma tem de revederea mea cu Sebi.Oare ce voi simti cand il voi vedea din nou?Ma ranit,a fost prima mea iubire si ma inselat cu prietena mea cea mai buna.
"Nu pot,acum am cursuri.Poate mai tarziu.Ma mai gandesc,inca nu stiu sigur,daca vreau sa te vad din nou."
"Atunci voi astepta un raspuns din partea ta"
Sunt confuza,chiar nu stiu ce sa fac.Trebuie sa ma gandesc bine inainte de a lua o decizie.
- Miriam,asteapta vreau sa vorbim?Te rog,lasa-ma sa iti explic,nu vreau sa crezi ceva ce nu este adevarat.
- Dispari Edan,pe cat am fost de buna pe atat pot fi de rea.Nu ma cunosti inca,m-am ars odata cu focul si nu vreau sa o fac din nou.Lasa-ma in pace si du-te langa papusa Barbie,sigur te asteapta.
- M-ai mintit iar eu am avut incredere in tine.
Nu imi zice nimic,doar ma saruta iar eu tresar de fiecare data ca el ma atinge.Imi place,ma atrage dar nu voi da frau liber sentimentelor din nou,iar in secunda urmatoare se alege cu o palma frumosa peste obraz.
- Miriam!Striga furios la mine,prinzandu-mi incheieturile manii cu putere.
- Da-mi drumul,ma doare si intarzii la antrenanent.Lasa-ma in pace Edan si uita-ma!
- Niciodata,Miriam nu te voi lasa.O sa ma asculti,fie ca iti place fie ca nu.Tu esti foarte importanta pentru mine si nu trebuie sa crezi tot ce vezi.Fiecare lucru are un adevar!
CITEȘTI
Miryam,inger salbatic(finalizata)
RomanceCine sunt eu? O pustoaica de 19 ani care a avut tot ce si-a dorit.Pana l-a intalnit pe el. Ii da lumea peste cap,dar nu poate sa-si recunosca sentimentele pentru el. Se crede puternica,dar este slaba de multe ori,mai ales in fata lui. El stie cum...