Justin Si Evelin

1.6K 71 0
                                    

Este ziua cea mare.Ziua în care Evelin va deveni sotie si in  curand mama.

Iar eu mă văd deja în locul ei.Desi stiu ca nu va fi posibil.

I-am dat deja o șansă lui Sebi iar pe bombonel am decis să îl uit.Desi încă îl iubesc ca o nebună.

L-am văzut de multe ori tinand-o  în brațe pe Jessica,si voiam să fiu eu în locul ei.

Îmi este dor de atingerea lui si de buzele lui perfecte care mă sărutau odată. Îmi este atât de dor de el.

De ce dragostea doare atât de tare?De ce nu mai pot fi acea micuța rebela care le făcea probleme părinților și nu știa ce înseamnă să iubești cu adevărat.

De ce orgoliul este mai presus decât orice si nu putem fi fericiți cu adevărat?

- Plângi Miriam?Eu ar trebui să plâng azi nu tu.Ma cearta Evelin in timp ce ma imbratiseaza.

- Am emoții pentru tine,incerc sa o mint.Esti superba,surioara!

- Chiar si așa cu burtica mare...

- Așa ești și mai frumoasă,radiezi.

- Iar tu plângi după Edan,știi ca pe mine nu mă poți păcăli.Nu înțeleg de ce stați despărțiți dacă va iubiți atât de mult.

- Astăzi nu vorbim despre mine,bine.Astazi e ziua ta.Haide să te aranjez,o să fii cea mai frumoasa miresica cu bucurtica.

- Ce fac fetițele mele?Haideți mai repede o să întârziem la biserică.

- Da mami stim,te iubim mult!

- Iar tu,nu mai fi supărată știi că dragostea adevărată va învinge mereu.O să fii din nou cu Edan.

- Vom vedea!Îmi este atât de dor de el,mami.

- Fetelor inca nu sunteți gata,întârziem!Ce frumoasă ești,fetița tatei.Esti bine?

- Voimi ce va uitați așa,o spun din cauza sarcinii.Vreau ca fetele mele să fie bine.Ne spune tati privindu-ne cu dragoste.

- Si noi ce suntem?îl întreb eu.

- Toate sunteți comorile mele și va iubesc la fel de mult.

- Si noi te iubim!Spunem toate trei in același timp.

- Si pe noi nu ne iubește nimeni?Ne-am supărat pe voi.

- Voi de unde ați apărut,nebunilor?Chiar mă gândeam pe unde ați dispărut.Vezi mami ce chipesi sunt,sigur o să plângă multe fete după ei în seara asta.

- Așa ziceam si noi,doar suntem gemenii Gray!Se mandresc cei doi.

- Sunteți doi nebuni,împreună cu ea,cu Miriam.Iar cu siguranță bebelina mea nu vreau să semene cu nici unul dintre voi.Ne spune Evelin râzând în hohote.

- Atunci o să semene cu mine si de asta chiar nu o să scapi.Ii răspunde Fabian.

- La naiba!Cred ca ai dreptate,a mișcat când a auzit numele tau.Vorbim după Fabian,asta nu o să rămână așa cu siguranță.

Pornim în sfârșit către biserică,iar acolo mă așteaptă deja Sebi.

Tresar când îl văd pe Edan cu Jessica,iar inima mea suferă de câte ori îi văd împreună.

- Sunt lângă tine,Miriam.Mereu o să fiu langa.Imi spune Sebi tinandu-ma strâns de mână.

- Mulțumesc!Te-ai schimbat,de ce nu ești împreună cu ea.Stiu că o iubești,de ce stai departe de copilul tau?

- De unde știi că este copilul meu?

- Stiu,Sebi!Edan mi-a promis că nu este al lui si totuși a decis să fie alături de ea.

- Sunt multe la mijloc,o să îți povestesc totul într-o zi.Dar acum trebuie să fim atenți la slujbă.

Totul a decurs minunat iar eu nu mi-am putut lua ochii de la bombonel.Arata atât de bine în costum,iar ochii lui albastri îmi străbat sufletul.

Petrecerea a început iar eu vreau să plec cât mai repede de aici,dar nu pot,este nunta surorii mele.Stiu ca ea are nevoie de mine.

Începe valsul mirilor iar acolo mă văd eu dansând cu Edan.
Eu să fiu mireasa iar el mirele.

- Dansezi,frumoaso?Ma intreaba Sebi.
Doar nu o să stai supărată toată seara,am venit aici sa ne distrăm.

- As putea să te refuz?Cred ca chiar am nevoie să mă ridic de pe scaun ăsta.

Nu stiu cine a pus melodia,dar cred că a facut-o intenționat.Piesa noastra de dragoste "până la stele" răsună în boxe.

Iar eu sunt deja în brațele lui Edan.Nu stiu când am ajuns aici,dar mă simt atât de bine.El este tot ce îmi lipseste.Iar Sebi dansează deja cu Jessica.

- Stiu ca îți place,am cerut să fie pentru tine.Te iubesc atat de mult si vreau sa fiu lângă tine .Ce zici,pisoiaș îmi mai dai o șansă?

- Putem să plecăm de aici?

- Mergem unde vrei tu...

-Bine,atunci așteaptă-ma afară,ma duc să mă schimb.In cinci minute sunt gata.

- Te aștept,iubito!Sper doar să nu fugi...

- Nu fug nicaieri.Te iubesc,bombonel!

Miryam,inger salbatic(finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum