Sunt inchisa in camera mea de doua ore si deja simt ca ma sufoc.
Trebuie sa ies de aici,am nevoie de adrenalina,de putina distractie.Trebuie sa fac ceva nebunesc,tipic pentru o adolescenta rebela ca si mine.
Iar Evelin ma lasat balta,nici nu a vrut sa ma ajute sa scap de pedeapsa impusa de tatal meu.
Stiu ca este suparata pe mine,dar deja stie cum sunt eu.Doar am crescut impreuna iar ea este surioara mea iubita.
De unde sa stiu eu ca Justin este iubitul ei.A incercat sa se apropie de mine si a ajuns direct la spital.
L-am lovit prea tare in "bijuteriile" lui pretioase.
Iar pedeapsa crunta pt mine este sa stau o luna de zile inchisa in casa.Nu tu distractie,nu tu club.
Iar cei doi Noah si Kevin au inceput sa rada de mine.Trebuie sa invat sa stau locului si sa nu intru iar in noi belele.
Iar aici in camera mea mor de plictiseala,nimeni nu vrea sa ma ajute.
Dau la maxim muzica sa bubuie in boxe si imi pregatesc noua tinuta pentru maine.
Trebuie sa merg la academia militara si sa stau la internat alaturi de ceilalti studenti.Stiu ca tati vrea sa ma faca o fetita cuminte.
Dar cu mine totul este imposibil!Oare ce inseamna sa fii cuminte?
Eu chiar nu stiu ce inseamna asa ceva.Cred ca ar trebuie sa fiu cum este Evelin.Ea este fica si eleva model.
Ea nu stie ce inseamna sa te distrezi cu adevarat.Tot timpul a fost ingropata in carti.A invatat atat de mult iar acum este medic veterinar.Iubeste animalele si este aproape casatorita cu Justin,nu se dezlipeste deloc de el.Iar eu chiar nu stiu ce inseamna sa fii responsabila.Iar sa fii indragostita nici atat.
Dupa multe ore de gandire in sfarsit stiu cine ma poate scoate de aici.Prietenul meu cel mai bun,Fabian.Zici ca suntem identici,nu ne lasam la greu niciodata.
- Nebuno,opreste muzica si da drumul la usa.Vrei sa mai primesti o pedeapsa in plus?
- Ce vrei,Evelin?Lasa-ma in pace!Trebuie sa ies de aici sau o sa inebunesc pana maine dimineata.
- Pregateste-te mergen in oras!Trebuie sa ma intalnesc cu Justin si poate asa iti ceri si tu scuze pt. ce i-ai facut?
- Si unde mergem,in parculetul pt. copii.Voi chiar nu stiti sa va distrati?
- Stii ceva,nu te mai prosti.Daca nu vrei stai aici in casa,mergi cu mine.Iti dau ocazia sa iesi de aici si nu cred ca trebuie sa comentezi aiurea.
- Ma ierti,please...
- Cu fata asta de catelus plouat,cine nu te-ar ierta.
Te iubesc....chiar si asa cum esti tu.Ai zece minute fix din momentul asta.Te astept jos!- Evelin...help me?Nu pot sa ma aranjez asa de repede.Cu ce sa ma imbrac,nu mi-ai spus unde mergem?
- Te descurci!
CITEȘTI
Miryam,inger salbatic(finalizata)
RomanceCine sunt eu? O pustoaica de 19 ani care a avut tot ce si-a dorit.Pana l-a intalnit pe el. Ii da lumea peste cap,dar nu poate sa-si recunosca sentimentele pentru el. Se crede puternica,dar este slaba de multe ori,mai ales in fata lui. El stie cum...