Ma alungat așa usor din viața ei si nu mi-a dat nici măcar o șansă.Stiu ca am greșit,dar nu am facut-o niciodată pentru bani.
Tot ce vreau e doar sa ma asculte.
Fara ea as fi pierdut intr-o lume fără sens.Ea este totul pentru mine.Iar această despărțire nu aduce nimic bun în viața mea.
Stiu ca am fost mai distant în ultimul timp,dar problemele nu vor sa mai dispară deloc din viața mea.
Totul e un haos în jurul meu iar despărțirea de pisicuța mea ma doboară.Jessica vrea să îmi asum răspunderea pentru un copil care nu e al meu,iar cearta cu părinții mei nu se mai termină niciodată.
Vreau să o vadă deși sunt sigur că nu o sa ma lase.
Iau telefonul in mână si ii trimit repede un mesaj:
"Vreau să te vad!Te rog,pisicuță...Vreau să vorbesc cu tine,stiu ca am greșit dar lasă-ma să îți explic tot ce sa întâmplat.Te iubesc!"
Stau cu telefonul în mână de minute bune si nu primesc nici măcar un mesaj din partea ei.
Maria doarme de ore bune iar eu mă simt atât de singur.
Iau o sticlă de alcool din dulap si pachetul de țigări de pe masă și ies repede din casa.
Fumez o țigară,dupa care mai aprind încă una.Sticla golindu-se si ea foarte repede în același timp.
Știu că nu o pot uita.Chem un taxi si ma duc direct la cămin.Trebuie să o văd chiar dacă știu că o să mă respingă în continuare.
Ajung cam în zece minute,las un bacșiș omului și cobor repede din masina.
Sunt destul de beat si in drumul meu spre camera pisicuței mele mă ciocnesc de cineva.
- Ce naiba e cu tine Edan?Ți-am spus să stai departe de mine,nu înțelegi că nu vreau să te mai văd.
Ai mai si băut! Pleacă, te rog...- Te iubesc,pisicuță... te rog rămâi lângă mine.
După un timp
A trecut o săptămână de atunci,iar ea nu vrea să mai știe nimic de mine.
Mă evita de câte ori mă vede. Iar eu turbez de furie când o văd lângă nenorocitul de Sebi.S-a întors din nou la el.
Iar eu sunt din nou cu Jessica.Am ales să merg mai desparte alături de ea.Sa îmi asum răspunderea pentru un copil care nu este al meu.
I-am promis că o să am grijă de ea și că nu o să îi lipsească absolut nimic.
Mi-am găsit un serviciu destul de bun si lucruri par să se aranjeze si in viața mea.
Părinții mei s-au împăcat si au decis să treacă peste tot ce a fost in trecut.Maria este si ea din ce în ce mai bine.
Iar tot ce mai lipsește este pisicuța mea dulce.
Mâine o voi vedea din nou,chiar dacă va fi la brațul altuia.
Mâine este ziua in care Justin si Evelin se căsătoresc.
Se iubesc atât de mult si merită tot ce este mai bun.
Deși eu nu am putut fi cu Miriam,ma bucur ca măcar ei pot fi fericiți cu adevărat.
Justin mi-a fost alaturi mereu și este si prietenul meu cel mai bun.Iar Evelin este o persoană minunată care îl va face tătic.O fetiță va veni în viața celor doi cât de curand si o chema Reinna.
Doar va fi o mică printesica.Iar eu mă voi gândi mereu cum ar fi ca micuța mea pisicuța să îmi dăruiască un bebeluș.
Cu siguranță aș fi cel mai fericit tătic si cu siguranță va fi o fetiță.O fetiță care să ii semene ei in totalitate,dar din păcate astea sunt doar vise.
Suntem deja despărțiți si in relații diferite.
CITEȘTI
Miryam,inger salbatic(finalizata)
RomanceCine sunt eu? O pustoaica de 19 ani care a avut tot ce si-a dorit.Pana l-a intalnit pe el. Ii da lumea peste cap,dar nu poate sa-si recunosca sentimentele pentru el. Se crede puternica,dar este slaba de multe ori,mai ales in fata lui. El stie cum...