O noua zi

2.3K 100 0
                                    

Gandurile nu imi dau pace iar somnul ma parasit de tot.Toata noaptea m-am gandit la Edan.Am atipit spre dimineata,iar in zece minute trebuie sa fiu la academie.

Fac repede un dus,ma schimb in uniforma si ma machiez putin pentru a putea ascunde cearcanele de sub ochii.
Mai am nevoie doar de o cafea tare ca sa ma pun pe picioare.Dar nu mai am timp sa de ea.

Inchid usa camerei si ma indrept spre sala de antrenamente.Nu vreau sa intarzii din nou.Nu sunt eu o persoana responsabila dar nici nu vreau sa am probleme.

- Buna dimneata,Grey!Ai ajuns exact la timp,trebuie sa alergi o tura de teren.

- Imediat domnule Will!De asta aveam nevoie acum,sunt obosita iar ochii aproape imi cedeaza,dar nu voi renunta niciodata la ceea ce am de facut.

- Ai spus ceva Grey?Se pare ca nu ai dormit bine,iar voi de acolo nu mai radeti.Trebuie sa alergati 150 de m si sa faceti cate 50 de flotari si abdomene,pana se termina ora.Haide-ti putina miscare,nu avem toata ziua la dispozitie!

- Eu nu am spus nimic domnule Will,doar ma supun ordinelor primite.

- Edan Miller,ai intarziat!Asa ca o sa alergati amandoi si fara comentarii!Sa va vad,ce mai asteptati?Sunteti la o academie militara nu intru-un club unde va petreceti voi noptile.Asa ca vreau ordine aici din partea voastra.Mai repede!

Am terminat de alergat si s-a dus si prima ora.Iar eu nu am reusit  sa vorbesc deloc cu bombobel.

- Te-ai descurcat bine,am crezut ca o sa cedezi?Esti foarte obosita.Incearca motanel sa fie alaturi de mine.

- Eu ma descurc in orice situatie.Dar nu am vazut-o pe Barbie,te-a parisit deja?

- De unde vrei sa stiu,nu am mai vazut-o de aseara.Ai nevoie de ce ceva?Uite,ai aici cheile ti-am adus motorul.Am facut aseara o tura prin oras.

- Ne vedem ma tarziu,trebuie sa plec!Ma duc sa fac un dus inainte sa incepem cursurile.

- Mergi sa bei o cafea cu mine,nu stiu daca o sa pot rezista in urmatoarele ore.Doar daca vrei?Desi te-as obliga sa facem dusul  impreuna.Sa stii ca esti la fel de sexi si transpirat.Iar in uniforma asta arati bestial!

- Nebuna mai esti!Esti sigura,nu stiu daca pot sa te refuz.Vedem mai tarziu,acum mergem sa te pui pe picioare.Nu vreau sa adormi in timpul dusului.

- Ha,Ha ce nostim?Vreau sa vorbim dupa cursuri.Acum haide sa mergem la cantina,ma luat si foamea.

Ce buna e cafeaua,elixirul meu pt a trai dimineata.Fara ea nu exist,fara sa ii simt aroma puternica.Cursurile au trecut si ele destul de repede.Iar bombonel ma asteapta deja in fata academiei.

Alerg repede in bratele lui iar apoi incepem sa vorbim de ale noastre.

- Ce face pisicuta mea frumoasa.Am vazut cat esti si desteapta,iti place matematica.

- O ador,ca si it-ul.Incerc sa ii raspund. Ma pricept destul de bine  si la calculatoare.Daca vrei te invat si pe tine?Esti cam prostut la amandoua.

- Auch,m-ai muscat!Ma doare si ti-am spus doar adevarul.Am vazut fata celorlalti cand am rezolvat toata problema,asa o aveai si tu!

- Desteapt-o!Unde vrei sa mergem.Toata dupa amiaza este a ta.Sunt al tau poti sa faci ce vrei cu mine?

- Acasa la mine.Astazi o sa imi cunosti familia.Iti spun de acum sa ai grija cu fratii mei,o sa ai de furca cu ei. Sunt putin mai nebuni decat mine!

Miryam,inger salbatic(finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum