Liniste

1.7K 87 0
                                    

Se vede ca este o mama minunata si ca isi doreste tot ce este mai bun pentru copiii ei.

- O iubesti?Imi spune mama ei,zambind usor.

- Atat de tare se vede?Da o iubesc,m-am indragostit de ea din prima clipa cand am vazut-o.Aveti o fiica superba!

- Si ea tine la tine,am vazut cum te priveste.Dar cred ca inca nu isi da seama de adevaratele ei sentimente pentru tine.

- Sunteti minunata,va multumesc!Nu stiu ce are femeia asta dar ma linistesc in prezenta ei si simt ca pot avea incredere in ea chiar daca nu o cunosc atat de bine.

- Sotul meu mi-a povestit multe despre tine si as vrea sa te ajut,atat pe tine cat si pe surioara ta.Stiu ca nu aveti o situatie materiala foarte buna.

- Asta sa intamplat cu multi ani in urma,nici acum nu ducem foarte bine dar ne descurcam.Va multumesc ca incercati sa imi fiti alaturi!

- Uite Edan,sotul meu te apreciaza foarte mult.Eu sunt coregraf si o poti aduce pe Maria oricand sa ia cursuri de dans.Iar costurile nu conteaza,de asta ma voi ocupa eu.Tu trebuie doar sa ai grija de Miriam in continuare.

- Multumesc,Ross.Acum stiu de ce va iubeste Miriam atat de mult.Sunteti o persoana foarte deosebita.

- Haide sa gatim,stii ca cineva moare de foame in casa.Si daca nu vede mancarea gata,e jale.Incepem amandoi sa radem si sa ne amuzam pe pisoiasul meu frumos.

- Nu cred ca ii este atat de foame,am mancat deja inainte sa ajungem aici.

- Fiica mea e o mancaciosa,daca ar putea ar manca incontinu,mai ales dulciuri.

- Eu cred ca gatiti atat de bine incat nu se poate abtine.

- Se poate,dar tie de ce iti place sa gatesti,tinerii fug in general de bucatarie?

- Am crescut alaturi de bunica,parintii mei nu prea au fost prezenti in viata noastra.A mea si a Mariei,surioara mea scumpa.

Bunica mea gatea foarte bine,iar eu am invatat de la ea.

- Am inteles, acum facem paste si tarta cu visine.Mi-ar placea sa o aduci si pe Maria cand mai vii.

- Cu siguranta i-ar placea sa va cunoasca,parintii mei nu sunt prea apropiati de noi.
Iar eu nu pot sta mereu cu ea.

Cina a decurs destul de bine,i-am cunoscut pe toti.Pe EveLlin si Justin ii cunosteam deja.Justin este prietenul meu cel mai bun.
Si cel care ma ajutat foarte mult.El mi-a gasit un loc de munca si ma ajutat cu bani atunci cand am avut nevoie.

Dar am trecut si de acest impas din viata mea.Acum ma descurc destul de bine.Iar daca pisicuta mea va fi alaturi de mine cu siguranta toate vor trece.

Miryam,inger salbatic(finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum