Plecam acasa la matusa Amanda,eu fiind de data aceasta la volan.
Imi place sa conduc,mai ales masinile tunate.Iar daca ar stii asta si tata cu siguranta m-ar inchide in casa.- Esti bine,ceva nu este in regula cu tine.Il intreb pe Edan,fiind ingandurat.As vrea sa stiu la ce se gandeste,dar nu ii pot ghici gandurile.
- Jessica este insarcinata,iar eu stiu sigur ca nu cu mine.Este imposibil!
- La naiba!De unde esti atat de sigur?
- Am folosit ceva ce se numeste prezervativ,nu vreau sa cresc copilul altuia cand stiu sigur ca nu este al meu.
- Felicitari!Chiar nu ma pot abtine sa rad putin de el.E a lui Sebi,sunt impreuna de ani buni si si-au batut joc de noi.
- De unde stii?
- Ii cunosc foarte bine pe amandoi.Ea te vrea pe tine si el ma vrea inapoi pe mine.Iar ei doi vor sa ne desparta.Sebi nu avea de unde sa stie de tine,decat de la Barbie.Evelin nu i-a spus nimic si din alta parte nu are de unde sa stie.Sunt sigura de asta!
- Cred ca ai dreptate.Te las la prietenul tau,si poate te aduce aduce el inapoi Daca nu ma suni si vin eu dupa tine,bine.Am ceva de rezolvat si nu mai pot sa stau cu tine,imi pare rau pisicuta.
- Unde pleci?M-ai lasat balta de doua ori in aceiasi zi,iar eu nu mai inteleg nimic.Ce naiba imi ascunzi?
- Probleme de famile,trebuie sa ajung repedebla spital.Sora mea a fost internata acolo,si nu o pot lasa singura,are nevoie de mine.Acum ma intelegi?
- Imi pare rau,trebuia sa imi spui de la inceput si mergeam cu tine.
Ce a patit?- Nu e nimic grav,doar o simpla raceala.O tin sub observatie in noaptea asta si maine va fi bine si din nou acasa.
- Ia-ma cu tine,vreau sa o cunosc si eu.Maine si asa nu avem cursuri,e sambata,te rog!Macar lasa-ma sa fiu langa tine,sa te pot ajuta cu ceva?
- Ti-am spus deja ca e bine.O sa o vezi maine,iti promit!
- Cum vrei,eu doar vroiam sa fiu alaturi de tine si sa iti cunosc familia mai bine.
- Nu fi suparata,te rog...pisicuta mea frumosa!Iti promit ca o sa o vezi maine.
- Si cum ar trebuie sa fiu.Chiar nu pot sa te inteleg in anumite privinte,dar mai bine las-o asa.Mersi ca m-ai adus,si poti sa nu mai vii sa ma iei.O sa gasesc eu ceva,cu ce sa ajung acasa.
- Oricum nici nu mai veneam!Esti multumita acum?
Ies ca o furtuna din masina,iar eu din pacate o sa ma descarc pe Fabian.
- Esti nebuna,de ce suni intruna la sonerie?De abia a adormita Miruna.Ma cearta cel mai bun prieten al meu.
- Esti singur acasa!Trebuie sa ma scoti la club in seara asta.Fara comentarii,nu am dispozitia necesara.Incerc eu sa il amenint,deja nu mai accept inca un refuz.
- Te-ai certat cu iubi?Gata nebuno,nu te mai uita asa urat la mine ma sperii.
Mergem,ai mei nu sunt acasa si nu cred ca vor veni prea curand.- Si Miruna,doar nu o sa o lasi singura in ditamai casa.Are doar noua anisori!
- Te-ai tampit de-a binelea!Ma omoara mama cand vine acasa.E Sam sus cu ea si ramane aici in seara asta.
Haide sa te duc acasa sa te schimbi,sigur nu o sa mergi imbracata asa.- Si vrei sa ma inchida tata in casa inca o luna.Sigur gasesc eu ceva pe aici!
In sfarsit sunt din nou in club.Chiar aveam nevoie sa fiu aici.
Iar melodia ce rasuna in boxe imi aminteste de bombobel.Sunt atat de nervoasa incat ma izbesc de abdomenul cuiva fara sa vreau.Desi sunt cu spatele la el,imi pot da seama exact cine este.Iar melodia "pana la stele" ma face sa vibrez sub atingerea lui.
- Iti place,este pentru tine pisicuta.Imi sopteste bombobel in timp ce ma intorce cu fata catre el.
- Putem sa plecam de aici?Daca pana acum imi doream sa fiu aici,acum chiar imi doresc sa plec cat ma repede!
- Iar eu credeam ca iti place atat de mult si tu chiar vrei sa pleci asa de repede de langa mine?
Il prind de mana si ii soptesc ceva la ureche,oricum nu ma aude bine din cauza muzicii.
- Vreau sa fiu cu tine.Sunt in mainile tale,deci ma poti duce unde doresti.Nu stiu daca vorbesc eu sau paharele baute in plus cu Fabian inainte de a veni aici,dar stiu sigur ca vreau ceva mai mult in seara asta.
- Esti sigura,nu vreau sa regreti maine tot ce se pote intampla iin seara asta?Te doresc atat de mult!
- Sunt a ta,indiferent de orice se poate intampa in seara asa.Iti apartin bombobel,inima mea deja este a ta.
CITEȘTI
Miryam,inger salbatic(finalizata)
RomanceCine sunt eu? O pustoaica de 19 ani care a avut tot ce si-a dorit.Pana l-a intalnit pe el. Ii da lumea peste cap,dar nu poate sa-si recunosca sentimentele pentru el. Se crede puternica,dar este slaba de multe ori,mai ales in fata lui. El stie cum...