První den✔️

4.5K 74 2
                                    

Pohled třetí osoby
U luxusní vily stojí čtyři mladíci a čtyři děvčata.Dívkám je do pláče, zatímco chlapcům spíše do smíchu.

1:,,Petere, budu ti oddaná. Prosím." Plakala první dívka.
Pe:,,Už jste nás prostě přestali bavit. Teď vypadněte z našeho domu nebo na vás vypustíme psy."

Kluci nemilosrdně hleděli, že dívky radši sklopily zrak a odcházely směrem k venkovním dveří. Všechny pomalu procházely luxusní zahradou a naposledy si vše detailně prohlížely. Jen jedna dívka šla rychlejším tempem. Už chtěla být z domu pryč.

U hlavní brány všechny zastavily a ještě naposled se podívaly na stojící mladíky u hlavních dveří u domu.

Jo:,,VEN!" Zařval jeden z mladíků. John.

Dívka, která to chtěla mít celé za sebou jen zanechala malinký pohled na jednom klukovi, poté se sebrala a utíkala odtamtud. Pohled byl na nejvyšším, černovlasým klukovi, který vypadal jako těch ostatních šéf. On se jen trochu pousmál nad celou situací.

Ostatní se jen pomalu šouraly. Bylo vidět, že se jim moc nechce.

Pe:,,Kurvy." Oznámil potetovaný mladík.
Jo:,,Je jasné, že se jim od nás nechtělo, když měly peněz jako šlupek." Podíval se na ostatní. Kluci stále stály přede dveřmi.
Pe:,,Jedině jedna měla naspěch. Co Jacku?"

Černovlasý kluk se na ostatní bratry podíval.

Ja:,,A co jako? Byla ráda, že to přežila." Spíše jim odseknul. Bylo vidět, že se o tom moc bavit nechce.

Jo:,,Jojo jasně. Jack- nemilosrdný drsňák co?" Kluci se po sobě s úsměvem podívali a na Johnovu rýpavou poznámku museli všichni reagovat.

Ja:,,Brácha neser!"

Pe:,, Tak si nehraj na něco co nejsi."

Ja:,, Myslíš hajzl?"

Pe:,,Ne, to jsi.. Mluvím o vrahovi."

Jack se spíše pro sebe usměje a radši už směřuje do domu.

Pa:,,Tak fajn, zítra začíná škola, což znamená, že dostaneme nové hračky. Těšíte se?" Otevřel vchodové dveře do domu Paul. Pokynul při tom bratrům, aby vstoupili dovnitř. Ti poslechli a vkročili.

Jo:To bude zas jízda. Nevíš, kdo je na seznamu?

John se podíval na svého staršího bratra Petera.

Pe: Příjmení nevim, ale jedna je Suzan, druhá Katie a třetí myslím Josie.

Mladík jménem Jack už byl dávno vevnitř a rozhovoru bratrů si nevšímal. V kapse mu však začal vibrovat jeho telefon, kde bylo na displeji napsané- otec. To zas bude, pomyslel si a telefon zvedl.
Ja: Co zas?
Au: Změna plánu Jacku...
Pohled Ley
Když mi ráno zazvoní budík,hned mě probudí a já si vzpomenu,že jdu dnes poprvé do nové školy. Sednu si na postel a v hlavě mi projede spousty myšlenek. Kaldných i záporných. Bojím se nových lidí, ale uklidňuji se tím, že na to nebudu sama. Budu tam mít Emily. Vstanu,dojdu si do koupelny udělat každodenní hygienu a pak si dojdu na snídani. Vždy snídám sama,protože moji rodiče už jsou touhle hodinou dávno v práci. Vždycky vstávájí brzo a přicházejí pozdě, skoro se nevídáme. I tak je mám ráda. Říkáme si úplně všechno. K snídani si vezmu müsli s jahodama. Zaleju bílým jogurtem.Rychle to do sebe kopnu,abych si stihla vybrat něco hezkého. První den musím udělat dojem. Vběhnu do šatny a tam vybírám něco vkusného a přitom sexy. Nakonec jsem vybrala modrý crop top, kraťasy, přesto jsem hodila šedý kardigen, na nohy bílý conversky, ještě přes rameno černou tašku a už se stačí jen učesat, nalíčit a vyrazit do školy.

 Nakonec jsem vybrala modrý crop top, kraťasy, přesto jsem hodila šedý kardigen, na nohy bílý conversky, ještě přes rameno černou tašku a už se stačí jen učesat, nalíčit a vyrazit do školy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nalíčila jsem se jen decentně,aby se neřeklo. Jen trocha korektoru, abych nevypadala jak panda. Řasenku a lesk na rty. Vlasy jsem si nechala rozpuštěný. Chci už vyjít z baráku,když v tom mi zazvoní mobil. Zvednu ho a v tom se mi ozve známý hlas.

Em:,,Čau puso, chceš hodit do školy?"

Le:,,Ahoj, moc ráda díky."

Em:,,Jsem u tebe za deset minut Pa."

Le:,,Oki, čekám Pa."

Sedím před barákem a čekám až se sem přiřítí Emily s jejím autem Opel Corsa. Její auto se mi moc líbí. Když v tom v dálce přesně tohle auto vidím. Zvednu se ze schodu, na kterým jsem seděla těch 10 minut a počkám až auto přijede,abych si mohla nasednout. Jedeme cca 15 minut a já už vidím mojí novou školu. Jsem trochu nejistá. Emily si toho hned všimne.

Em:,,L v pohodě?'" Má takový starostlivý hlas. To mám na ni taky ráda. Její starostlivost.

Le:,,Asi jo, jenom první den, co bys čekala za reakci."

Em:,,Já tě chápu, ale máš tu mně, takže musíš být úplně v pohodě a kdyby tě někdo štval hned mi to řekni. Já mu ukážu."

Začaly jsme se obě hlasitě smát.

Když jsme dorazily ke škole, obě jsme vylezly z auta. Emily mi ještě ukázala, kde mám skřínku(zařídila, aby byla vedle její) a moji třídu.

Em:,,Takže.. rozvrh máš, víš kde je tvoje skříňka, třída atd. Kdyby si ještě něco potřebovala, zeptej se."

Le:,,Ne, dobrý Em. Kdyby něco řeknu ti. Tak zatím."

Em:,,Zatím. Uvidíme se o přestávce.

Objaly jsme se a každá šla do své třídy.

Když jsem vešla do třídy, všichni na mně zírali jak na nějakého mimozemšťana z jiného vesmíru. Učitel mě představil. Sedla jsem si úplně dozadu, vytáhla z tašky moji rozečtenou knížku a ve volných chvílích jsem si četla.

První hodina a ještě k tomu fyzika. Nesnáším fyziku. Ale škola, musím to přežít. Už se těším na přestávku.

Ahoj.
Další kapitola je tu. Snad se líbí.

Líbí se Lee nová škola?
Co lidi tam? Přijmou ji?

Vaše     👽VerryDomino👽

PATNÁCTKAKde žijí příběhy. Začni objevovat