Ráno jsem se vzbudila. Chtěla jsem vstát,ale začalo mě to strašně bolet v podbřísku.
Nebylo to až tak hrozné,ale bolelo to.
Nemůžu uvěřit,že se to fakt stalo. Já jsem se vyspala s Jackem Bleakem.
Vyrážím dolů na snídani. Tam už všichni spokojeně sedí.
Všichni se na mě divně dívají. Moc to neřeším a sednu si vedle Jacka a Emily.
Le:,,Dobré ráno."
Pe:,,Dobré,tak jak jste se vyspali?"My se na sebe podívali.
Le:,,Dobře." Dělala jsem jakože nic.
Pe:,,To je fajn. Jacku doufám,že si se snažil být něžný." Usmála se Peter.
Já s Jackem jsme se na něj podívali s údivem.
Le:,,Nechápu o čem to mluvíš."
Snažila jsem se zachránit situaci.Pe:,,Že ne? To je divné. Jenom to tvoje včerejší vzdychání bylo slyšet po celém domě.
Začala jsem se strašně červenat. On se usmíval jako všichni. Chtěla jsem se propadnout.
Pe:,,Tak tě vítám mezi dospělími lidmi Leo." Oznámil s úsměvem a všichni začali tleskat, jásat a pískat.
Z toho dostal Jack záchvat smíchu a já po chvíli také.
Poté si vzal Peter vidličku a předváděl reportéra.
Pe:,,Slečno Blakeová,jaké to poprvé bylo? Bolelo to?"
Stále jsem se smála,ale spoluprácovala jsem.
Le:,,Dobrý den,ano ovšem že to trochu bolelo,ale poté to byl skvělý pocit."
Pe:,,Opravdu? To je úžasné. A myslíte,že jste o to přišla s tím pravým?"
Le:,,Já doufám." Podívala jsem se na Jacka.
Pe:,,Jaký Jack byl? Popíšete nám to?"
Le:,,Byl skvělý. Nemůžu si ho vynachválit."
Pe:,,To bylo včera slyšet. No nic,děkujeme za rozhovor slečno Blakeová."
Le:,,Také děkuji." Zase jsme se začali smát.Poté jsme v klidu do snídali. Jack vstal jako první a vyrazil nahoru.
Nevím proč,ale vydala jsem se za ním. Něco mě tam táhlo.
V pokoji jsem viděla,že se obléká a někam vyráží.
Le:,,Kam jdeš?"
Ja:,,Za otcem."
Le:,,Proč?"
Ja:,,Chce mě vidět, nevím proč."
Le:,,Dobře tak ahoj."Otočila jsem se a vydala se pryč.
Jack mě rychle objal zezadu a rukou mě držel za břicho.
Ja:,,Bolí tě to?"
Le:,,Jen ráno,už to je dobré." Otočila se na něj a usmála.On mi úsměv oplatil a políbil mě.
Já jsem se mu po chvíli vzepřela.
Le:,,Nečeká na tebe táta?"
Ja:,,Počká." Chtěl pohyby prohlubovat a zajížděl mi pod tričko pyžama.
Le:,,Jacku." Vzala jsem jeho ruku a dala jí pryč.On se na mě vyčítavě a při tom nechápavě podíval.
Le:,,Padej."
Ja:,,Děláš si srandu? Teď?"
Le:,,Ano teď."Jack se pokusil,ale já ho zase odstrčila.
Ja:,,Tohle je vděk teda."
Le:,,Ty si ještě tady?"
Ja:,,Neprovokuj." Usmál se na mě.Já pouze vyplázla jazyk.
Ja:,,Jak chceš,já jsem tě varoval."
Chytil mě za ruce a svalil na postel. Začala jsem se mu se smíchem vzpouzet,ale byl silnější.
Najednou jednou rukou zajel pod moje pyzamo a zmáčkl mi jedno prso tak,že jsem z toho vzdechla.
Le:,,Jacku táta."
Ja:,,Chci tebe né tátu,ten počká."
Le:,,A dost!" Začala se vzpouzet ještě víc. Bylo to k ničemu.
Le;,,Prosím."Jack protočil oči a pustil mě. Vstal a s posledním polibkem poté opustil místnost.
Jsme zase na konci..
Co mu táta chce?
Vaše 🔮VerrBZDom🔮
ČTEŠ
PATNÁCTKA
RomanceLea je 15 létá holka,která přestoupí na novou školu,kam chodí její nejlepší kamarádka Emily. Myslí si,že vše půjde jako po másle,ale to neví,že na tu školu chodí i klučičí parta plná kluků,kteří nevědí co je to láska. Změní jí ta škola život? A aby...