Po týdnu:
Vidím jak se ke mně přibližuje s nožem.
L:,,Thomasi prosím! Už ne!"
T;,,Neboj."
L:,,Neeeeeeee!!!!"
Vzbudila jsem se celá spocená. Rozhlídla jsem se kolem a všimla si,že Jack vedle mně v klidu spí. Usmála jsem se a snažila se zase usnout.
Ráno jsem se vzbudila dřív než Jack a tak jsem se převlékla a šla na snídani.
Pozdravila jsem postarší ženu,která mi nesla snídani na stůl. Postupně se přidávali všichni.Jo:,,Těšíte se?"
S:,,Myslíš na tu párty? Nemůžu se dočkat." Usmála se Suzan.
Pe:,,Lea se nám v pořádku vrátila a to se musí oslavit. Kde jinde než v baru."
Dali jsme se do jídla a u toho si povídali. No spíš já povídala,protože oni se nemohli nabažit mého zážitku s Thomasem. Když jsme už postupně dojídali někdo zazvonil na vchodové dveře. Všichni jsme se ohlédli a čekali až komorný otevře,aby jsme viděli,kdo stojí uvnitř. Najednou do domu vlítli nějací chlapy s pistolemi a začali na nás mířit. Byly jsme s holkama docela vyděšené,ale kluci byli spíš ve smíchu.
Ja:,,Ty vždycky překvapíš tati."
V:,,Tati?"
Vyjekly jsme všechny naráz. Náhle vyrazil ze dveří postarší muž,který byl nejspíš jejich táta. Jeden z nejbohatších lidí planety.
A:,,Dobrý den dámy, jmenuji se Austin Blake. Jsem otec tady vašich majitelů."
Pa:,,Takhle je už dávno nebereme tati."
Všechny jsme se na něj podívaly s úžasem.Austin se na něj podíval,ale nijak to neokomentoval. Najednou se začal přibližovat ke mně. Začal si mě prohlížet.
L:,,Dobrý den,jmenuji se Lea Domi... teda Blake.Moc mě těší pane."
On mi však odpověděl trochu jinak než jsem očekávala.
A:,,Jacku to mi chceš říct,že tohle je ta,jak jsem za ní utratil několik desítek tisíc?"
Ja:,,Ano" odpověděl chladně Jack.
A:,, Aha. No ovšem ostatní jste si vybrali velmi dobře hoši."
Holky se na něj vlídně usmívali,ale já měla na obličeji trochu jiný výraz.
A:,,Jacku ty si mě však velmi zklamal. No a teď mě dámy omluvte,musím se kluků na něco zeptat."
Když odešli začali jsme si povídat spolu.
S:,,Sympaťák."
Začala Suzan. V tom se ostatní podívaly na mně,když jsme zrovna Suz probodávala pohledem.
L:,,Sympaťák? Idiot."
E:,,Leo."
L:,,Co je? Co si myslí? Že když má prachy je to pán světa?"
Byla jsem nepříčetná.
Pohled Jacka:
Vešli jsme společně do mojí pracovny.
A:,,Než začneme. Jacku brunetka? Jako vážně?"
Ja:,,Tati přestaň!"
A:,,Ještě takový dítě? Bylo jí vůbec už 15?"
Ja:,,Jo."
A:,,No a jaká byla? Uměla to?"
Ja:,,Co je ti do toho!!"
Už jsem byl v celku dost vytočený.
A:,,Dělám vám tyto lahůdky z holkama,ale ne proto,aby jste tu měli školku."
Ja:,,Nerej furt do ní."
A:,,Fajn a ještě co si tím Paule myslel. Takhle to už dávno nebereme?!"
Pa:,,Prostě je máme rády a nechceme si je už měnit."
A:,,Tak to jste mě překvapili. No nic,musíme probrat náš plán,který jsme nedořešili celou dobu."
Ja:,,Jaký plán?"
A:,,Vy jste to ještě Jackovi neřekli?"
Jo:,,Nebyla příležitost."
A:,,Jde o našeho nepřítele. Carla Friga."
Ja:,,Vím kdo to je,ale co s ním? Nějaký problém?"
A:,,On má problém. Protože mý tajný agenti zjistili,kdo je jeho nejlepší přítel a pak jsme ho jednoduše zneškodnili.A on se pořád utápí ve smutku."
Ja:,,Kdo byl jeho přítel?"
A:,,No přece Frederic ...
Kdo myslíte,že bude jeho přítel?
Zlepší se vztahy mezi Leou a otcem kluků,vlastně i jejím otcem?
Děkuju za vaše ohlasy!!! Nevím čím jsem si to zasloužila,ale moc si toho vážím!!
Vaše 🔮VerrBZDom🔮
ČTEŠ
PATNÁCTKA
RomantikLea je 15 létá holka,která přestoupí na novou školu,kam chodí její nejlepší kamarádka Emily. Myslí si,že vše půjde jako po másle,ale to neví,že na tu školu chodí i klučičí parta plná kluků,kteří nevědí co je to láska. Změní jí ta škola život? A aby...