Nechci!

3.4K 73 0
                                    

Pohled Lei

Vyrazila jsem s ním do jeho pokoje. Když otevřel dveře vešla jsem dovnitř. Nevěděla jsem co dělat, tak jsem tam jen tak stála a čekala jak se on zachová. On se mě však pouze zeptal,ale velkým úšklebkem.

J:Jdeš do sprchy první nebo půjdeme spolu?"Vyděsila jsem se.

L:,,Ne-e já radši-i půjdu sama-a."On se usmál.

J:,,Klid tak běž,já už se stejně sprchoval a neboj zámek tam je."Když to dořekl tak na mně také mrknul. Trochu jsem se pousmála a vešla do sprchy. Dala jsem si teplou sprchu a když jsem vylezla teprve teď mi došlo. Nemám tu nic na převlečení. Sakra co budu dělat pomyslela jsem si. Ale Jack mě zachránil.

J:,,Tady venku máš věci na převlečení,došlo mi,že tu asi nic mít nebudeš,tak proto Lucas skočil. Doufám,že to bude tvoje velikost."

L:,,Díky můžeš mi to prosím podat."

J:Nemůžu. Musíš si pro to dojít."Hajzl,pomyslela jsem si.

L:,,Fajn." Otevřela jsem dveře a vidím tam stojícího Jacka jak drží moje převlečení. Jdu pomalu k němu s ručníkem,kterým mám zabalený celý své tělo. Jack si mě celou prohlíží s úšklebkem,protože ví,že nade mnou vyhrál. Když jsem došla k Jackovi tak jsem ho požádala aby mi dal to oblečení. On mi ho podal a dodal k tomu.

J:,,Ale převlečeš se tady."

L:,,Ale to..."

J:,,Nemá pánova hračka poslouchat?"

L:,,Jsi hajzl"

J:,,A ty si 15letá holka,která s nikým nespala."Otočila jsem se a dala pryč svůj ručník. Měla jsem strach,ale co jsem měla dělat. Trochu jsem vyhrála já,protože jsem pod ručníkem měla ještě spodní prádlo. Rychle jsem se převlíkla a když se otočím,vidím jak Jack stojí těsně za mnou a usmívá se na mně. Chytne mě za ruce a hodí mě na postel.

Pohled Jacka

Fakt se mi dost líbila,nebyla jako ostatní. Už jsem ho do ní chtěl strčit,tak jsem jí začal sundavat její oblečení,bohužel násilím,protože se trochu bránila. Teď už na sobě měla jen spodní prádlo. Chtěl jsem jí ho strhnou,abych v ní konečně byl,ale najednou jsem si všimnul,že brečí. To mě opravdu zaskočilo. Normálně mi to je jedno,ale u ní mi to nedalo a přestal jsem. Možná proto,že je jí 15 a nikoho neměla,asi se bojí. Ona se na mně podívala a začala mezi vzlyky říkat.

L:,,Jacku prosím přestaň prosím." A rozbrečela se ještě víc. Teď mi to bylo jasný. Dneska s ní mít nic nebudu. Prostě to nedokážu,když vidím jak brečí a bojí se. Asi bych byl opravdu její první. To jí neudělám. Nechci aby o to přišla takhle,prostě nechci.

Vstal jsem od ní a řekl jí.

J:Jdi spát,budu spát na zemi."Viděl jsem jak se najednou zarazila,asi to ode mě nečekala

L:Ale to...

J:,,Dělej nebo si to rozmyslím."Oznámil jsem jí to opravdu hnusným tónem. Ona se však přes slzy usmála a poslední co řekla než usnula bylo.

L:,,DĚKUJU"

PATNÁCTKAKde žijí příběhy. Začni objevovat