Pohled Ley:
No jo,každá hodina na téhle škole je nudná,vlastně jako na každý jiný škole. Když byla přestávka,šla jsem ke své skřínce pro učebnice na další hodinu. Potkala jsem se s Emily,usmály jsme se na sebe a daly se na chvíli do řeči. Najednou jsem viděla vzadu jak jde parta dost hezkých kluků. Emily mě však vyrušila.E:,,Zlato na ty radši nekoukej."
L:,,Proč?"
E:,,Je to parta těch nejhorších grázlů na škole."
L:,,Fakt? Ale jsou hezcí." Usmála jsem se na ní.
E:,,Jo to jsou. Jejich táta je opravdu bohatý, nějaký multimilionář nebo tak.."
L:,,Počkej, fakt? Multimilionář?"
E:,,No, ale počkej. Nemá ty prachy úplně legálně. Nebo spíš jsem to takhle slyšela. Můžou to být drby, jasně.. ale celá rodina nemá hold dobrou pověst.
L:,,Aha. To je teda zajímavý."
E:,,A ještě jsem slyšela, že každá holka, která jde od těch kluků, tak má nějaké psychické trauma nebo tak něco."
L:,,Hele ty drbno! Už radši stačí jo?"Začaly jsme se smát, když v tom na mně někdo promluví.
Ja:,,Čau tebe jsem tu ještě nikdy neviděl."
Otočím se a zjistím,že to je jeden z té party. Usměji se na něj.
L:,,Jo,protože jsem tu nová,dnes jsem přišla."
Ja:,,Aha,jsem Jack."
L:,,Lea."Jack se usměje a najednou mě chytne za ruku a přirazí ke stěně. Jsem vyděšená a nevím co mám dělat. V hlavě mám tolik myšlenek. Nejraději bych ho odstrčila a vrazila mu facku až by druhou vzal o zeď, ale tyto představy má hold každý jen v hlavě. Při nějakém tom činu však stojíme a nezmůžeme se na nic. On se však ozve a tím mě vyvede z mých myšlenek zpět do reality.
Ja:,,Jsi fakt kus,kdyby si chtěla,mohla by si přijít k nám domů. Kámoška určitě ví, kde to je.
L:,,Prosím? Ani se neznáme a už mě zveš k sobě?
Ja:,, Ježiš, ty to nějak hrotíš. Jsi roztomilá, víš to? Tak po škole u mě.. a laskavě doraž jo?Mrkne na mě, pustí mě a já vidím, jak ostatním klukům jsem pro smích. Idiot takhle mě přede všema ponížit. Jsi přijdu jak nějaká kurva, na kterou si každý štěkne, kdy chce. Stále mlčím, nevím co mám říct, když v tom vidím jak se jeden kluk nahne k Emily a něco jí pošeptá. Vzhledem ke grimase, která se projevila ve tváři mé kamarádky usuzuji, že to byla asi nějaká lichotka. Pak odcházejí. Obě tam stojíme jak tvrdý Y a nevíme co říct,ale v tom Emily prohlásí.
E:,,Neměly bychom to zkusit?"
L:,,Cože? Za prvé ne! A za druhý usuzuji, že tě pozvali taky.
E:,,No právě. Podle mého by to mohla být legrace, co myslíš?"
L:,,A ty psychické následky najednou už neplatí co?"
E:,,Leo, jsou to jen drby.. Kdo říká, že s ním máš jít do postele..půjdeme jen na kafe.." Dívám se na ni trochu pohoršeně. Ona pokračuje a dává všemu korunu.
E:,,No i když takový kluk není v posteli určitě špatnej."
L:,,Emily, ty jsi kráva." Usměju se na ní a bouchnu ji trochu do ramene.
E:,,Leo, no tak."
L:,,Já ti nevim Em."
E:,,Prosím prosím,bude sranda a kdyby se něco pokazilo nepůjdeš tam přece sama,mně pozvali taky,takže jdem spolu a já bych tě ochránila."Protočím a oči a nakonec přikývnu.
L:,,Tak fajn,ale jenom kvůli tobě."
Vidím jak se rozzářila radostí. Nad tím jsem se pouze pousmála a už jsme každá šly do své třídy na další hodinu.
ČTEŠ
PATNÁCTKA
RomanceLea je 15 létá holka,která přestoupí na novou školu,kam chodí její nejlepší kamarádka Emily. Myslí si,že vše půjde jako po másle,ale to neví,že na tu školu chodí i klučičí parta plná kluků,kteří nevědí co je to láska. Změní jí ta škola život? A aby...