2.KAPITOLA - Ohnivý pohár

1.6K 133 0
                                    

O 7 let později

„Kde vězíš tak dlouho?" Helga se obořila na Rowenu. „Řekly jsme si, že se sejdeme ve vstupní hale přesně ve tři. Musíme sehnat ty šaty."

„Dělala jsem domácí úkoly,“ vysvětlovala Rowena a Helga protočila očima.

„Ach ten Havraspár." Obě se začaly smát a pak se vzaly za ruce a rázem byly pryč.

Přemístily se na Příčnou ulici, která byla jako vždy nacpaná k prasknutí.

„Stejně je to boží. Nemůžu si zvyknout, že už nemám hlídáček. Můžu kouzlit, kdy chci a kde chci,a nikdo mě za to nepotrestá,“ začala Helga.

„To jsme na tom stejně. I když já už ho nemám dobrých pár měsíců,“ nasadila vychloubačný tón Rowena, ale pak se na Helgu zašklebila.

„No dobře, nejlíp asi uděláme, když zajdeme nejprve k madam Malkinové. Má největší výběr široko daleko." Obě zamířily k jednomu z mnoha obchůdků.

Hned co vešly, přihrnula se k nim malá baculatá dáma.

„Dobré odpoledne, děvčata. Tak už jdete také vybírat šaty na ples Turnaje Tří kouzelníků?" Helga přikývla a poté spustila.

„Máme ale takový problém. Vůbec nevíme, co se na nás hodí." Rowena pokrčila rameny a prosebně se podívala na slečnu Malkinovou.

„To jistě nebude žádný problém, drahoušku. Zajdi si támhle za mou kolegyní. Ona už ti vybere něco hezkého na sebe."

Dívky poděkovaly a došly za ženou, ke které je čarodějka poslala. Byla poměrně vysoká, štíhlá a vlasy měla světlé a kudrnaté. Nestačily ani nic říct a žena je začala přeměřovat.

„Kdo myslíš, že bude hrát za Bradavice?“ prolomila ticho Rowena, zatímco jí čarodějka měřila délku předloktí.

„Nevím. Myslím, že James by na to měl. Nebo Sirius."

„Určitě to ale zkusí oba,“ znovu pronesla Rowena a rozhlédla se po obchůdku. Železné tyče vznášejících se ve vzduchu byly ověšené šaty různých barev i velikostí. Obě teď přemítaly, se kterými se vrátí do Bradavic. Všechny byly krásné. Modré, zelené, růžové, fialové, madam Malkinová měla zřejmě větší výběr, než čekaly.

„Slečny, co říkáte na tyhle?" Jedna z čarodějek jim právě nesla dvoje úchvatné šaty.

„Páni." Vydechly obě naráz.

„Vyzkoušejte si je." Žena mávla hůlkou a Rowena i Helga teď stály v překrásných plesových šatech. Helga byla oblečená do meruňkových bez ramínek. Byly nařasené v pase a konec sukně byl maličko ztmavený. Vypadaly jako západ slunce. Otočila se a potom předvedla perfektní pukrle.

„Tak co na ně říkáš?“ optala se Roweny. Ta na ní jen zírala s otevřenou pusou. A vysoká čarodějka tleskala.

„Jsou dokonalé. A co ty moje?“ začala si prohlížet své šaty. Byly tmavě modré a náramně jí ladily k očím. Měly hluboký výstřih, který však zakrývala krajka linoucí se kolem krku a na záda. Helga se usmívala.

„Vypadáš báječně."

Čarodějka znovu mávla hůlkou a obě byly rázem zase v džínách a tričku.

Zaplatily šaty a vrátily se zpátky do Bradavic. Ani jedna nečekala, že to půjde tak rychle. Madam Malkinová prostě dělala divy.

***

Basstardi ✔ {HPFF}Kde žijí příběhy. Začni objevovat